#40

158 13 4
                                    

De veerttigste hoofdstuk!!!! En ja ik heb er nog NOOIT zo lang over gedaan om een nieuwe hoofdstuk te uploaden maar ik had het ongelofelijk druk. Hier is dus een nieuw hoofdstuk!!! :D xxxx LOVE YOU ALLL -> LEES EVEN VERDER!! WAT HI

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ps. DIT IS NOGAL EEN SEKSUEEL HOOFDSTUK(DE VOLGENDE OOK!!!!!!!!!!!!!), DUS ALS JE NIET VAN PLAN BENT OM ZULKE DINGEN TE LEZEN RAAD IK JE AAN OM DEZE EN DE VOLGENDE HOOFDSTUKKEN NIET TE LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik laat me vallen op mijn bed, Ik heb totaal geen zin in nog een avond axpres voor de camera verschijnen met een sukkel. Ik snap nog steeds niet waar ik me in heb gesleept. Ik sta op en loop naar beneden. Harry is druk met zijn telefoon en zit onderuit op de bank met cola. Ik loop meteen door naar de keuken. Ik heb van alles honger gekregen. Echt hele erge honger. Het begint al wat te schemeren. Dat betekend dat ik snel moet eten en mezelf klaar moet maken. Ik gooi een pizza in de oven en wacht tot ie klaar is.

Ik eetn nog snel de laatste pizzapunt en sta dan op. Onderweg naar mijn akmer zie ik dat Liam weer een berichtje heeft gestuurd.

Van Liam

Naar Lucy

Ik zal het hem proberen te vragen vanavond. Ben je er ook straks? xx

Ik loop naar mijn kledingkast met al mijn concentratie op Liam's bericht. Ik gooi alles uit mijn kast op de grond en stuur dan snel een berichtje terug naar Liam

Van Lucy

naar Liam

Okee! Yep ik ebn er straks ook. Zie je dan? xxx :)

Ik pak een strak minirokje en doe er een oversized shirt boven die tot mijn navel komt. Ik ken die vriend van de jongens waar Ingrid het over had niet eens. En dus hoef ik me niet extreem op te tutten. Ik pak mijn witte all stars en trek ze aan. Ik doe wat mascara en eyeliner op. Ik krul mijn haar en laat het gewoon los langs mijn gezicht hangen. Als ik een kijkje neem in de spiegel begin ik te twijfelen. Mijn shirt is wel heel erg doorschijnend. Ik trek hem uit en zoek naar een hemd dat eronder kan. Precies op het moment dat ik in mijn BH sta, komt Harry binnen.

'Ben je kl-' Hij stopt met praten als hij ziet dat ik in mijn BH sta. Ik voel zijn ogen op mijn borsten rusten. Ik pak snel random een trui op de grond en hou hem voor mijn mijn borsten. Ik kijk hem boos aan. 'Jezus! Kan je niet kloppen?! Dick!' Hij houdt zijn handen omhoog net alsof hij onschuldig is en draait zich om. Ik zie hem nog grijnzen en dan sluit hij de deur.

Snel pak ik een zwart hemd dat ook tot mijn navel raakt en trek hem aan. Daarna doe ik nog mijn oversized shirt aan. Ik pak mijn telefoon en mijn jas, die ik over mijn arm laat hangen en loop dan de kamer uit.

Harry pakt mijn ahdn vast als we beide uit de auto zijn gestapt. Meteen zie ik overal flitsen. Harry trekt me naar zich toe en we lopen snel naar binnen. Ook binnen zijn mensen met camera's, alleen niet zo veel als buiten. Ik weet zeker dat Ingrid hier voor heeft gezorgd. Ik zucht diep. Dit wordt nog een lange avond. We lopen nog steeds hand in hand en als we onze jassen op hebben gehangen krijgen we drankjes aangeboden. Ik kijk een beetje verveeld om me heen. Ik moet nu ook binnen helemaal in love zijn met Harry. 'Kijk eens niet zo verveeld.' Zegt Harry terwijl hij zo breed mogelijk probeert te glimlachen. Toch weet ik dat hij me nu het liefst dood wilt slaan. Maar dat boeit me niks. Ik zou precies hetzelfde willen doen.

Ik weet niet wat er gebeurd maar ik moet ineens heel hard lachen om Harry's neppe glimlach. Ik haat Harry heel erg maar ik kan hier echt niet om heen. Ook hij begint te lachen als hij me eerst vragend aankijkt. 'Jullie hebben het wel erg naar jullie zin he?' We draaien ons beide om en kijken in de gezichten van Liam en Niall. We knikken beide. Harry draait zich om wanneer hij wordt aangetikt door... Justin Bieber?! 'Hey! Gefeliciteerd dude.' Zegt Harry wanneer hij Justin blij aankijkt. 'Dank je man. Lang niet meer gezien man.' Hij kijkt naar mij en glimlacht. 'En dit is je meisje?' Vraagt Justin als hij met zijn arm op mijn schouder laat rusten. 'All mine.' Zegt Harry als hij Justin's arm weghaalt. 'All mine, dus niet van jouw. Afblijven.' Hij kijkt Justin nep boos aan en geeft me een kusje op mijn wang. Ik sluit mijn ogen en glimlach, maar ik vanbinnen worden er constant vragen gesteld. Het is weer zo'n kus. Eerst waren ze zo kill en snel maar nu heeft het bijna.. iets warms in zijn kus? Nou ja het kan ook zijn dat ik er nu wel aangewend ben ofso. 'Hey, ik ben Lucy.' Zeg ik wat zachtjes met nog steeds een glimlach op mijn gezicht nadat Harry me een kus heeft gegeven. 'En... hebben jullie het naar jullie zin op mijn feestje?' Ik snap het. Het is Justin's feestje dus. Ik knik en Harry doet hetzelfde. Harry raakt in gesprek met Justin en ik draai me om naar Liam en Niall die er maar wat bij staan. 'Waar zijn Louis en Zayn?' Vraag ik Liam en Niall. 'Ze zouden wat gaan eten met hun vriendinnetje.' Ik knik en Liam en Niall raken ook in het gesprek met Harry en Justin.

'Wil je nog wat drinken?!' Schreeuwt Harry boven net muziek uit. Hij is allang dronken en zit me de hele tijd te irriteren. Ik schud mijn hoofd voor de zoveelste keer en kijk hem serieus aan, zodat hij weet dat hij niet verder moet vragen. 'Alsjeblieft?! Drink je geen alcohol ofso?!' Ik schud mijn hoofd. Hij begint overdreven te grijnzen. 'Ik weet dat je het wilt!' Ik rol met mijn ogen. Misschien stopt hij als ik 'ja' knik. Ik knik mijn hoofd en zijn lach is nu van hier tot Tokyo.

Ik pak een glas aan en drink hem in een keer op. Ik krijg er nog een, en nog een. Ik weet dat ik dit beter niet kan doen, want de vorige keer liep het ook uit de hand maar mijn hoofd voelt meteen lichter. Ik neem nog een en nog een tot dat ik ineens Harry's lippen op de mijne voel. Ik weet niet waarom, maar ik zoen hem terug. De kus wordt steeds heftiger. Zijn lippen gaan richting mijn nek en daar blijft hij me kusjes geven. De ene kant zegt nu dat ik het leuk vindt en de andere kant weer niet, toch laat ik het toe. Het kan niet zo slecht zijn?

'Harreyy.' Komt er op een zeurende toon uit. Ik wil zeggen dat hij moet stoppen maar als hij me met zijn lustige ogen aankijkt, vergeet ik wat ik wilde zeggen en begin ik overdreven te glimlachen. 'Zullen we thuis verder gaan?' Ik knik. Harry pakt mijn hand vast en samen verlaten we snel het feestje.

Ik begin wat te mompelen waar ik zelf weinig van versta. Op dit moment verlang ik naar Harry's kusjes, maar toch... Wil ik dit wel?

Cry me a riverWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu