-47/İzin vermiyorum!

10.1K 569 29
                                    

Merhabalar! Canını yediklerim! 200 oyu geçmişiz :D Şükürler olsun. Eh ama birini yükseltiyoruz diğeri düşüyor şimdi de yorumlarımız yerlerde sürünüyor. Sizden yorum ve vote rica edip haberimi veriyorum!

Gelecek bölüm FİNAL! O yüzden sizden bugün mükemmel bir performans bekliyorum. Esaslı bir hızla +140-150 vote'u zorlayın bakalım. Eğer votelar böyle gelirse bu akşam finalde, ikinci kitap tanıtımı da gelecek! Umarım beğenirsiniz :)

Şimdikkk! Her şey sizin elinizde. Bol yorum ve vote bekliyor ayrıca sizleri çoooooook seviyorum!

“O 17 yaşında!”

“18 oldum ağabey.”

“Kapa çeneni!” Kıvanç beklenenden çok ileri bir tepki vermişti. Yağmur kapıda dikilmiş ve canavara dönüşmüş sevgilisini izlerken Ayça’yla Fırat’ın hâline acıyordu.

“Onaylamıyorum! Anladınız mı!”

“Kıvanç-”

“Yağmur! Kes sesini!”

“Kendine gel!” diye çığlık attı Yağmur.

“İzin ver-mi-yo-rum!”

“Kıvanç, bizim aramızda da 3 yaş fark var!”

“Onların arasında 4 yaş var ama!”

“Bir yaşı mı kakıyorsun başıma!”

“Hayır kardeşim hayır!” tam o anda telefonu çaldı Yağmur’un. Ağabeyinin aradığını görünce sinsi bir sırıtışla ‘Tam zamanı’ dedi içinden.

“Ne arıyorsun sen hayırsız! Bir yıldır görüşmüyoruz ya! Beyefendideki keyfe bak!”

“Kısa kes Yağmur. Annem evde mi?”

“Geldin mi sen?!”

“Of evet de kulağımı patlattın be Allah’ın çatlağı!” içten bir kahkaha attı Yağmur. Kıvanç. Ona döndü,

“Kim gelmiş? Efe mi?”

“Yağız.” Dedi sırıtarak Yağmur. Kıvanç’ı biraz kıskandırmasında sıkıntı yoktu herhalde?

“O kim ya? Fırat vardı birde Yağız mı çıktı başıma!”

“Kıvanç hadi beni eve götür. Bize gelmiş.”

“Bende kendi ellerimle ona götüreceğim seni, ha? Yok ya!”

“Hadi Kıvanç.”

“Bu ilişkiyi onaylamıyorum siz ikiniz! Kim ilk başta dayak attığı biriyle sevgili olur ki?”

*Baş Belası*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin