Selam millet! Hayır bu yeni bölüm değil üzgünüm :( Sorun şu ki bendeniz yani yazar fazlaca kararsız bir insanım. Bu sebeple kocamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan bir ikilemde kalmıştım. Karakter notu da baya uzadı anlayacağınız. Bende buna kesin bir ifadeyle son getirelim dedim. Ne dersiniz? Öncelikle Zac ve Britt'in yani Kağmur çiftimizin yakışmadığı kanısına vardım. Bu yüzden küçük bir değişiklik yaptım. Merak etmeyin bölümlerdeki fotolar değişecek.
Kıvanç: Liam Hemsworth/Daniel Sharman (Gözlerinin yeşil olduğuna hayal edelimmmmm) Bu ikisinden birini oylamanızı istiyorum. Lütfen herkes yorum yapsın sizin fikirleriniz önemli fakat pek yorum gelmezse yine kendiminkini yapacağım sanırım.
Yağmur:Brittany Robertson (Sarı saç, mavi göz. En uygun karakter) Bu konuda da sarı saç- mavi göz önerileriniz varsa bakabilirim.
Ecem:Bridgit Mendler
Ali: (Sonradan ekleme) Engin Altan Düzyatan
Zeynep: Selena Gomez
Efe: Nick Jonas
Caner: Kevin Jonas (Kardeş değiller burada! :D)
Başka kişi kalmadı sanırsam yani ikilemde kaldığımız. :) Karakterler umarım beğenilir. Şu Kıvanç olayı da çözümlense iyi olur.
Hepinizi öpücüklere boğuyorummmmm! :D Geçen bölüm çok gözeldi ben bile yazarken sırıttım o derece :D Harbi birleştirdim :D Umarım mutlu olmuşsunuzdurrr! Sınır geçer geçmez yb gelecek hazır ve nazır beklemekte. Accık ucundan spoiler veriyim mi? Canım istedi :D
Ayça gözlerini Yağmur’a çevirdi ve gülen gözleri bir anda soldu,
“Bu kim?” sesi çok soğuktu. Buz gibi. Yağmur üşüdüğünü hissetti.
“Aile dostumuzun kızı ve aynı zamanda benim kız arkadaşım.”
“Ne?”
“Ayça…”
“Ne kız arkadaşı! Nerden çıktı bu kız ağabey! Sende sevmiyorsun beni! Sende aynısın! Ahmet ağabeyimle bir fark yok aranda! Yazıklar olsun! Seni pislik! Ağabeyimle arama girmeye nasıl cüret edersin! Seni mahvedeceğim! Duydun mu beni! Öldüreceğim seni!” Yağmur nasıl bu kadar nefret ettirmişti kızı kendinden? O böyle bağırmalara alışık değildi. Gözleri doluyordu. Tanrım! Şimdi, şu anda ve burada ağlayamazdı.
“SENDEN NEFRET EDİYORUM!”
“Ayça!” Kıvanç’ın baskın çıkan sesiyle Ayça ateş saçan gözlerle eve girdi.
Her şey daha yeni başlıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Baş Belası*
RomanceAşk bu kadar saf olabilir miydi gerçekten? Peki ya yolları kesişen iki genç bu dünyaya karşı el ele mücadele edebilir miydi? Yağmur ruhu çocuk kalmış, 21 yaşındaki sakar bir şirineydi sadece... Kıvanç ise ukalalığının altına sevecenlik gizlenmiş 24...