Karakterlerle Röportaj :D

16.2K 401 40
                                    

Sevgili Kıvanç, ilk önce çok tatlı olduğunu söylemek istiyorum. Şimdi sorum geliyor, bu kadar tatlı olmayı neye borçlusun? :D

 

(Gülüyor) Çok teşekkür ederim. Özel bir çaba göstermiyorum. Ben neysem oyum.

 

Murat! Çık git lan kızın hayatından, illa içine etme. Eğer dediklerimi yapmazsan seninle çıkışta görüşürüz!

 

(İçtiği suyu püskürtüp öksürük krizine girdi) Tamam, bunu beklemiyordum. Ayrıca Yağmur’u üzeceğimi nereden biliyorsunuz? Belki benimle daha mutlu olacak? Ayrıca benim Yağmur’a karşı hislerim olduğunu nereden çıkardınız. Sanki biri davranışlarımı size anlatıyor gibi!(ah canım ahhh! Hayatın hikâye olmuş haberin yok)

 

Kıvanç’ı ne zaman öpeceksin Yağmur? Yani hep yanak hep yanak olmaz ki…? :D

 

(Bir anda kızarıyor ve elini kendisine sallayıp su içiyor) Nerden açıldı ki bu konu? Yani şimdi… Soruyu geçsek olmaz mı? (elini tekrar kendine sallıyor) Sıcak mı oldu burası ne?

 

Murat, amacın ne? Ve Yağmur’u ilk gördüğünde tepkin ne olacak?

 

Tehdit var gibi saklı saklı. Amacım şu an için yok. Yağmur’u gördüğümdeki hisler bana çok yabancı sadece ve onu bir daha gördüğümde tepkim ne olacak bilmiyorum. Kendi iç savaşımı bitirdiğimde harekete geçeceğim.

 

Kıvanç, Yağmur’u ne zaman isteyecek?

 

Kıvanç-(Kahkaha atıyor)

Yağmur- Allah bilir!

Kıvanç- Hele bir hayatımız düzene girsin de. Bakalım. Yağmur’uma kraliyet hayatı yaşatmak istiyorum.

Yağmur- Ben öyle ciddi olamam be!

Kıvanç- Tamam tamam.

 

Kıvanç bazen odun oluyor, azıcık daha romantik olamaz mı?

 

Yağmur- Duy Kıvanç Bey duy! Helal size!

Kıvanç- Hoppalaaa! Nereden açıldı abi bu konu?

Yağmur- Tek böyle düşünen ben değilmişim demek ki?

Kıvanç- Ne yapayım Yağmur? Canişkom aşkitoşkom mu diyeyim?!

Yağmur- Öküzsün Kıvanç.

Kıvanç- Bu öküzü seviyorsun.

Yağmur- Öyle. (Kıvanç Yağmur’un elini tutar ve kucağına koyar)

Kıvanç- Her soruya cevap vermeliyiz değil mi? Odun olabilirim ama söz konusu Yağmur’u mutlu etmek olduğunda benden daha romantik adam göremezsiniz. Açık hava sinemasında bunu kanıtladığımı düşünüyorum?(Yağmur hızla elini çeker)

Yağmur- Ha birde o konu vardı dimi?!

Kıvanç- Hay ben şom ağzıma…

Yağmur- Git Kıvanç git!

*Baş Belası*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin