27.fejezet

1.6K 110 9
                                    

Sziasztok^^

Kezdjük ott, hogy én esküszöm előbb akartam hozni a részt, de valamiért semmi sem úgy sikerült, mint ahogy én azt akartam... De hogy megfelelően ki tudjam fejezni a szeretetemet felétek, így kárpótlásul egy hosszú-hosszú részt hoztam nektek :) Nagyon remélem, hogy jövő héten előbb tudok jönni, de ez egyáltalán nem biztos tekintve, hogy a suli miatt mindig kell valamit tanulni... Még vissza kell jobban rázódnom a sulis életbe és akkor talán már jobb lesz XD Na mindegy is :) Jó szórakozást a fejezethez ! 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Megérkezve a dormhoz, elköszöntünk Sunnytól és besétáltunk a házba. Fáradtan dőltem el a kanapén és egy ideig fel se keltem. Sőt, a többiekre se figyeltem csak pihentettem az agyamat és teljesen kikapcsoltam. Jól esett kicsit nem gondolkozni, mostanában nagyon is ártott. Itt volt Sunny, Jin, V és Jimin is. Mostanában nála is észrevettem, hogy olyan furcsa volt, bár lehet, hogy csak én képzeltem be.

- Kiki - guggolt le hozzám Suga.

- Hm ? - néztem rá félszemmel.

- Fürödj le és irány a munka - utasított, mire nyavalyogtam egy sort és nagy nehezen sikerült felkelnem. - Érdekes, hogy a lányokból milyen hangok tudnak kijönni, ha nyűgösek - gondolkozott engem nézve.

- És mi van, ha nem csak simán nyűgös ? - jött mellé csámcsogva V.

- Ezt meg hogy érted ? - kérdezte JungKook és ő is csatlakozott a társasághoz.

- Hát, tudod... - magyarázta Tae, mire Suga hitetlenkedve megrázta a fejét.

- Te most komolyan arról beszélsz ?

- Igen, miért ? Lányoknál normális - magyarázta, mire rögtön elvörösödtem.

- E-elég, inkább megyek fürdeni - dadogtam és gyorsan kivéve az itthoni cuccom, besiettem a fürdőszobába füleimre tapasztott kézzel.

- Hé... - kiabált valamit utánam Suga, de nem értettem. Most inkább nem akartam semmit se megérteni. - Remélem, azért hallotta - szűrődött be még a hangja, majd gyorsan becsuktam az ajtót és bezártam.

- Nem hiszem el, hogy komolyan ilyesmiről beszélt Taehyung - motyogtam zavarban.

Jó volt venni egy kis meleg zuhanyt és végre ki tudtam mosni a hajamból a tengervizet is. A hotelben annyira fáradt voltam, hogy erre már nem volt energiám. Kimászva a kádból felvettem majdnem mindent a pólóm kivételével, ugyanis épp a címkéjének a kivágásával kellett még bíbelődnöm. Twice - Like Ooh-Ahh című számát dúdolgattam, amikor is kinyílt az ajtó én pedig ijedtemben leejtettem az ollót a földre. Egyenesen a bejövő ember lába elé csúszott, aki meglepetten vett észre engem.

- Te meg ? - kérdezte Jimin tágra nyílt szemekkel, de ettől függetlenül láttam, hogy megnézett, majd elvigyorodott. - Azt hittem kicsi vagy. - Minden tekintetben - magyarázta, mire hozzávágtam az első kezem közé kerülő dolgot, ami egy tusfürdő volt.

- Menj ki ! - mondtam dühösen, ezzel palástolva a félelmemet, ugyanis éreztem, hogy a lábam iszonyatosan remegett és nem kicsi kellett ahhoz, hogy lerogyjak a földre. A torkát köszörülve ment ki és kért még halkan elnézést. Amint becsukta az ajtót rögtön a hideg kövön kötöttem ki és a mellkasomat fogva próbáltam lenyugodni. Nem csak, hogy zavarba jöttem, hanem baromira meg is ijedtem Jimintől...

- Jimin szemszöge -

Esküszöm, hogy nem tudtam, hogy bent volt. Ha sejtésem lett volna, akkor nem nyitottam volna be. Amit pedig mondtam neki azt vagy ezerszer megbántam mióta kiléptem az ajtón. Ezzel csak próbáltam a zavaromat leplezni, ami nem feltétlenül volt a legjobb döntés. Egy igazi idiótaként viselkedtem bent. Ezek után biztos nem kedvelt meg jobban és erről most én tehettem. Én és a felelőtlen megjegyzéseim. Tuti, hogy egy perverz állatnak gondolt, de talán az is voltam. Még csak azt se tudtam megállni, hogy ne nézzem meg.

When the sound reaches you... / Befejezett /Where stories live. Discover now