Nadat ik de kamer was binnengekomen, trof ik Zayden aan. Hij was met iets bezig en toen hij me opmerkte, keek hij me niet gegeneerd aan van top tot teen. Ik schraapte mijn keel met rode wangen, om zijn aandacht te krijgen. Toen hij naar mijn gezicht keek, zei ik ongemakkelijk dat ik kleding nodig had. Hij knikte afwezig, liep de kamer uit en kwam even later met een setje kleding, wat bestond uit een witte sweater, een spijkerbroek dat bestond uit zacht stof, en lingerie. En een paar schattige, roze ballerina's. Nadat ik hem hints had gegeven om de kamer te verlaten, was hij weg gegaan. Mannen. Raar genoeg, paste bijna alles van het setje me perfect.
En nu, nu sta ik met Zayden in een of andere grote vergaderzaal. Tenminste, ik neem aan dat het een vergaderzaal is, want er zitten heel veel mensen rond een super lange tafel. De tafel is zo breed, dat er drie mensen aan de kop van de tafel zitten, waar eigenlijk maar een persoon had moeten zitten. De drie mensen hebben norse gezichten, die er uitgeput uitzien. Twee vrouwen en een man. Een van de vrouwen herken ik; Anita die we al eerder hebben gezien. 'Neem plaats, mevrouw Adams, meneer Wood,' zegt de man in het Engels, die tussen de twee vrouwen in zit. Hij duwt de bril verder op zijn neus. Woelt vermoeid door zijn haar met grijze plukken erin. Ik schat hem rond de vijftig. Misschien is hij jonger.
Ik wil net gaan zitten als mijn aandacht wordt getrokken door de twee helder groene ogen. Het is Blondie. Hij kijkt me ondoorgrondelijk aan en een diepe frons siert zijn knappe gezichtje. Hij is diep ik gedachten. Als hij ziet dat ik hem aankijk, wordt zijn gezicht met een klap helder: alsof hij ergens achter is gekomen.
'Goed,' zegt de man nadat Zayden is gaan zitten en mij in een stoel heeft geduwd. 'Zullen we dan maar meteen ter sprake komen?' Hij doet zijn bril af. Kijkt mij priemend aan. Kijkt Zayden priemend aan. Wijst naar ons, zwaaiend met zijn bril. 'Lily Adams, klopt het dat jij gedwongen was om de Luna van The Black Eye roedel te worden?' Na een paar secondes knik ik. 'Ja, dat klopt.' antwoord ik in het Engels. 'En Zayden Wood, is het waar dat jij Lily Adams als Luna voor jouw roedel wilt?' Zayden knikt en zegt: 'Ja. Dat is waar.' Wacht, wacht, wacht. Zijn we hier in een vergadering of in een huwelijksreceptie? Of in een rechtszaal? Want godallemachtig, dit lijkt niet op een vergadering.
'Wil jij wel de Luna worden, mevrouw Adams?' Ik zwijg. Wissel een blik met Zayden. Hij kijkt me smekend aan, wat me verbaasd. Natuurlijk. Niemand kan zonder zijn of haar mate. 'Nee, ik wil de Luna van die domme roedel niet worden." wil ik zeggen. In plaats daarvan zeg ik: 'Ja; ik wil de Luna worden.' Ik verbaas mezelf alweer. Kwam dat uit mijn mond? Ja dus. Zayden zucht en ontspant.
'Oké. Dat is mooi. Dan gaan wij nog contact opnemen met meneer Clark over zijn onnozele gedrag om mevrouw Adams zomaar Luna te laten worden. Van de Raad hebben we nog een vraag voor jullie: hebben jullie al een datum geprikt voor de koppeling?'Wacht. Heeft hij het nou over dé koppeling? Dat ik officieel Luna wordt?
Ja, want Zayden antwoordt al: 'Nee, nog niet, aangezien we nog niet zoveel tijd voor elkaar hebben gehad en omdat we rustig aan willen doen, vooral na dat voorval met Jack.'
Ik sta met mijn mond vol tanden. Hoe? Wat? Wanneer? Waarom? Duizenden vragen vliegen door mijn hoofd heen. Dit gaat veel te snel.Ik raak bijna in paniek. Uit wanhoop kijk ik naar Blondie. Hij geeft me zo een warme en verdovende blik dat mijn paniek abrupt weg golft. Het lijkt alsof ik in watten ben gelegd door zijn hypnotiserende ogen. Oké, ik beken, hij heeft hele mooie ogen, maar wat doen ze allemaal wel niet bij mij? Ze doen teveel, volgens mij.
Als Zayden en ik even later op de gang staan, ontplof ik van de woede. 'Hoe kon je! Wat dacht je wel niet?! Ik... ik wil de Luna niet worden van jouw stomme roedel...' Zayden opent zijn mond om tegen me in te gaan, maar iemand anders schraapt zijn keel. 'Als ik jullie mag storen...' We draaien ons allebei om. Ja hoor, het is Blondie weer. 'Hé jij! Wat doe jij wel niet met mij?'
Ik zet boos een paar stappen naar hem toe.'Lily!' hoor ik Zayden achter me sissen. 'Wat...''Ook hallo, Alpha Wood. Zou ik eventjes je mate kunnen lenen?' vraagt Blondie grijnzend aan Zayden, waardoor Zayden moet grommen. Hij benadrukt het woord "mate" extra. 'Nooit.' Zayden trekt me achter zich. 'Kom op, doe niet zo bezitterig,' klinkt de stem van Blondie verveelt. 'Wat moet je nou eigenlijk? Ik snap je totaal niet. Een uur geleden deed je ook al zo raar...' begin ik.
'Jullie hebben elkaar al ooit ontmoet?' vraagt Zayden een tikkeltje jaloers. 'Ja. Ja toch, Lily?' hij benadrukt mijn naam. 'Ja, we hebben elkaar al eens eerder ontmoet... In de doucheruimte... Het was daar een beetje warm hè? Ondanks dat we bijna naakt waren.'
Oh grutjes. Waarom doet hij dit? Hij maakt Zayden boos... 'Zeg gewoon wat je wilt, Blondie, dat voorkomt ruzie.' zeg ik. 'Als jij dat wilt, schoonheid. En trouwens, ik heet Draven. Draven Quate.' Blondie, ik bedoel Draven, knipoogt erbij.
Dat was de druppel voor Zayden. Hij pakt Draven grommend vast bij zijn keel, waardoor hij moet sissen. Hij begint te sidderen als een gek en zijn ogen worden nog groener. Eerder gifgroen.Groen als... net als slangen ogen.
Word ik gek?
~~~~~~~~~~~~~
Ah ya ya ya yaaaaa I keep on hoping we'll eat cake by the oceaannnnnnnn!
So sorry, ik was een beetje moe.
Spellingfouten gegarandeerd!
Goed, dit hoofdstuk heeft 950+ woorden.
Wie weet de betekenis van de naam Draven Quate? *bonusvraag* EN MENSEN, DENK NIET TE MOEILIJK. KIJK NAAR DE HINTSS IN DIT HOOFDSTUKK!! *zucht*
Ik heb speciaal research gedaan ^o^
ADIOSSS
JE LEEST
Chosen by the demon wolf 1 & 2
Lupi mannari~Proloog deel 1~ Ze proberen het te voorkomen. Ieder ouder vreest ervoor. Het is al heel lang niet meer voorgekomen. Tot dat er een tweeling wordt geboren... En zíj middelste kind wordt. Ze probeerden haar nog te beschermen. Maar ze wisten dat...