Sziasztok^^
Eljött az újabb hét így igyekeztem minél hamarabb kirakni a részt, ami nagyjából sikerült is. Bár nem teljesen mára terveztem, de már mindegy... Viszont van egy jó hírem a számotokra :D Hétvégén nagy valószínűséggel várható egy újabb rész és végre a díjakat is megcsinálom. Az új részt azért kapjátok, mivel iszonyatosan hálás vagyok nektek amiért már enyien olvassátok a sztorimat :) Nagy ölelés nektek és jó szórakozást a részhez !
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Amikor meghallottam valaki motyogását közvetlenül mögülem, lassan kinyitottam szemeimet és el sem tudtam képzelni, hogy hogyan kerültem ilyen helyzetbe. Teljesen zavarba jöttem és próbáltam halkan felkelni Jimin elől, ugyanis a mellkasának támaszkodva aludtam el miközben ő a térdeimen pihentette a kezét. Szerencsére nem ébresztettem fel, így gyorsan körül nézve felmértem a terepet, majd kimentem a szobából. A többiek is egyébként itt aludtak el csak ők kevésbé ilyen félreérthető helyzetben, mint mi ketten. Mondjuk JungKook, J-Hope és V szinte egymáson aludtak el, amit szintén nem tudtam hova tenni, de ezt félretéve mindenki normális helyzetben volt. Suga és Jin az ágyon, míg Sunny csak félig rajta szundított. Egy ember hiányzott a csapatból, így már előre tudtam, hogy a nappaliban majd összefutok vele. Épp az asztalt törölte le és rakott ki pár gőzölgő bögrét, amint meglátott elmosolyodott és felém nyújtott egy hidegebbet.
- Idd meg, jól fog esni, hisz megint csak hosszú napunk lesz - magyarázta Rap Monster, mire csak meghajolva megköszöntem a jegeskávét és lassan neki kezdtem az ivásának.
- Látom rendet tettél - néztem újra körbe döbbenten.
- Nem túl kedves, hogy ennyire meglepett téged - tette karba a kezét. Én csak nevetve kértem bocsánatot és annyiban hagyva a dolgot összevont szemöldökkel néztem rá.
- Hova raktad a füzetemet ?
- Milyen füzetet ? - lepődött meg.
- Ami itt volt az asztalon. Tudod, amibe a dalokat írom - magyaráztam és elgondolkozó feje hirtelen ijedté vált, ami rám is ugyanilyen hatással volt. - Mi az ? - kérdeztem és beleittam a hideg italomba.
- Ne pánikolj, de azt hiszem kidobtam - bökte ki, mire azzal a lendülettel visszaköptem a számban lévő kávét.
- Hogy mit csináltál ?! - raktam le a bögrét az asztalra, ami talán egy kicsit túlságosan is nagy hévvel tettem, így kiment egy kicsit belőle, de jelenleg az sem izgatott volna, ha becsapódik egy aszteroida a házba. A szívem hirtelen kihagyott egy ütemet és csak reménykedtem benne, hogy viccelt, de az arcát látva sajnos csalódnom kellett. - Melyik kukába dobtad ? - siettem az ajtóhoz idegesen és felvéve a sportcipőmet készültem kimenni az ajtón.
- A ház előtti nagyba - mondta lassan -, de várj, ugye nem megkeresni akarod ? - jött utánam.
- Nekem az a füzet az életemnél is fontosabb, így ez nem is kérdés - válaszoltam és kirohanva a házból megálltam a két nagykuka előtt. Eközben Rap Monster is utánam jött és mellé állva feltűrte a pulcsija ujját.
- Te meg mit csinálsz ? - néztem rá hitetlenkedve.
- Segítek - vágta rá.
- Oké, és melyik kukába dobtad ? - Mond, hogy emlékszel - kértem kétségbeesetten, ugyanis az arca már megint zavart lett.
- Hát ami azt illeti...
- Na jó - sóhajtottam fel -, akkor keresgéljünk - másztam be a kukába és elkezdtem turkálni benne. Kicsit sem volt hajléktalan beütésem, dehogy... Rap Monster is nagy nehezen követte a példámat és a másik kukát elfoglalva keresgélt. Nem telt el sok perc és a többiek is érdeklődve jöttek ki és álltak meg előttünk.
YOU ARE READING
When the sound reaches you... / Befejezett /
Fanfiction/Jin ff./ " Rettegek tőlük, de az mégis miért van, hogy ők kivételek ? Miben másabbak, mint a többiek ? " Egy angol lány kénytelen elköltözni Dél-Koreába szüleivel. Mindig alkalmazkodik, soha nem mond ellent és igazán visszahúzódó természet. De vajo...