Eve girdiklerinde jet hızıyla hazırlanmıştı Yağmur. Kendine sadece bir tişört almıştı. Nalan Hanım hemen izin verdi kızına. O da kalmak istiyordu hastane de. Ama onlar yarın gideceklerdi. Yağmur tişörtünü ve hırkasını orta boy sırt çantasının içine koyduktan sonra birde toka attı çantasına. Çantayı koluna taktıktan sonra hızla evden çıktı. İndiğinde Kıvanç biriyle telefonda konuşuyordu,
“Bir ev buldum.” Dedi gülümseyerek.
“Hım. Ne evi?” diye sordu kız.
“Hastanenin birkaç sokak yukarısında. Annemin işlemleri bittikten sonra bakarız. Ne dersin?”
“Anneni yalnız bırakamayız.”
“Bırakalım diyen kim?” dedikten sonra hastaneye sürdü arabayı. Hastaneden indiklerinde yine telefonu çaldı. Birkaç dakika sonra telefonu kapattı,
“Annemler bir saate kadar geleceklermiş. Gel bizde eve bakalım.”
“Tamam.” Atladılar arabaya. Ev çatı katındaydı. Oldukça güzel bir manzarası vardı. Bekar evi olduğu belliydi. Bir oda bir salon. Ayrıca odanın içinde birde banyo vardı. Mutfak küçüktü ama iş görürdü.
“Ben bayıldım!” diye ellerini çırptı kız. O oldu olası severdi çatı katlarını.
“Fiyat konuşalım. Birde ne zaman taşınabilirim. Çünkü ben hemen taşınayım istiyorum.” Dedi Kıvanç. O ev sahibiyle görüşürken Yağmur evi biraz daha gezdi. Hakikaten çok güzeldi. Geri döndüğünde gülümseyen Kıvanç’ı buldu.
“Sana bugün taşınıyorum desem bana yardım eder miydin?” dedi sırıtarak.
“Tanrım neden bu kadar acelecisin!” diye inledi Yağmur.
“Bir an önce ayrı eve çıkmak istiyorum. Bu daha iyi hissettirecek.”
“Aha! Özgür olmana izin veremem. Yarın Ayça’yı çağıracağım. Hem bugün taşınamazsın. Eşyaların yok.”
“Aslında var.”
“Ne?”
“Bak babam eskiden iş adamıydı. Yani annem hastalanmadan önce. Baya jet sosyeteydik yani. Ali’yle de oradan tanışıyorum. Eski evimizde fazladan bir sürü oda var. Kendi oda takımımı buraya getirteceğim. Oda takımımla uyumlu iki tane koltuğum televizyonum falan vardı. Onları da getirttim mi tamamdır işte!”
“Bir baban işi bıraktı mı ve iki hayır olmaz onların getirttirilmesi iki saniyelik olay değil.”
“Bir evet babam işi bıraktı. Daha doğrusu askıya aldı. Banka hesabımızda hala milyon dolarlar var ve hala bir sürü evimiz var. Ayrıca şirketimizin olduğu bina da satılmadı ama boş bir şekilde duruyor. Babam annem iyileşene kadar işe geri dönmeyeceğini söyledi ve öylede yapıyor. İki istersek her şeyi başarabiliriz.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Baş Belası*
RomanceAşk bu kadar saf olabilir miydi gerçekten? Peki ya yolları kesişen iki genç bu dünyaya karşı el ele mücadele edebilir miydi? Yağmur ruhu çocuk kalmış, 21 yaşındaki sakar bir şirineydi sadece... Kıvanç ise ukalalığının altına sevecenlik gizlenmiş 24...