'Nog steeds geen nieuwe auto gekocht Styles?' Zeg ik 'verbaasd' met een gemene lach op mijn gezicht. Hij kijkt via de zijkant naar buiten en zucht geirriteerd. Ik grinnik zachtjes. Ik houd echt van zijn reactie's als hij geïrriteerd is. We zijn nu onderweg naar de club. Ik hoopte dat ik Ingrid nog over zou kunnen halen om ergens anders heen te gaan, want ik weet dat Henk hier bijna altijd is. Vooral omdat ze hier veel drugs handelen. Maar volgens haar was het toch beter om hier heen te gaan, zodat we gezien worden.
Als we aankomen stappen we beide uit. Meteen worden we omringd door allemaal cameraflitsen. Harry pakt mijn hand en samen wurmen we ons tussen de mensen uit. Als we bij de ingang komen kust Harry me. Hij knijpt in mijn hand. Ik doe nog steeds niks en wacht tot hij afstand neemt van me. 'Zoen mee bitch.' Fluistert Harry tegen mijn lippen aan. Hij moet echt eens ophouden met schelden. Ik zoen terug en na tien seconden haalt hij zijn lippen van de mijne en trekt me snel mee naar binnen. Hij houdt nog steeds mijn hand vast als hij naar de bar loopt. Wat wilt hij doen? Hij had allang al mijn hand los kunnen laten. 'Waar gaan we heen?!' Schreeuw ik boven het muziek uit. Harry kijkt me even aan maar beantwoordt mijn vraag niet maar besteld wat drinken. Hij kijkt om zich heen en ik volg zijn blik. Ik draai mijn gezicht om en zie ineens wat bekends voorbij flitsen. Iets wat ik veel eerder heb gezien, ik weet alleen niet wat. Ik wil echt weten wie ik heb gezien. Ik laat Harry zijn hand los en wil weglopen als Harry me terug trekt en zijn arm om mijn middel doet. Ik probeer me weer los te krijgen uit zijn greep maar hij is te sterk. Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk hem vragend aan. Zijn lippen gaan naar mijn oor en ik voel hem ademhalen voor hij begint met praten. 'Kan je niet heel even stil staan. Ik wacht op iemand!' Hij is duidelijk geirriteerd.
Ik kijk een paar minuten verveeld om me heen als Harry dan naar iemand zwaait. Nou ik denk dat het tijd is voor mij om weg te lopen. Diegene is er nu. Ik wil weer los komen maar hij heeft nog steeds zijn arm stevig om mijn middel heen. Er lopen vier jongens op ons af en nu weet ik waarom Harry wilde dat ik wachtte. Ik ben nu degen die geïrriteerd is. Harry groet ze en ik kijk maar wat om me heen. Ik wil nu dat ik onzichtbaar was dan hoefde ze mij niet te zien en kon hier weg komen. Als het even stil is kijk ik naar de jongens. Ze kijken me allemaal aan. Ik kan de verbazing van hen gezicht aflezen. 'Dus..eeh... Dit is je meisje?!' Schreeuwt de jongen met het zwarte haar boven het muziek uit. Natuurlijk, zij weten niks van het contract. Wat wordt dit leuk zeg! Nu moet ik ook klef doen met Harry als de jongens er bij zijn. Ik ben geen fan maar bandleden doe heel veel samen, wat betekend dat ik vaker kleffer moet doen met Harry. Wat ben ik blij zeg! Ik wordt alleen maar beter in het sarcastische gedoe. Harry glimlacht naar hen en knikt terwijl hij me dichter tegen hem aantrekt. Hij geeft een klein kusje op mijn slaap en ik glimlach ook maar wat. Ik kan de walging in zijn kus gewoon voelen. Ze praten wat met elkaar terwijl ik maar om me heen kijk. De jongen met bruin haar en bruine ogen tikt me aan.mik kijk hem met een zogenaamde vragende blik aan. 'Harry is zo terug!' Ik knik glimlachend.
Ik pak het drinken die Harry voor ons bestelde en drink hem in een keer op. Het is eerst wat te sterk maar al snel bestel ik er nog een. En dan nog een. Ik voel me lichter. Als ik er al best veel op heb wil ik er nog een bestellen maar ik word tegen gehouden door iemand. Alles is wazig en draait om me heen en dus kan ik niet zien wie dit is. Hij heeft zijn haar in een bruin kuifje. 'Misschien is het beter als je nu stopt!' Schreeuwt hij boven de muziek uit. Ik heb hem nog net gezien maar ik kan het even niet naar boven brengen. Hij pakt me bij mijn pols en trekt me mee. Ik wil hem tegenhouden maar hij te sterk. 'Kom mee, dan gaan we naar Harry!' Schreeuwt hij dan naar me. Wie is Harry dan? Harry styles? Ik haat hem toch? Ik wil niet naar Harry toe, ik wil vrij zijn. Ik ruk me in een keer los en ren tussen de menigte weg. Ik word alweer tegengehouden, maar nu vindt ik het niet zo erg. Dit is de jongen die me deze avond ook al zo bekend voor kwam. Voor ik het weet liggen zijn lippen op de mijne. Ik zoen terug en het wordt steeds ruwer. Iets voelt niet goed. Ik probeer me los te krijgen uit zijn greep maar hij houdt me stevig vast. Als snel geef ik op. Wat maakt het nou uit? Dit is mijn avond. Ik negeer mijn gedachtes. Zijn lippen gaan naar mijn nek. Dit komt me bekend voor. Heel bekend.
-HARRY'S POV-
Ik loop hand in hand met Lucy naar de bar. Ik ben een beetje nerveus. Ik kan niks zeggen tegen ze over het contract maar ze kennen me zo goed dus wordt het moeilijk om te liegen. En wat als ze Lucy zien. Ze kan mijn meisje niet zijn. Ze weten dat ze me haat en ik haar. Lucy maakt het nu alleen maar erger met haar vragen. Ik heb niks gezegd over de lads anders zou ze niet eens mee gegaan zijn. Ik kijk een beetje nerveus om me heen of ik de jongens al kan zien. Ik bestel wat drinken. Niet veel later zie ik de lads lopen. Ik zwaai naar ze zodat ze me zien. Niall ziet me en seint de rest als hij deze kant op wijst. Lucy volgt mijn blik en als de jongens ziet veranderd haar blik van verveeld naar verbaasd en dan naar pure haat. Ik negeer het en groet de lads als ze voor me staan. Als we elkaar hebben gegroet kijken ze verbaasd van mij naar Lucy. 'Dus...eeeh... Dit is je meisje?!' Schreeuwt Zayn boven het muziek uit terwijl ze nog steeds naar Lucy kijken. Ik glimlach en trek Lucy steviger tegen me aan. Ik geef haar een kus op haar slaap. Lucy glimlacht 'vriendelijk' naar de lads. Ze heeft dus door dat ook zij er niks van weten. We houden een klein praatje als Louis Niall in zijn gesprek onderbreekt. 'We moeten even met je praten lad!' Ik knik maar en wordt nerveuzer. Starks hebben ze het door. Liam tikt Lucy aan en laat weten dat we even weg gaan. Ze knikt glimlachend en kijkt weer om zich heen. Ik loop achter ze aan naar buiten waar het wat rustiger is. Ik weet dat het over Lucy gaat maar ergens diep van binnen hoop ik dat het toch over iets anders gaat. Als we buiten staan is het even stil. Ik kijk ze vragend aan alsof ik niet weet waar dit over gaat maar ik weet het. Ik weet het al te goed. 'Serieus gast?' Begint Louis. Nog steeds kijk ik ze 'vragend' aan. Ik moet dit zo echt mogelijk laten lijken want het is heel moeilijk om tegen de lads te liegen. 'Ik dacht dat je een hekel aan haar had?' Gaat Niall verder. Ja dat is zo, maar dat kan ik moeilijk zeggen nu. Nu moet ik van haar houden. 'Ik houd van Lucy. Ik haatte haar wel, maar we kwamen elkaar vaker tegen en toen is het dus wat geworden.' Lieg ik. Zayn en Liam fronsen hun wenkbrauwen. 'Laat me gewoon met rust. Ze is mijn meisje en ik houd van haar. Waarom zouden mijn vier beste vrienden me niet geloven!?' Ik probeer de woede te laten merken. Ik doe de deur open en loop naar binnen. Ik smijt de deur achter me dicht. Het maakt me helemaal gek. Ik kan gewoon niet tegen de lads liegen. Ik loop naar de bar om wat te drinken. Niet veel later kan ik niet meer tellen hoeveel ik heb gedronken. Ik weet wel dat ik teveel heb gedronken maar misschien is dat nu beter ook. Even alles vergeten. Ik loop naar de dansvloer. Nou ja, lopen kan je het niet echt noemen. Ik krijg nog meer drinken aangeboden. Voor ik het weet begin ik een random een meisje te zoenen. Even al mijn problemen vergeten, dat voelt perfect.
-LUCY'S POV- ~de volgende dag~
Ik word wakker met een kater en voel twee armen om mijn middel. Ik schrik overeind. Wie is dit?!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Elloooooo!!!
De laatste pov van Lucy was wel heel erg klein maar ik houd van cliffhangers. Iemand al een idee wie het kan zijn????
Vergeet niet te stemmeennn :D xxxxxxxx love yyaaaaa
JE LEEST
Cry me a river
Fiksi PenggemarEen meisje, Lucy dat 16 jaar is en geen ouders heeft en in een weeshuis woont. Alles lijkt goed te gaan totdat het weeshuis een nieuwe afdelingsbegeleider krijgt. Sinds hij er is, gaat alles verkeerd. Lucy besluit te vertrekken. Maar hoe zou ze het...