15.BÖLÜM
AMARI
Kuliste konserin başlamasını bekliyorduk.Genna aynı şeyi tekrar edip duruyordu "Amari unutma ilk önce sen sahneye çıkacaksın,ilk şarkından sonra da bizi sahneye davet edeceksin anladın mı?".İki şarkıyı Genna,Yuonne ve Birdena ile söyleyecektim.
"Bu üçüncü söyleyişin,salak değilim anladım"
"Bir kere daha böyle söylemiştin,iki yıl önce"Bir defasında onlarla sahneye çıkacağımı unutmuştum bu yüzden her defasında onları anons etmemi tembihliyordu.
Ona sadece gözlerimi devirmekle yetindim.
Konserin başlamasına yarım saat vardı ve Yuonne ortalıklarda yoktu.
"Yuonne nerde?"
Birdena elinde notaların yazılı olduğu kağıttan kafasını kaldırmadan "Archer'le beraber" dedi.
"Ne?"diye bağırmamla birlikte Birdena yerinden sıçradı.
"Ödüm koptu ya!Archer,Yuonne'ye kendisini affettirmek için çiçek almış."
Genna araya girdi"Veeee Yuonne buna kanmadı,değil mi?"
"Maalesef ki kandı"
Genna ile ben ağzımız bir karış açık halde Birdena'ya bakıyorduk.
"Peki bu ne zaman oldu?"diye sordum.
Saatine baktı "İki saat önce.Birazdan gelirler"Yuonne'yi konserden sonra kesinlikle sorguya çekmeliydim.Çünkü böyle bir ihaneti affetmeyecek kadar gururlu bir kızdı.
Aynanın karşısına geçerek son bir kez kendime baktım.Derin dekolteli,siyah kumaşın üzerine beyaz dantelden oluşan mini elbisemle gerçekten çok çekici görünüyordum.Bunla dans etmesi çok zordu.Genelde sahneye spor kıyafetlerle çıkmayı tercih ediyordum ama Amerika'daki ilk konserim olduğu için bi' farklılık yapmak istemiştim.Çok heyecanlıydım.Sahnede binlerce kişinin önünde hata yapmaktan korkuyordum.
Sakin ol Amari,burada seni seven ve dinlemeye gelen hayranların var.Hiçbir hata yapmadan konseri bitireceksin,sonunda da büyük bir tebrik alkışı alacaksın.
"Amari,siyahlar içinde çok şıksın.Eee kim tasarladı"Bu modacım Stefani'ydi.
Gülümsedim.Stefani'nin mükemmel bir fiziği vardı.Saçları ateş gibi ortalığı yakıyordu.Kırmızı deri pantolonuyla da saçlarını kombinlemeyi çok iyi başarmıştı.Topuklu ayakkabıdan asla vazgeçmezdi.Sokakta da evde de topuklu ayakkabı giyerdi.
"Heyecanlı mısın?"dedi.
"Hem de çok"
"Bu senin kaçıncı sahneye çıkışın.Bir,iki?"Dalga geçiyordu.Beni anlamıyordu bu konuda ona çok kızıyordum.
"Stefani kolaysa o kadar kişi içine sen çık"
Gülerek "Tamam yine tartışmayacağım.Bir şeyler atıştırmam gerek birazdan gelirim görüşürüz"dedi ve kıvırtarak kulisten çıktı.
"Ben bu kadını nereden buldum"
"Dimi,aynı soruyu ben de soruyorum bu kadını nereden buldun?"Genna turkuaz renginde benimki kadar kısa bir elbise giymişti.Onunkinde dekolte yoktu,straplezdi.Elbisenin etek kısmının uçlarına danteller işlenmişti.Etek pileliydi ve çok hoş bir görüntü sergiliyordu.
"Bensiz muhabbet ha,çok kırıldım"Yuonne içeri girmişti.Stefani herkese saç rengine göre kıyafet tasarlamıştı.Genna'nın saç rengi maviydi ama onu daha da açması için turkuaz rengini seçmişti.Kadın çatlaktı ama işi biliyordu.
Genna benden önce konuya girmişti"Duyduğumuza göre Archer'i affetmişsin"
Yuonne açıklamaya tam başlayacaktı ki endişeyle Birdena'ya baktı.Birdena bomboş gözlerle karşıya bakıyordu.Yeniden transa geçmek üzereydi ve konserin başlamasına da 10 dakika kalmıştı.Genna kapıyı kilitledikten sonra Birdena'nın başına toplandık.
"Ahşap ev çöküyor
Okçu sizi kandırıyor
Barışın kurdu seni istiyor
Periler diyarı gelmenizi bekliyor.
Kehanet ölecek
Dünyanın sonu gelecek
On dördü gerçek kötülük
Biri sıradışı,iyilik.
Eski anılar,eski büyücüler
Bütün sırlar seni orada bekliyor
Yanlış bir seçim,yanlış bir karar
Ve insanlığın yok oluşu"
Birdena nihayet transtan çıkmıştı.Ama büyük bir ihtimal yine hatırladığı bir şey yoktu.
"Başım dönüyor.Ne oldu bana?Niye dik dik bakıyorsunuz?Ah olamaz yine mi transa girdim"Elini başına koyup kendini koltuğa bıraktı.
"Aynen öyle"dedik.Stefani kapıyı çalarak bize sesleniyordu.Yuonne gidip kapıyı açtı.
"Kızlar konsere beş dakika kaldı ve siz hâlâ..."
Yuonne cümlesini yarıda keserek "Evet evet ve biz hâlâ burada oyalanıyoruz beş dakikaya sahnedeyiz görüşürüz Stefani" deyip kapıyı yüzüne kapattı.
"Kızlar bu konuyu konserden sonra konuşalım.Sahneye çıkmamız lazım"dedikten sonra rüzgar misali dalgalanan elbisesi ile odadan çıktı.
Ben bu kafa karışıklığıyla nasıl konser verecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZLER ORMANI:KARARSIZLIK
VampirKalbinizi paramparça eden birine yeniden aşık olabilir misiniz? Amari,geçmişi arkada bırakıp,kendisine yepyeni bir sayfa açmak için Bulgaristan'a gider.Fakat sonra hiç bilmediği bir nedenden ötürü doğduğu ülkeye yeniden dönmeye karar verir. Peşi...