Kararsızlık-32

263 23 0
                                    

                      23.BÖLÜM

                         AMARI

  Ulfred uyanmıştı.Uyanmasına seviniyordum fakat şaşırıyordum da.Çünkü bir insanın aniden bütün organlarının yenilenmesi hiç normal değildi.

  Doktorlar durumunun çok iyi olmasına şaşırmışlardı.Ulfred o kadar iyiydiki doktorlar eve gitmesine bile izin vermişlerdi.

  Bayan Abigail'in uzak bir akrabası vefat ettiği için bir süreliğine evde olmayacaktı.Cadı Deeandra da oğlunun iyi olduğunu gördükten sonra şehir dışına çıkmıştı.Ulfred'e ben bakıyordum.Evde sadece ikimiz vardık.

  "Ulfred bu çorba bitecek!"yarım saattir çorbayı içmemekte diretiyordu.

  "Amari grip değilim.Ayrıca iyiyim,sapasağlamım hiçbir şeyim yok."

  "Peki sen kazandın"deyip kollarımı  önümde birleştirdim.

  "Tamam küsme içiyorum bak"dedi.Çorbasını hızlı hızlı bitirmeye çalışıyordu.İçerken yüzü buruşuyordu.Aslında çorbayı bilerek kötü yapmıştım,geçmişin acısını bu şekilde çıkarıyordum.Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.

  "Çorba çok güzel olmuş ellerine sağlık"derken kusacakmış gibi görünüyordu.

  "Afiyet olsun"

  Bir süre konuşmadık.Canım sıkıldığı için magazin programlarından birini açıp izlemeye başladım.Açmamla elimdeki kola bardağını düşürmem bir oldu:

  "Ünlü sanatçı Amari Miller ile yakışıklı iş adamı Radolf Wilson'ın aşk yaşadığı ortaya çıktı"

  Ulfred şaşkın bakışlarım arasında kapıyı sertçe çarpıp çıktı.

  Bu nasıl olurdu?Bu haberi kim yaymıştı?Radolf'la kesinlikle konuşmam gerekiyordu.Telefonu tam elime almış arayacakken o beni aradı.

  Telaşla"Radolf haberi duydun mu?"dedim.

  "Bende seni o yüzden aramıştım.Kim yaydı bu haberi?"Sesi sıkıntılı geliyordu.Belli ki o da sinirlenmişti.

  "Bi' bilsem elime geçtiği an ciğerlerini parçalayacağım"Bunu lafın gelişi söylemiyordum,gerçekten ciğerlerini parçalayacaktım.

  "Ben haberi düzeltmeye çalışacağım.Ulfred duymadı değil mi?"

  "Duydu maalesef.Biraz önce bir şey demeden sinirle dışarı çıktı"

  "Lanet olsun!Tamam ben halledicem.Sonra ararım"deyip kapattı.Ulfred'i aramaya çalıştım ama telefonunu kapatmıştı,ulaşamıyordum.Şimdi ne olacaktı?Aramız tam düzeliyor derken bir de bu çıkmıştı başımıza.

  İki saat daha Ulfred'i bekledim,gelmeyince susuzluğumu gidermek için evin yakınındaki ormana gittim.

  Hayvan seslerini çok net duyuyordum.Hava tam olarak kararmamıştı.Bu yüzden bir kaç hayvan ortalıkta dolaşıyordu.Gözüme bir tavşan takıldı.Şu anda acıyacak durumda değildim.Çok susamıştım,boğazım yanıyor,dişlerim sızlıyordu.Tavşanı yakalayıp köpek dişlerimi damarına. geçirdim.Anında ağzıma kan akmaya başlamıştı.Tavşan ellerimde can çekişirken ben,onun tatlı ve sıcak kanını içmeye devam ediyordum.Tüm kanı bittikten sonra yere bıraktım.

  Eve gittiğimde Ulfred'in hâlâ gelmemiş olduğunu gördüm.Endişelenmeye başlamıştım.Telefonunu da açmıyordu.

  Bir kaç saat evde oyalandım;şarkı yazdım,evi topladım,yemek yaptım,...

  Salonda oturmuş Ulfred'in gelmesini bekliyordum.Tam uykuya dalacakken kapı çaldı.Koşarak kapıyı açtım.

  "Nerelerdesin sen?Saat gecenin ikisi!"diye bağırdım.

  "Senin bana hesap sormaya hakkın olduğunu düşünmüyorum.Burda hâlâ ne işin var.Gitsene Radolf'un koynuna"

  Sakince konuşmaya çalıştım ama sözümü kesti"Ulfred bak..."

  "Benden nefret ettiğini biliyordum fakat dostum dediğim insanla çıkacak kadar bana kin beslediğini hiç düşünmemiştim.Böyle mi intikam alıyorsun benden?Bravo o zaman istediğin oldu intikamını aldın."

  "Yanlış anladın.Bırak da anlatayım"

  "Neyi anlatacaksın bana Amari?Ben komadayken dostumla arkamdan ne işler çevirdiğini mi anlatacaksın!"Ulfred artık bağırmıyor resmen kükrüyordu.Kıpkırmızı olmuştu ve bu da beni korkutuyordu.Onu ilk defa böyle görüyordum.Eğer bazı şeyleri itiraf etmezsem işin çığrından çıkacağının farkındaydım.Bunu yapmalıydım.Ya şimdi söyleyecektim ya da sonsuza kadar sessiz kalacaktım.Ulfred'in sesini bastırmak için "Seni seviyorum Ulfred!"diye bağırdım.

  Önce şaşkınca bana baktı.Hiç bir şey diyemedi.

  "Duydun seni seviyorum Ulfred.Radolf'la çıkmıyorum.O haberi kimin yaydığınıda bilmiyorum."

  "Bende seni seviyorum Amari"dedi ve yavaşça yaklaşarak beni öptü.Bu ilk öpüşmemdi.Daha önce de çıkmıştım onunla ama hiç öpüşmemiştik.

  İlk önce yavaş yavaş öptü.Sonra git gide daha sert öpmeye başladı.Bu çok hoşuma gitmişti.

  Beni kucağına alıp yukarı çıkardı.Yavaşça yatağa bırakıp üzerime eğildi.Ateşli bir sekilde öpüşmeye başladık.Dudakları boynuma gitti.Bir yandan minik minik öpücükler konduruyor bir yandan da üzerimi çıkarıyordu.Eli kotumun düğmesine gittiğinde elini tuttum ve "Dur..."dedim.

İKİZLER ORMANI:KARARSIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin