heeyyy, een nieuwe hoofdstuk!! in deze hoofstuk doe ik ook een pov van harry. comment , share en vote pleassee :)) xx
We zijn aangekomen bij het concert en ondertussen zijn Ashley, tommy, rita en liz helemaal aan het hypervetileren. ohhh help, we zijn nog niet eens binnen. we lopen langs de bewakers de grote hal in. Ik heb het echt warm hier. alle fans zijn hier aan het gillen. ik kan echt niet tegen deze drukte omdat ik claustrophobisch ben. 'LIZ, WANNEER GAAN WE DEZE DRUKTE UIT?!?' aangezien Liz naast me staat moet ik helemaal gillen en dan verstaat ze me nog net. Ze haalt haar schouders op. ik zucht diep en pak mijn fles water. Hopen dat dat werkt. ik kijk om me heen om te kijken of ik Tommy Ashley en Rita kan zien. ze zijn heel druk bezig liedjes te zingen met een paar Fans die ze blijkbaar net hebben ontmoet. Ik word hier helemaal gek.
Eindelijk. we zijn binnen. ik kan wel begrijpen dat ze voorin wilde zijn tijdens het concert maar moesten ze sirieus staanplaatsten bestellen. Ik ga toch niet 2 of 3 of hoe lang dat concert mag duren staan. Dit wordt nog een lange avond. ik pak mijn mijn telefoon en doe mijn oordopjes in. dan ga ik maar mijn eigen lievelings muziek luisteren en spelletjes spelen op mijn telefoon. En ik speel alleen spelletjes op mijn telefoon als ik me heeel erg verveel. Ik hoor een paar meisjes gillen en dan gaat de hele zaal mee. blijkbaar komen die sukkels zo op. Ik snap me zelf nog steeds niet wat ik hier doe. ik haat ze. Ik zie een jongen met blond haar het podium op rennen en dan volgen die andere. genoeg gekeken. ik kijk naast me of Liz, Ashley, Tommy en Rita het naar hun zin hebben. ik hoef niet eens te kijken en ik weet het antwoord al. Ik zie Rita helemaal in huilen uitbarsten. Ook dat nog. ik ga haar echt niet troosten ofzo. als die sukkels echt zoveel van hun fans 'houden' zouden ze hun ook moeten troosten. ik snap niet waarom die fans van hun houden. die vijf sukkels vedienen hun geld en gaan dan naar huis. bedriegers. Ik kijk terug naar mijn scherm en speel verder.
POV HARRY
Ik leg mijn water snel weg als ik hoor dat we zo op moeten. Niall gaat voorop. hij vind het altijd leuk om de podium als eerst op te springen. Als we op podium staan begint liam met zijn speech. in de tussen tijd kijk ik het hele concertgebouw rond. Ik hou ervan om al die Fans zo te zien. Iedereen die zo blij is om ons te zien. Nouja, misschien niet iedereen dan. voorin zie ik een meisje op de grond zitten. ze is heel erg opvallend want iedereen staat en zij zit daar maar op de grond. ik kijk goed. ik dacht dat ze aan het huilen was of hyperventileren want dat gebeurd vaak bij Fans. maar dit meisje zat rustig met haar oordopjes muziek te luisteren en iets te doen op haar telefoon. Ik kan wel wedden dat ze geen Fan is. Ze ziet er heel verveeld uit en dat ze ons niet heeft opgemerkt is onmogelijk met al die gillende Fans. Het maakt me heel nieuwsgierig, niet omdat ze wel mooi is. Maar omdat ze er zo verveeld uitziet. Waarom is ze hier dan? Ik ben al heel het concert afwezig. Ik weet niet waarom maar ze trekt mijn aandacht. of het aan het uiterlijk licht of omdat ik gewoon nieuwsgierig ben waarom ze hier eigenlijk is. ik denk dat het de tweede is.
Het concert is nu afgelopen. Wel raar wat net gebeurde. Dat meisje dat de hele tijd verveel keek wilde opstaan en begon te huilen ze duwde een meisje omver. volgens mij probeerde ze weg te komen. ze begin te schreeuwen en wilde de hekken over te springen en werd toen tegen gehouden door de bewakers. ze liep snel terug naar haar plek en viel toen weer neer.. Ik snapte echt niet wat ze deed. Maar meer kon ik er niet van volgen. we moesten meteen het podium af toen louis, niall en zayn klaar waren met hun speech. eigenlijk moest ik ook een kleine speech geven maar ik was helemaal mijn aandacht kwijt. Ik ga nu het liefst mijn bed in en slapen. Maar we hebben nog een m&g. Ik vind het echt heel leuk wanneer we Fans ontmoeten maar ik ben nu gewoon heel erg moe. we lopen met zijn allen naar onze kleedkamer, daar zouden we de m&g hebben. 'Hey Harry, gaat het wel?' Ik draai me om en zie Liam bezorgd kijken. Hij had het vast door dat ik heel afwezig was tijdens het concert. 'Eeeh..., ja het gaat wel. Ik ben alleen heel erg moe.' Liam kijkt me begrijpend aan. We lopen onze kleedkamer in en kleden ons om. Nu hopen dat deze m&g snel afloopt. Ik hoor geklop op de deur. de bewaker komt binnen met een meisje in zijn handen een groepje achter hem. als ik goed kijk zie ik het meisje die me de hele tijd afleidde. ze had haar ogen dicht. Ze was dus flauwgevallen denk ik. er is een jongen en nog drie meisjes die op ons aflopen. De jongen begint te vertellen wat er waarschijnlijk was gebeurt. Ze was blijkbaar flauwgevallen omdat ze claustrophobisch is en niet tegen zoveel drukte kan.
POV LUCY
Ik keek op mijn horloge. vijf voor elf. Ze zouden om elf uur klaar zijn. Als we opschieten zijn we om half twaalf thuis en dan ik zeggen dat ik in sliep viel in achtertuin. Als ze me betrappen tenminste. Ik pak mijn tas en doe mijn oordopjes uit en gooi ze er met mijn telefoon in. Ik hoor alleen geschreeuw. Ik begin het heel warm te krijgen. Ik zie alles om me heen draaien. Ik voel me ogen langzaam dicht gaan. Oke ik moet nu snel opstaan. volgens mij heb ik te lang gezeten. zou dat kunnen. Ik begin gek te worden. Ik hier nu weg! maar hoe? ik raak in paniek. ik voel tranen over mijn wangen naar beneden rollen. ik ren snel naar de hek dat voor de podium staat. Ik klim erover heen maar wordt dan tegengehouden door een bewaker. Ik ren terug naar de plek waar ik net stond. Mijn benen trillen en mijn hele lichaam gaat mee. Mijn benen houden het niet en val neer. ik voel mijn ogen langzaam dicht gaan. Ik hoor alleen nog maar gegil.
Ik doe mijn ogen langzaam open. Ik kijk om me heen ik zie 9 gezichten naar mij kijken. ik herriner alleen Tommy, Ashley, Rita en Liz. als ik naar die andere vijf jongens kijk weet ik precies wat er net is gebeurd. maar waar ben ik? 'Heey Lucy! je bent wakker! we waren echt ongerust. en we konden ook niet naar Anna bellen, want ja eeh... je mocht niet eens mee.' ik kijk haar aan. en ben nog steeds boos op hun allemaal, want ze hebben me heus moeten zien toen ik helemaal gek werd. 'ja, okeey maar eehhmm waar ben ik nu?' waarom word ik niet wakker in de trein naar huis maar hier?' ik kijk nu ook naar die jongens. ze kijken me allemaal aan. Ik heb zo'n hekel aan ze. 'Nou, misschien moesten we het eerder vertellen. Maar we hadden nog een m&g.' ik zie Rita al bang worden van mijn reactie die zo gaat komen. Maar waarom hebben ze mij niet eerder verteld van dit. Maar ja ik kan het misschien wel weten. Ik zou anders niet mee willen en dat wilde deze sukkeltjes wel. pfff! ik heb het echt warm! Ik kijk nu naar de jongens van de band. die me allemaal geintreseerd aankijken. ik kijk ze boos aan met een 'Ik-ben-net-flauwgevallen-mag-ik-water-ofzo-blik' miscchien zijn ze wel heel ongetalenteerd maar die jongen met het zwarte haar leek slim genoeg te zijn mij te bergijpen. Hij liep naar de tafel die wat verderop stond en pakte een waterflesje en gaf het mij. 'Dankje, en ook de rest van jullie!' zij ik sarcastisch naar de rest die me allemaal zaten toe te kijken.
JE LEEST
Cry me a river
FanfictionEen meisje, Lucy dat 16 jaar is en geen ouders heeft en in een weeshuis woont. Alles lijkt goed te gaan totdat het weeshuis een nieuwe afdelingsbegeleider krijgt. Sinds hij er is, gaat alles verkeerd. Lucy besluit te vertrekken. Maar hoe zou ze het...