Kararsızlık-35

247 25 0
                                    

BİLİYORUM UZUN ZAMANDIR YAZMIYORUM :).LÜTFEN YORUM YAPIN YA DA VOTE LAYIN :))

                     26.BÖLÜM

                        AMARİ

  Ulfred bana inanmıştı,benden korkmuyordu.Üstelik ilişkiye de girmiştik.Bu o kadar güzel bir histi ki,tarifi imkânsızdı.Ben sadece onundum.

  Çok yakışıklıydı.Çok tatlı uyuyordu.Onu seyretmek kadar insana mutluluk veren bir şey yoktu.Onunla mutluydum...

                       ULFRED

  Uyandığımda Amari yanımdaydı,beni izliyordu.Her zamankinden daha güzel görünüyordu.Yanakları daha pespembeydi.

  "Günaydın"dedim gülümseyerek.

  "Günaydın"dedi o da gülümseyerek.Sesi yorgun çıkıyordu.Halsizdi.Dün onu çok yormuştum.İlk denemesi olmasına rağmen biraz fazla üzerine gitmiştim.Salak kafam...Ona doyum olmuyordu ki.Gücünü nasıl yerine getirebilirdim ki?Ah doğru ya o bir vampirdi.

  "Amari?"

  "Efendim"dedi.Ona biraz daha yaklaşarak boynumu açığa çıkardım.

  "İç"dedim.İlk başta şaşırdı,sonra korkup geri çekildi.

  "Asla olmaz,içemem"

  "Neden?"

  "Kendimi tutamam,fazla ileri giderim ve...ölebilirsin"

  Kanımı içmesi gerekiyordu,onun gücünü zayıflatmıştım,bunu telafi etmem gerekiyordu.Komudinin üzerindeki bardağı kırdım,bir parçasıyla boynuma çizik attım.Bu onu içmesi için teşvik ederdi en azından.

  Bir anda gözleri karardı,dişleri uzadı.Böyle bile müthişti.Boynumu biraz daha açığa çıkardım.Boynuma bakarak konuşmaya başladı;

  "Sakın benden kaçma,eğer kaçmaya kalkışırsan öldürebilirim.Ben avcıyım kaçanı öldürürüm"

  Dişlerini ilk önce yavaşça batırdı.Kendini zor tutuyordu,belliydi.Sivrisinek ısırığı gibi gelmişti en başta ama dişlerini biraz daha derine batırınca çok acımıştı.Dişlerimi sıktım.Bir süre sonra yavaşça geri çekildi.Gözleri normale dönmüş,dişleri geri çekilmişti.Üzgündü.Ama daha canlı görünüyordu.Banyodan havlu getirip boynuma bastırdı.Kanaması durmuştu zaten.

  "Bebeğim?"

Hafifçe gülümsedi.Üzgündü.

  "Ben iyiyim merak etme"dedim ve dudağına hafif bir öpücük kondurdum.Geri çekildim,daha fazlasını isteyeceğini biliyordum.Onu altıma aldım.Boynundan karnına doğru yavaşça öpmeye başladım.Bu konuda amatör olması hoşuma gidiyordu.Sonra yanına uzandım.

  Hayal kırıklığına uğramıştı"Bu kadar mı?"

  "Evet şimdilik bu kadar yeter"

İKİZLER ORMANI:KARARSIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin