Kararsızlık-44

169 8 2
                                    

34.BÖLÜM

Rüyamda koştuğum yere doğru yönlendiriyordum Laina'yı.

"Bence doğuya dönmeliyiz Amari"

"Hayır,güneye.İç sesime güveniyorum"Ona babamın rüyalarıma girdiğini söyleyemezdim.

Arkadan gelen kalın bir erkek sesiyle irkildim. Ulfred'in acı çığlığıyla koşarak yanına gittim.Acıdan iki büklüm olmuştu.Radolf'la beraber kollarından tutarak yavaşça ağaca yasladık.Nefes almakta zorlanıyordu.Neler oluyordu ona?

Ellerimle yüzünü avuçlarımın arasına alarak bana bakmasını sağladım "Ulfred,bana bak bebeğim"

Odaklanamıyordu.Tekrardan gelen bir acı dalgasıyla bağırdı.Dişlerini birbirine kenetlemiş,var gücüyle sıkıyordu.Ellerini yumruk yapmıştı.Çok terliyordu.

Zorlukla "Amari"dedi ve ben cevap veremeden bilincini kaybetti.

Yaşlı gözlerle Radolf'a 'neler oluyor?' bakışı attım.

Düşünceli bir şekilde cevap verdi "Ulfred'i yer altına indirmeliyiz.Vakti geldi"

RADOLF

Elime geçen fırsatı kaçırmamalıydım.İkisini yer altına indirdikten sonra,Amari'den taşı alıp Ulfred'i öldürsem görev tamamlanmış oluyordu.Evet,bu kadar basitti.Şimdi tek yapmam gereken yeraltı bulmaktı.

Amari'nin sesiyle planlar aleminden sıyrılıp gerçek dünyaya geri döndüm."Yeraltını nasıl bulacağız?"

"Alice Harikalar Diyarı'ndaki gibi ormanda beyaz bi' tavşanı kovalayacağız ve tesadüfen çukura düşmeyi umut edeceğiz.Nerden bileyim ben Amari!!"

"İnsan gibi cevaplayabilirdin!"

"Unuttun mu ben hayvanım"

Amari ağzını açmış cevap verecekken Dustan araya girdi "Farkında mısınız bilmiyorum ama şu an önemli bir sorunumuz var ve siz oturmuş birbirinize laf sokuyorsunuz!"Sonra Birdena'ya döndü."Hey cadı,süper güçlerinle bi' çukur falan yaratamaz mısın?"

"Yaratamaz"diye cevap verdim.

"Sen Birdena mısın?"

"Gerizekalı büyücülerin kurtadamlara oluşum aşamalarında yardım etmeleri yasak."

Birdena hafif ağlamaklı,tiz sesiyle "Amari nerde?"diye sordu.

Yuonne yanımıza geldi "Archer'le çukur tarzı bir yer aramaya gittiler"

Birdena burnunu çeke çeke Ulfred'in yanına oturdu.Elini alnına koydu fakat ani bir hızla geri çekti.Şu anda Ulfred'in vücut ısısı elli dereceyi geçmiş olmalıydı.Birdena sakin bir tavırla yeniden elini Ulfred'in alnına koydu.Gözlerini kapadı,tahminimce içinden dua okuyordu.Elinin altında oluşan cılız parlaklığı görünce büyü yaptığını farketmem uzun sürmedi.Bird'ü kolundan tutup sertçe çektim.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun?"Gözlerinde korku vardı.

"Be-ben..."

"Ona yardım edemezsin!"

"Amari bi yer bulamazda Ulfred ölürse?"Ağlamak üzereydi.

"Ne olursa olsun yardın edemezsin.Bu bizim kaderimiz.Dönüşüm aşamasında ya ölür ya da yaşarız"

Kolunu sertçe elimden kurtardı"Görmüyor musun çok acı çekiyor!Eğer Ulfred ölürse Amari'de ölür.İkisinin arasında bizim anlayamadığımız bir bağ var."Ulfred'i parmağıyla işaret ederek bağırmaya devam etti"Onun çektiği acıyı Amari'de çekiyor şu an!"Ses tonunu normale indirerek "Ayrıca bizi büyük bir savaş bekliyor ve bu dünyanın iyilere ihtiyacı var.İyilerin ölümü kötülerin zaferi demek"

İKİZLER ORMANI:KARARSIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin