28.BÖLÜM
RADOLF
Kendi kendimle konuşuyorum Gabriel.
Beni bir süre süzdü "Pekala,sana inanıyorum" dedi."Şimdi konumuza dönelim,taşı aldın mı?"
"Az kaldı,yakında elinde olacak"
Yanıma geldi,işaret parmağını çeneme koydu.Uzun tırnaklarıyla çenemi hafif çizdi "Umarım Archer gibi yan çizmezsin Radolf.Yoksa neler olacağını biliyorsun"
"Biliyorum Gabriel"
"Güzel.En yakın zamanda o taş elimde olacak" dedi ve kapıyı çarpıp çıktı.
Şu an tek hedefim taştı.Birdena umrumda değil.Taşı aldıktan sonra o sorunun icabına bakardım ama şimdi bunu düşünmek istemiyordum.
Kapının açılmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım.Archer elmayı yiyerek;
"Naber dostum?"dedi.
"Ağzında yiyecek varken konuşma midemi bulandırıyorsun"
Beni tınlamamıştı."Ne var Archer?"
"Radolf özlemiştir beni,bi'uğrayayım dedim" Bir yandan elma yiyerek konuşuyor bir yandan da odamı inceliyordu."Bu ne tablosu?"
Arkamı döndüm,yatağımın olduğu tarafta,duvarda asılı olan tabloyu işaret ediyordu.
"Aaaa çok ilginç bu aynı Birdena'ya benziyor"
AMARI
Akşam Ulfred'in evine gittim.İşten gelmiş koltukta horul horul uyuyordu.Sanki çok iş yapıyordu da.Tek yaptığı insanlara emir vermek,gelen dosyaları imzalamaktı.Ahhh canım tabi eli ve ağzı yoruluyordur bebeğimin.
"Amari?Sen mi geldin?"Ne?Bu nasıl olur.Beni duyamaz ki.
"E-evet ben geldim."Hâlâ şoktaydım.Düşüncelerimi ona göndermemiştim ki.Yoksa göndermiş miydim?Yok canım daha neler.
Koltukta ters döndü."Tek yaptığım emir verip dosya imzalamak değil.Sabahtan akşama ben de koşturuyorum Amari."Bu iş git gide tuhaf bir hâl alıyordu.
Cılız bir sesle "Özür dilerim"dedim.
Yukarı çıkıp battaniye getirdim.
"Bi'de üstünü örtmeden yatmışsın,üşüteceksin sonra."
Tekrardan yukarı çıkıp kapıyı arkamdan yavaşça kilitledim.Bu kadar mola yeterdi şimdi sıra gizemi çözmeye gelmişti.Bir tarafımda harita diğer tarafımda kehanet şiiri duruyordu.Tek yaptığım bi ona bi ona bakmaktı.Bu böyle olmayacaktı.Tamam ilk kehanetin yarısını çözmüştük ama o ormanı bulmadan hiçbir ilerleme kaydedemezdik.
İkinci kehanete baktım.İlk dörtlüğün çözülmesi daha kolay gibiydi;
"Ahşap ev çöküyor
Okçu sizi kandırıyor
Barışın kurdu seni istiyor
Periler Diyarı gelmenizi bekliyor"
Okçu kimdi ki?Bizi kim kandıracak Ulfred mi?Kendi kendime güldüm yok daha neler.Archer mi acaba?Ama Archer ile Okçu'nun ne alakası olabilir ki?Tabi ya!Buldum.Archer okçuluğa hayrandır.Boş zamanlarını sürekli ok atarak geçirir.Ayrıca Archer'in anlamı "okçu" demek.
Demek ki bu kehanet isimlerin anlamlarından yola çıkıyor.Vaay zekice.
Peki ya "Barışın Kurdu" ne alaka.Rafolf'un anlamı "Kızıl Kurt".O olamaz.
Babam mı ki acaba?
Yok daha neler.
Ulfred'in anlamı ne?
Ne biliyim ben iç sesim Amari.
Bak o zaman!
Telefonumdan internete girerek Ulfred isminin anlamına baktım.Bir kaç saniye sonra açılmıştı.
Ama bu imkânsız.Ulfred'in anlamı "Barışın Kurdu" mu?
Ulfred şimdi kurtadam mıydı?
RADOLF
"Aaaa çok ilginç bu aynı Birdena'ya benziyor"
Siktir!
Archer yandan sırıtıyordu."Birdena'nın tablosunu mu yaptırdın hemen.Sen kendini bayağı kaptırmışsın Radolf."Bir süre durdu."Ama bir dakika bu tablonun altında 1 Ağustos 1910 yazıyor"
Archer'i sertçe yana ittim."Defol odamdan Archer!"
"Ama o Birdena..."
Kolundan tutarak kapıya doğru sürükledim.
"Radolf o tab-..."
Hemen tabloyu yerinden söküp yatağın altına koydum.Ama Archer bunun peşini bırakmazdı.
AMARI
Şimdi Ulfred kurtadam mıydı?Bu nasıl oluyordu?
İç sesinden nefret ediyorsun ama bütün her şeyi sana gösteren benim.Biraz düşün,geçmişe git Amari.Hastane mesela.
Ulfred'in yaşama durumu yoktu ama çok ilginç bir şey oldu ve bütün hücreleri baştan sona yenilendi.
Yani Ulfred hakkında ortaya iki iddia atabilirdik;Vampir ya da kurtadam.Şimdi görüyoruz ki o bir kurtadammış.
Ulfred ile ilişkiden sonra demekki bu yüzden gücüm azalmış.
Evet,o bir kurtadam olduğu için gücünün bir kısmını emdi.Sonra aranızda çok özel bir bağ oluştu -bu bağ neden kaynaklandı bilmiyorum-ve sen düşüncelerini istemeden ona gönderiyorsun.Benden bu kadar e artık gerisini de sen çöz.
İç sesimin geri dönmesini ilk defa istiyordum.Peki ya şimdi ne olcak?Tamam Ulfred bir kurtadam bunu değiştiremeyiz fakat kehanette neden Barışın Kurdu olarak geçiyordu ki?Kehanette hem isim anlamları hem de yetenekleri bir arada verilmişti.Yani Archer'in anlamı hem Okçu hem de Archer okçuluk sporuyla uğraşıyor.Ne yani Ulfred'in de kurtlar arasında özel bir makamı mı vardı?
BIRDENA
Bunu kendime itiraf etmekte dahi zorlanıyordum;Radolf'a aşık olmuştum.Neden bilmiyorum ama onu ilk gördüğümde aramızda özel bir şey oluşmuştu.Bir bağ gibi bir şeydi,"aşk bağı".O bağı görmüştüm,ince ip gibiydi,rengi kırmızıydı.Yoksa ben mi yanlış görmüştüm?Yok yok doğru görmüştüm.Ben bir büyücüydüm,yanlış görme ihtimalim yoktu.
Mutluluktan havalara uçuyordum.Ben aşık olmuştum.Kimseye aşık olmayan ben.Birkaç dakikalık sevincin ardından bir an durdum,peki ya o beni seviyor muydu?Bunu hiç düşünmemiştim.Ama sanırım sevmiyordu.
Bu aşk büyük bir ihtimal karşılıksızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZLER ORMANI:KARARSIZLIK
VampireKalbinizi paramparça eden birine yeniden aşık olabilir misiniz? Amari,geçmişi arkada bırakıp,kendisine yepyeni bir sayfa açmak için Bulgaristan'a gider.Fakat sonra hiç bilmediği bir nedenden ötürü doğduğu ülkeye yeniden dönmeye karar verir. Peşi...