29. | Správná věc

198 14 0
                                    

Jakmile auto zastaví na nejbližší benzínové pumpě, uleví se mi hned ze dvou důvodů. Nejenže je mi neskutečně špatně a moje nutnost použití toalety je čím dál tím silnější, ale také mi není dvakrát příjemné to nesnesitelné ticho, které po celou cestu v autě panuje. Nebýt sem tam slušné písničky ozývající se z rádia, asi bych se brzy zbláznila. Luke s Ashtonem byli ve fázi hlubokého spánku a já se až příliš intenzivně snažila vyhýbat občasnému pohledu, který mi Michael věnoval. Věděla jsem totiž, že se se mnou stále chtěl v naší konverzaci posunout dál, ale já to na ještě připravená nebyla. Nechtěla jsem mu každým slovem lámat srdce víc a víc. Na to jsem ho měla až moc ráda a v tom byl možná ten problém.

Při pohledu na svoje znavené oči v maličkém zrcadle si jen uvědomím, jak moc unavená v tenhle moment jsem. Dvěma ladnými tahy si stáhnu vlasy do vysokého, leč poměrně rozcuchaného culíku. V duchu si poděkuju za to, že jsem se dneska ráno rozhodla make-up úplně přeskočit, protože si umím živě představit, jak by v tenhle moment vypadal.

Dveře od dívčích toalet se se cvaknutím otevřou a já se za tím zvukem otočím. Vyjde ze mě tiché oddychnutí, když si všimnu své kamarádky Paige.

„Připravená na oběd?" zeptá se mě s drobným úsměvem a já oněměle přikývnu. Úplně jsem zapomněla pravý důvod toho, proč jsme na této benzínové pumpě v první řadě vůbec zastavovali. „Jak se cítíš?"

„Dobře," chabě se na ní usměju, „je mi fakt dobře."

„Víš, že jsem tu pro tebe, Kim. Neumím si ani představit, čím si teď musíš v tuhle chvíli procházet."

„Někdy si připadám, že ode mě každý očekává šíleně moc věcí," zamumlám. Z nějakého důvodu ze mě začnou vypadávat všechny starosti, které aktuálně zažívám. Paige na tom měla největší podíl, protože jsem moc dobře věděla, že ona mě dokáže vyslechnout, aniž by mě začala okamžitě soudit, což bylo přesně to, co jsem v tenhle moment potřebovala. „Nikdy jsem nechtěla, aby se něco z tohohle stalo. Nechtěla jsem otěhotnět v osmnácti letech. Vím, že těhotenství patří mezi jeden z těch nejkrásnějších momentů, které kdy v životě zažiju, ale vážně si přeju, aby to přišlo až za pár let."

„Nesmíš se z toho vinit, ale co musíš, je dívat se na to z té světlé stránky. Všechno špatné je pro něco dobré a já vím, že až se ta maličká narodí, budeš se na tuhle chvíli vzpomínat. Vzpomeneš si na to, jak jsi to chtěla vzít všechno zpátky, ale víš co? Už bys to neudělala," chytne mě za ruku a já si s ní okamžitě propletu prsty, „protože už teď svojí malou holčičku neskutečně moc miluješ."

Slzy mi po tvářích stékají jako dva nezastavitelné vodopády. „Máš pravdu, Paige. Neskutečně moc jí miluju," vzlyknu.

„Tak v čem je problém, Kim? Neubíjej se kvůli něčemu, čeho vesměs ani litovat nemůžeš," pousměje se na mě a já si přeju, abych mohla její slova naplnit.

„To nejde," zašeptám, „protože to ve skutečnosti není ten pravý důvod, proč jsem na těchto odporných záchodech zavřená už přes pět minut," řeknu se slzami v očích. Paige se na mě vyzývavě podívá a kývne hlavou, čímž mi chce naznačit, abych pokračovala. „Michael a já... políbil mě."

„Kim?" zahledí se mi do očí a já si v tu chvíli přijdu přistižená při činu, i když jsem se k tomu před chvilkou sama přiznala. „Uklidni se, ano?" volnou ruku mi položí na rameno a já se zhluboka nadechnu, díky čemuž jsem už na chvilku znovu schopná dýchat. „Jeden polibek nic neznamená a jsem si jistá, že to Luke pochopí, jestli se mu to rozhodneš říct."

„To bych mu ale lhala, Paige," dostanu ze sebe následující slova.

„Kim?"

„Paige," oslovím jí a ona se na mě netrpělivě zadívá, „je možná se zamilovat dvakrát?" zeptám se utrápeně. „Existuje vůbec ta možnost, že by tvoje srdce dokázalo milovat dvě odlišné osoby ve stejný čas."

Breathing for Two [CZ] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat