Başımız sağolsun...
Ankara/Dikmen'de oturuyorum.Güvenpark'ta olan patlamayı Dikmen'den duyduk.Bu Ankara'da olan üçüncü patlama.
ABD Konsolosluğu ülkemde olacak olan patlamayı bilebiliyorsa,biz nasıl bilemiyoruz?
Onlar kendi vatandaşlarını önceden uyarıyor,peki biz niye uyarılmadık?Türk insanının canı bu kadar mı önemsiz.
Pazar günü YGS'den çıkan öğrencilerin çoğu eğlenmek için Kızılay'a gitmişti.Kim bilir ne hayalleri vardı.O gencecik canlar ölümü haketmiyorlardı.
Otobüs,taksi,dolmuş şoförleri,orada çalışanların tek amacı evine para götürebilmekti.
Yolcular bir an önce evlerine gitmek istiyorlardı belki.Çocuklarını,eşlerini özlemişlerdi.Kim bilir aileleri için ne planları vardı.Akşam evde oturup çocuklarıyla televizyon izlemek için hayal kuran anne babalar...
Peki ya Muharrem.Daha 14 yaşındaydı.Kızılay'da kağıt topluyordu para kazanmak için.O gün 20 tl almış canı döner çekmişti.Döner yemek için giderken patlamanın kurbanı oldu.
Ozancan Akkuş,Ankara Garı'ndaki patlamada arkadaşını kaybetmişti,bu patlamada ise kendisi aramızdan ayrıldı.Kim bilir gelecek için ne planları vardı...
Hukuk Fakültesi öğrencileri Nusrettin Can ile kız arkadaşı Zeynep Başak Gülsoy,iki genç insan.Belki gelecek için evlilik planları kuruyorlardı.Ama hain saldırı iki sevgilinin de canını aldı.
Destina Periparlak,cafede arkadaşlarıyla eğleniyordu.Hatta patlamadan önce sosyal medyada fotoğraf paylaşmıştı.Evine gitmek için durakta otobüs beklerken öldü.Daha 16 yaşında başarılı bir öğrenciydi...
Bunlar gibi daha birçok insan o saldırıda hayatını kaybetti.Artık dışarıya çıkmaya korkuyoruz.Her an yeni bir saldırı korkusuyla yaşıyoruz.Ankara'da beş ayda üçüncü patlama.Yeter artık.Can güvenliğimiz bile yok burada.
Yarım kalmış birçok hayat...Başın sağolsun ANKARA'm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZLER ORMANI:KARARSIZLIK
VampiroKalbinizi paramparça eden birine yeniden aşık olabilir misiniz? Amari,geçmişi arkada bırakıp,kendisine yepyeni bir sayfa açmak için Bulgaristan'a gider.Fakat sonra hiç bilmediği bir nedenden ötürü doğduğu ülkeye yeniden dönmeye karar verir. Peşi...