'Doe voorzichig en kijk uit. je weet dat Henk nu ook veel uitgaat en kijk dus uit. als je hem ziet verstop je en bel me op oke?' 'Jajaja.' zeggen Tommy, Ashley en ik zuchtend tegenlijkertijd. We lopen met zijn drietjes naar de deur. ik kijk nog een keer in de grote spiegel die in de hal staat. Ik heb een zwarte strapless jurkje aan dat tot net onder mijn kont reikt. ik heb er bloed rode pumps onder gedaan en een bloedrood handtasje. en als het koud wordt heb ik nog altijd mijn leren jack nog. ik houd echt van die jas. ik controleer mijn haar en make-up nog en ga dan naar buiten waar Tommy en Ashley staan te wachten. ik glimlach breed naar ze en we lopen dan naar de metro.
Ashley is ondertussen al bevriend met een jongen hier in de club. nouja bevriend is misschien net iets te weinig. lekker klef bezig zijn ze. Tommy is drinken gaan halen en ik sta hier maar. eigenlijk weet ik ook niet waarom ik stil sta. ik draai een rondje om te kijken of Tommy al in de buurt is. Nee dus. Ik ga weer staan met uitzicht op Ashley.Waarschijnlijk ben ik zo diep in mijn gedachtes dat ik niet merkte dat er iemand vlak achter me staat. Ik schrik wanneer iemand tikt op mijn schouder. Ik draai me om en kijk in twee mooie ogen. goudbruin. Hij glimlacht naar me. Ik smelt letterlijk hier. Hij heeft bruin haar dat met gel omhoog is gezet. Hij heeft een perfecte kaaklijn. Hij kijkt me een paar seconden aan en dat doet hij zijn mond open en schreeuwt wat. 'HEY LOVE, BEN JE HIER ALLEEN?!' Ik kan hem niet goed verstaan door het muziek maar ik begrijp hem wel. Ik schud met mijn hoofd. 'IK BEN HIER MET VRIENDEN!' Hij knikt begrijpend en wijst dan naar de uigang. Ik knik en loop dan achter hem aan. Ik begin me nu pas te realiseren wat er net is gebeurd. Een pracht van een jongen heeft me zonet gewoon mee naar buiten gevraagd! Hij is niet dronken, dat kon je wel zien en ruiken aan hem en ik zou binnen toch niks anders doen dan staan wachten zonder Ashley en Tommy en aangezien ze mij beide in de steek hebben gelaten. Hij houd de deur voor me open en glimacht naar me. ik glimlach terug en loop naar buiten. Ik voel de wind door mijn haren gaan. Heerlijk. Ik hoor hem lopen en als hij naats me staat, slaat hij zijn arm om mijn middel. maar wacht eens. ik weet niet eens hoe hij heet. 'Nu kunnen praten zonder dat we hoeven te schreeuwen.' Hij kijjkt naar me en ik merk nu pas dat ik staar. 'Dat ben ik met je eens. Maar eh... hoe heet je eigenlijk?' Hij vloekt zachtjes en doet een paar stappen naar voren. na drie grote stappen staat hij stil en draait hij zich om naar mij. Hij loopt terug en glimlacht. 'hoi! Ik ben Sam. Ik zag je net zo eenzaam staan daarbinnen en ik dacht dat ik je wat gezelschap kon brengen. Ik giechel om zijn actie. Ik schud zijn hand en kijk hem aan in zijn mooie goudbruine ogen. 'Ik ben Lucy. ik ben hier met vrienden omdat het mijn verjaardag is, maar die hebben mij een beetje in de steek gelaten. Zijn ogen worden groot en hij trekt me ergens heen.
'Waar gaan we heen?' Hij glimlacht naar me en mijn buik gaat tekeer. Nee Lucy. je mag niet verliefd worden op iemand die je niet kent. Hij antwoord helemaal niet en begin me af te vragen wat hij van plan is.
We lopen nu al bijna tien minuten en dan stopt hij. We staan voor een chic restaurant, waar het best wel druk is. 'Gefeliciteerd!' Ik ben nu in de war. 'Wat?' ''Je bent toch jarig?'' ik knik. Hij haalt zijn schouders op. 'Nou, een simpeler uitleg heb ik niet.'
~~~~~~~~~
OMGGGGGG WIE HEEFT DE VIDEO VAN STORY OF MY LIFE AL GEZIEN?!?! HIJ IS ECHT PER-FECT :) SORRY DAT HET ZO LANG HEEFT GEDUURD VOOR IK EEN NIEUWE HOOFDSTUK HEB GEUPDATE, MAAR IK HAD HET SUPER DRUK.
VOTE EN COMMENT PLEASSE XXX
JE LEEST
Cry me a river
FanfictionEen meisje, Lucy dat 16 jaar is en geen ouders heeft en in een weeshuis woont. Alles lijkt goed te gaan totdat het weeshuis een nieuwe afdelingsbegeleider krijgt. Sinds hij er is, gaat alles verkeerd. Lucy besluit te vertrekken. Maar hoe zou ze het...