20.fejezet

1.6K 120 4
                                    

Sziasztok^^

Ahogy előre megmondtam előbb vissza tudtam térni :D Egy igen élménydús résszel méghozzá, amiben kiderül egy s más... Hihi~ Nagyon jó szórakozást a részhez és remélem nem áll szándékotokban majd megölni XD Előre jelzem, hogy ez igen sokszor elő fog fordulni a jövőben...

   -------------------------------------------------------------------------------------------------     

Idegesen és kicsit fészkelődve ültünk Jiminnel a székünkben és néztünk farkasszemet a Big Hit igazgatójával, akinek az arca kicsit sem volt boldog. Hát igen, mondanom sem kell, hogy a Lotte World-ben történt incidensből pletykák kaptak szárnyra és sok ARMY szomorkodott amiatt, hogy az egyik BTS tagnak barátnője lett. Aha, csak hogy ez egyáltalán nem volt igaz és most épp azon voltunk, hogy ezt másokkal is megértessük.

- Szóval azt mondják, hogy tényleg nincs semmi közöttük ? - ráncolta a szemöldökét az igazgató, mi pedig hevesen bólogattunk - Akkor mégis miért voltak kettesben ?

- Minden az én hibám - szólaltam meg gyorsan mielőtt még Jimin bármit is mondhatott volna. - Megkértem, hogy jöjjön el velem szórakozni, de csak mint barát. Egyik tag iránt sem érzek többet barátságnál és ez így is fog maradni - biztosítottam a férfit, aki nem igazán akart nekem hinni.

- Ah - sóhajtott fel az orrnyergét dörzsölve -, most az egyszer hiszek maguknak, de aztán nehogy kiderüljön az ellenkezője, mert annak sokkal nagyobb következményei lesznek - mondta komolyan és bólintva jeleztük, hogy megértettük. Ezután meghajoltunk és elhagytuk a helyiséget. Kilépve a szobából mindketten megnyugodva sóhajtottunk fel és mentünk a lifthez.

- Sajnálom - kértem bocsánatot az okozott gondokért, mikor bezáródott a lift ajtaja.

- Teljes mértékben a mi hibánk, hisz mi rángattunk bele ebbe az egészbe és látod mi lett az eredménye.

- Akkor inkább fogjunk mindent az ismeretlen lányra.

- Lehet azt kéne - mosolyodott el halványan.

Mind kettőnket eléggé lefárasztottak a firkászok és még a saját barátaink is, akik szintén kételkedve néztek ránk, amíg el nem magyarázta nekik Hope és V a helyzetet. A rajongókról ne is beszéljünk; engem az ARMYk szidtak, míg Jimint az én rajongóim, aztán volt az a csoport, aki shippelt minket. Ez sem volt sokkal jobb, de legalább ők nem láttak el minket szebbnél szebb szavakkal.

Visszaérkezve a dormhoz mindenki a nappaliban várt minket és aggódva kapták fel a fejüket mikor beléptünk az ajtón.

- Miért néztek így ? - kérdezte Jimin egy mosolyt erőltetve a fejére.

- Temetünk valakit vagy mi ? - tettem hozzá zavartan nevetve.

- Mi volt ? - nézett ránk Rap Monster.

- A szokásos, először nem hitt nekünk, de aztán csak meggyőztük - válaszolta helyettem a mellettem álló fiú.

- És most, hogy ez meg van - kezdett bele V. - Avass már be minket is, hogy mégis mi volt az aznapi dolog - kérte J-Hopet, aki megköszörülve a torkát nagy nehezen belekezdett.

- Az a lány, akivel találkoztam nem a barátnőm - szögezte le előre. - Kim Min Jun a neve és kezdő modell. Egy fotózáson találkoztam vele és összebarátkoztunk.

- Akkor mégis miért viselkedtetek úgy, mint egy szerelmespár ? - csodálkoztam.

- Még nem fejeztem be a mesélést – mondta. - Szóval, pár hete elkezdett zaklatni a volt barátnőm és mivel véglegesen is rájöttem, hogy már nem szeretem, így visszautasítottam, de mivel nem értett a szép szóból megpróbáltam elhitetni vele, hogy van egy új barátnőm. Sajnos ez nem úgy sült el, mint ahogyan azt én elterveztem - nézett ránk bocsánatkérően.

When the sound reaches you... / Befejezett /Donde viven las historias. Descúbrelo ahora