!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DIT IS NOGAL EEN SEKSUEEL HOOFDSTUK, DUS ALS JE NIET VAN PLAN BENT OM ZULKE DINGEN TE LEZEN RAAD IK JE AAN OM DEZE HOOFDSTUK NIET TE LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een keer doet toch geen kwaad. Alles in mijn leven staat toch op zijn kop, dus zoiets is heus niet zo erg, denk ik? Harry probeert de deur open te krijgen, wat nogal moeilijk gaat omdat hij nu wel heel erg ongeduldig is. Ik kijk blij om me heen zonder dat ik weet waarom. Het geeft me gewoon een heerlijk gevoel.
Als Harry de deur open heeft gekregen trekt hij me snel mee naar binnen. Hij sluit de deur en niet veel later voel ik zijn lippen op die van mij. Hij tilt me op en ik wikkel mijn benen om zijn middel. Ik kan de lust gewoon voelen. Hij bijt op mijn onderlip en dan vraagt zijn tong om toegang. Ik laat zijn tong met de mijn spelen. Dan gaat Harry met zijn lippen via mijn kaaklijn naar mijn nek, waar hij me kusjes blijft geven totdat hij mijn sweetspot heeft gevonden. Hij zuigt erop. Een kreun verlaat mijn mond. Ik stop even en kijk in zijn heldere groene ogen. Ik ga weer op de grond staan en trek hem glimlachend mee naar mijn kamer. Ik laat me vallen op mijn bed. Harry komt voor me staan. Ik zit nu op een gevaarlijke hoogte, maar het boeit me niet. Hij trekt mijn shirt en hemd uit. Ik doe mijn broek uit en gooi die ergens in de kamer. Harry doet zijn shirt uit en staat nu alleen in zijn broek terwijl ik alleen in mijn BH en onderbroek sta. Ik probeer de riem van Harry's broek uit te krijgen maar dat gaat niet zo makkelijk. Hij helpt me en als ik dan zijn broek open wil doen pak hij mijn hand en laat hij die glijden over zijn vriend. 'Djezus! Fuck!' Ik grijns en ga rustig verder. Hij kreunt en trekt dan ongeduldig zijn broek uit. Hij komt over me heen en leunt zijn handen naast mijn hoofd. Hij brengt zijn lippen naar mijn nek en gaat nu nog lager. Als hij bij het randje komt van mijn BH stopt hij even. Hij gaat met een hand naar mijn BH sluiting en maakt hem los. Hij gooit mijn BH ergens in de kamer waar waarschijnlijk de rest van mijn kleren ligt. Hij brengt zijn lippen naar de mijne en ik laat mijn tong weer met de die van hem spelen. Ik ga met mijn handen naar zijn krulletjes en speel er wat mee. Ik kreun zachtjes als Harry mijn borsten begint te masseren. Hij doet mijn onderbroek uit en dan volgt die van hem. Ik lig nu naakt onder een naakte Harry, iets waar ik normaal van zou moeten kotsen, But who cares?! Voor Harry naar binnen gaat, stopt hij en kijkt me vragend aan. Mijn hoofd zegt nee maar ik knik. Ik voel iets naar binnen gaan. Het gekreun van Harry en mij vult mijn slaapkamer.
Harry komt hijgend naast me liggen. We kijken elkaar een paar seconden aan en dan voel ik zijn lippen weer op de mijne. Er zit nu geen lust in, gewoon een normale kus. Iets wat ik nooit had verwacht had van Harry. Ik trek me terug en ga tegen zijn borstkas aanliggen. Hij mompelt nog wat, wat lijkt op 'Ik houd van je' en geeft een klein kusje op mijn neus. Ik wil hem wegduwen en vragen om het nog een keer te zeggen, maar voor ik het zelf doorheb val ik in slaap. In de armen van Harry.
********
Als ik mijn ogen open doe zie ik een lichaam vol met tattoo's tegen me aanliggen. Mijn hoofd doet pijn en ik probeer te herrineren wat er gebeurd is. Er komt niet veel in mijn hoofd maar ik weet dat het slecht is. Ik hoor een bekende stem iets herhalen in mijn hoofd.
'Ik houd van je.'
Ik ga schrikkend overeind zitten. Ik ben bang om om me heen te kijken ookal weet ik weer wat er gebeurd is. Ik durf de waarheid nu echt niet aan. Ik draai me om en voel tranen prikken. Straks ben ik zwanger! Ik raap snel mijn kleren bij elkaar en doe ze dan meteen in de was. Ik stap meteen onder de douche. Ik barst in tranen uit als ik de warme stralen over me heen laat gaan.
Als ik klaar ben voel ik me nog heel vies. Ik draai de kraan dicht en wikkel snel een handdoek om mijn lichaam heen. Ik pak snel en stil random kleren en trek het aan. Ik pak mijn pinpas en laat mijn telefoon liggen. Ik pak mijn lerenjack en hang die over mijn arm heen. Ik trek snel mijn schoenen aan. Ik doe mijn haar in een staartje en neem een kijkje in de spiegel. omg, ik heb Harry's shirt aangetrokken.. Ik wil iets anders pakken maar dan hoor ik Harry zuchten.
In de keuken pak ik een fles water en een appel. Ik weet niet waar ik nu naartoe ga maar ik moet weg zijn. Ik kom hier echt nooit meer treug! Mijn contract, Harry en derest mag de hell in. Ik begin aan mijn appel, terwijl ik naar de voordeur loop. Misschien moet ik naar een drogist voor een zwangerschapstest. Ik weet dat het nu nog geen effect heeft maar voor later. Ik word al bang van het idee en alles als ik eraan denk. Hoe heeft het zover kunnen komen? Hoe heb ik nou drankjes kunnen aannemen van Harry? Ik moest wel heel dom zijn.
*
Ik loop een drogist binnen en pak nerveus zo'n test. Ik kijk nog om me heen, zoekend naar een morning after pill. Dat zou het beste zijn. Als ik niks zie loop ik naar het meisje die achter de kassa staat. 'Hai, hebben jullie hier morning after pillen?' 'Nee, sorry. Ze zouden vanmiddag past bezorgd worden. Misschien kunt u over een uur of vier terugkomen?' Ik knik. Vier uur? Laat dat maar zitten. . Ik loop naar de kassa en probeer de ogen van het meisje achter de kassa te vermijden. Ik betaal snel de test en loop naar buiten.
Als ik buiten ben loop ik weer rustig. Ik gooi mijn appel weg en loop rustig de straat uit. Ik wordt wat aangekeken door mensen maar dat boeit me niet. Binnenkort herkennen ze me toch niet meer als de vriendin van Harry. Mijn hart stopt ineens als ik Liam zie lopen met Niall. Wat doen zij hier? Waarschijnlijk hebben ze mij al gezien, want Liam begint mijn naam te roepen. Ik weet niet wat ik doe maar ik draai me om en ren zo hard mogelijk weg. Weg van een vriend, mijn enige vriend..
Ik ren zo hard mogelijk en stop als ik in een parkje kom. Een hele bekende park. Ik kan Liam niet meer zien en loop hijgend het parkje door. Het is nog rustig en het maakt me best wel bang, omdat ik ben omringd door bomen en bosjes. Als ik het riviertje zie waar ik altijd kwam stop ik en ga ik aan de over zitten. Ik doe mijn ogen dicht en haal diep adem. De laatste keer dat ik hier zat wist ik niet dat Henk zoiets zo veroorzaken. Als hij nooit in mijn leven was gekomen, had ik nooit met Harry samen moeten wonen. Dan hoefde ik niet te vrezen dat ik straks misschien wel zwanger ben van Harry. Waarom heeft hij geen condoom gebruikt?! Ik zucht diep. Als ik mijn ouders had zou ik me zo nooit hoeven voelen. Als, als, als... alsof dat iets verandert.
Ik adem diep in en uit als ik me iets herinner. Hier vond ik Henk op de grond met drugs naast zijn hoofd. Ik wil opstaan en weglopen als iemand me vast pakt. Ik wil schreeuwen maar dat werkt niet omdat iemand een doek tegen mijn mond aanduwt. Langzaam beginnen mijn oogleden zwaar aan te voelen. Alles wordt zwart...
~~~~~~~~~~~~~~~~
Wie denkt dat ie weet wie het is????
Laat weten wat jullie ervan vinden en vergeet niet te stemmen, zodat ik snel weer verder kan gaan met een volgend hoofdstuk! :D
Love you alll!!!! xxx
JE LEEST
Cry me a river
FanfictionEen meisje, Lucy dat 16 jaar is en geen ouders heeft en in een weeshuis woont. Alles lijkt goed te gaan totdat het weeshuis een nieuwe afdelingsbegeleider krijgt. Sinds hij er is, gaat alles verkeerd. Lucy besluit te vertrekken. Maar hoe zou ze het...