LÜTFEN YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN :)
33.BÖLÜM
BIRDENA
Etrafımdakilere pencerelere örtü çekmelerini emrettim.
Karanlık çöktüğünde odadaki tek aydınlık lanetten korunmak için yaktığım mumların ışığıydı.
Kurumuş fesleğeni siyah mumlardan oluşan çemberin etrafında yavaş hareketlerle dolaştırıp arkalarına serptim.
Belime taktığım,sapın ucunda kobranın başını tasvir eden altına doğru yanlarda iki yılanın bulunduğu,ucu kıvrımlı,iki tarafı da keskin olan 'athame' bıçağımı çıkarıp sol bileğimi hafifçe çizdim.
Akan kanın iki damlasını kuzey ve güneydeki büyük mumların,diğer iki damlasını da doğu ve batıdaki büyük mumların önüne damlattım.
Çemberin içine adım atarsam büyü başlardı bu nedenle Amari'den sağ bileğini bana uzatmasını istedim.Ulfred'in arkamda huzursuzca kıvrandığını hissedebiliyordum.
Bileğindeki kanı büyücülerin kullandığı tamamen sade bir görünümü olan 'saht' kadehinin içine akıtıp geriye kalan dört küçük mumun önüne damlattım.Bu sayede ikimizin sağ ve sol bileği birbirini tamamlayacak ve büyü daha güçlü hale gelecekti.
Arkamı döndüm;
"Buradan çıkın"
Ulfred Amari'yi işaret ederek "Onu burada yalnız bırakmam"dedi.
"Yalnız değil ben varım" diyerek karşılık verdim.
Herkes çıktıktan sonra yavaşça çemberin içine adım attım ve ritüel başlamış oldu.
Ellerimi havaya kaldırdım;
"Hekate Apotropaios,karanlıkların bekçisi!Yaşayanları kolla!!!Hekate Chthonia!Öteki dünyanın Hanım'ı!Karanlık güçler üzerine güç sahibi!Ölülere huzur yollarında liderlik et ve karanlık güçlerin dünyasını mühürlü tut!!!Hekate Phosopheros!Işık getiren bize ışığı getir!Meşalen bizlere aydınlığı versin ve karanlığı kovalım!!!"
Eski büyücülerin ruhlarının çembere girdiğini ve bizler için fısıltılarla dualar ettiklerini duyabiliyordum.
Amari'nin ellerini tuttum;
"İçindeki cesareti gibi
Onu koruyan inancı gibi
Bu mumlar da adalet ile yanıyor
Acı ve bela ondan uzak ol"
Sözlerimi bitirir bitirmez ruhlar seslerini yükselttiler ve aynı cümleleri tekrar etmeye başladılar;
"Munus sıgsısıgga agbara ye,munus sıgsısıgga agbara ye,..."
Bende "Munus sıgsısıgga agbara ye NAU SAU SER BİL UMA RAH"diye bağırdıktan sonra kuvvetli bir rüzgar çıktı,mumlar söndü ve çember kapandı.Ortam yeniden karanlığa büründü.
VAMPİR KONSEYİ
Konsey Başkanı Gabriel'in sabrı tükeniyordu artık.Archer bir halt yqpamamıştı bu yüzden görevin bir kısmını Radolf'a vermişti.Hangi akla hizmet yapmıştı ki bunu?
Radolf'un hafızasının tamamen silindiğini Birdena'yı gördüğünde hiçbir şey hatırlamayacağını sanıyordu lakin yanılmıştı,Radolf Birdena'ya yeniden aşık olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZLER ORMANI:KARARSIZLIK
VampiriKalbinizi paramparça eden birine yeniden aşık olabilir misiniz? Amari,geçmişi arkada bırakıp,kendisine yepyeni bir sayfa açmak için Bulgaristan'a gider.Fakat sonra hiç bilmediği bir nedenden ötürü doğduğu ülkeye yeniden dönmeye karar verir. Peşi...