47.fejezet

989 80 12
                                    

Sziasztok^^

Szinte előre látom, hogy mennyire kiakaszt majd titeket Jessica. Ne aggódjatok én is utálom a karakterét XD Szinte sírni fogok a boldogságtól, amikor végre eltűnik a képből... Na meg amiatt is, mert  ez azzal lesz egyenlő, hogy vége a sztorinak, ami miatt már kevésbé leszek boldog... Igen, jól látjátok. Hamarosan vége a sztorinak, épp ezért most már végre majd a díjakat is megcsinálom, amiket még eddig nem tudtam és azzal valóban vége lesz... Még kb. 4 fejezet van hátra, plusz egy epilógus és egy külön rész, amit majd érteni fogtok, hogy miért lesz, ha odaérünk^^ Aztán nem sokára jelentkezem egy hírrel is :D De ne szaladjunk ennyire előre... Jó szórakozást a részhez ! 

 -------------------------------------------------------------------------------------------------

Eltelt két nap és Jint már haza is engedték a kórházból és megkérték, hogy lehetőleg ne erőltesse meg ennyire magát a jövőben és kerülje egy ideig a havat. Mint kiderült a Japánba utazásuk előtti hógolyócsata tett be neki ennyire, amin nem is csodálkoztunk. Elég sokszor találkozott aznap Jin és a hógolyó. Jessica ezekben a napokban minden próbájukra eljött és néhány fanmeetingre is, ahol beállt az ARMYk sorába és ő is kért autógrammot a fiúktól. Ezt ők nagyon viccesnek találták én és Sunny már kevésbé. Apropó Sunny, neki kezdetét vette a téli szünet, ezért elhatározta, hogy a lehető legtöbb időt velünk tölti. Ezt mind azért tette, hogy ne maradjak teljesen egyedül Jessicával szemben, bár a szőkeségnek eléggé sokszor elterelte a figyelmét V, aki mindig a közelében hülyéskedett. Elég furán is kezdtünk a fiúkkal nézni rájuk, ugyanis nem teljesen úgy viselkedtek egymással, mint a barátok. Ez valami más volt már köztük, legalábbis Rap Monster és Hope szerint. Én nem tudtam, hogy mennyire higgyek is nekik, hisz Sunny nem említett semmit sem. Sőt, Tae se szólt egy szót sem. Az igaz, hogy sokat érdeklődött róla már ezelőtt is, de ezt nem tartottam egyáltalán furcsának. Jelen pillanatban fogalmam sem volt róla, hogy kinek is higgyek. Lehet könnyebb lett volna ezt személyesen megbeszélnem velük, de szerettem volna, hogyha önszántukból avatnak be az érzéseikbe, ha voltak...

- Min agyalsz ennyire ? - ült le mellém hirtelen a kanapéra JungKook. Fáradtan fordítottam felé a fejemet és gondolkoztam el azon, hogy rá kérdezzek-e arra, ami már régóta zavart. Hisz Kook ilyen téren a lelki társam volt, mivel annyira ismerte fel ezeket a dolgokat, mint én.

- Szerinted...Sunny és V éreznek valamit egymás iránt ? - néztem rá komolyan. Látszólag meglepte a kérdésem, de aztán összevont szemöldökkel kezdett el gondolkozni a válaszán. Egy jó darabig csak elmélkedett mire meg is tudott szólalni.

- Nem is tudom... Az biztos, hogy nagyon jóban lettek az utóbbi időben, de ez nem azt jelenti, hogy kedvelik is egymást - magyarázta, amivel ugyan egy kicsit megnyugtatott, de annyira jó lett volna az ő véleményüket is hallani erről. - De ezt miért nem tőlük kérdezed meg ?

- Nem akarom ilyesmivel zaklatni őket - motyogtam.

- Aigooo - borzolta össze a hajamat mosolyogva. - Szeretnéd, hogy egy kicsit elterelődjön a figyelmed ?

- Jó lenne...

- Akkor nézz meg velem egy filmet a moziban - ajánlotta és kezdtem rájönni, hogy mi is volt az eredeti célja a lejövetelének.

- Mégis mit ? - kérdeztem gyanakvóan.

- Ne nézz már így rám... Csak egy szimpla romantikus film, de nem akar eljönni velem senki sem megnézni - szomorkodott, ami miatt kénytelen voltam beleegyezni. Túlságosan is hatott a szívemre ez a tekintete, így szó nélkül mondtam, hogy elmegyek vele. Viszont a film címét nem igazán akarta elárulni, így előre sejtettem, hogy nem csak egy sima romantikus filmről volt szó. Félretéve az aggodalmaimat öltöztem fel és álltam készen az indulásra. Örültem, hogy egy kis időt JungKookal is tölthetem, hisz már rég voltunk valahol együtt és hiányoztak a filmek utáni megbeszéléseink. Végre a kis maknae is elkészült, mivel nagyban vágtatott le a lépcsőn széles mosollyal az arcán.

When the sound reaches you... / Befejezett /حيث تعيش القصص. اكتشف الآن