16.fejezet

1.7K 127 1
                                    


Sziasztok^^

Elgondolkoztam a nyaramon és eddig nem csináltam túl sok mindent... Nyugtassatok meg, hogy ezzel nem vagyok egyedül XD ( Ti jártatok már valamerre ? ) Ezzel is csak az a baj, hogy kevesebbszer látogat meg az ihlet, de azért remélem, hogy ez a rész el fogja nyerni a tetszéseteket :) Jó szórakozást hozzá ! 

( Köszönöm szépen a majdnem ezer megtekintést és száz csillagozást *-* Nagyon-nagyon szeretlek titeket :D ) 

   -------------------------------------------------------------------------------------------------     

Sokáig elidőztünk a Han folyónál és már csak arra figyeltünk fel, hogy a nap lemenőben volt. Gyönyörűen megvilágította a folyót és már csak nézni is melegséggel árasztott el, ezért lefotóztam és felraktam twitterre ezzel a felirattal; " Akik fontosak mellettem állnak, ezért nem rendíti meg az elhatározásomat mások véleménye sem ". Ettől én is erősebbnek éreztem magamat és még jobban eltudtam ezt hitetni másokkal.

Elég sötét volt, mikor megérkeztünk Sunny lakásához, aztán én ott el is váltam tőle és megnyugtattam, hogy semmi sem fog rátámadni, ha belép a házba, de meg kellett várnom míg bemegy, hogy teljesen megnyugodhasson. Mosolyogva fordultam meg és sétáltam a lakás felé, közben pedig egy dalt dúdoltam, amit most már tudtam, hogy mire fogok felhasználni. Beírtam a kódot és meglepetten tapasztaltam, hogy nem volt bent senki. Átöltöztem valami kényelmesebbe és felbaktattam a stúdióba, ahol bele kezdtem a dolgozásba. A zenei alapon kezdtem gondolkozni, ugyanis a szöveget a fiúkra szerettem volna hagyni, hisz ezt ők érthették meg a legjobban; a cím pedig mindent elárult. Levettem a fejemről a fejhallgatót, ugyanis egy résznél picit megakadtam és a széken forogva gondolkoztam a folytatáson. Újra és újra végig pörgött a fejemben a már kész rész, de sehogy sem illet semmi sem a folytatáshoz. Kezdtem szomjas lenni, így lesétáltam a konyhába és készítettem magamnak teát, amíg a víz felmelegedésére várakoztam, hallottam, hogy fordult a kulcs az ajtó zárjában, majd megpróbáltak bejönni, de ez nem sikerült ugyanis valamelyik okos rázárta.

- Hülye, a másik irányba kell - szitkozódott feltehetőleg Suga és átvette az irányítást, de az ajtó mégsem nyílt ki.

- Most meg mi van ? - rángatták a kilincset, mire egyszeriben kitárult az ajtó és hárman szó szerint beestek rajta, majd fájdalmas arckifejezéssel néztek fel rám és próbálták leállítani a többiek nevetését.

- Helló - intett a földön heverő V, Suga és Jimin.

- Hali - tartottam vissza a röhögésemet és mosolyogva figyeltem, ahogy feltápászkodtak. - Ugye tudtátok, hogy nem volt be zárva ?

- Mi ? - lepődött meg mind a hét fiú - Te nyitott ajtóval voltál a lakásban ?

- Öhm, igen...- bólintottam zavartan.

- Teljesen megőrültél ? - háborodott fel Suga és Rap Monster és a többiek is idegesen néztek rám.

- Miért ? - tettem fel védekezően a kezemet és ijedten figyeltem őket.

- Hé - szólalt meg Jin -, megijesztitek - utalt arra, hogy remegtek a kezeim.

- Bocs - fújták ki magukat -, csak ne csinálj ilyet még egyszer - rázta a fejét Suga és mindenki egyetértően bólintott.

- Igen, hisz te lány vagy, ezért jobban kéne magadra vigyáznod - mondta Jimin.

- Bocsánat, csak már hozzászoktam, hogy egyedül vagyok, így nincsen különösebb félelemérzetem - vallottam be.

When the sound reaches you... / Befejezett /Where stories live. Discover now