- Hikari, wstawaj!
Dziewczyna słysząc głos matki, wybudzający ją z jakże przyjemnego snu, zakryła głowę poduszką starając się nie dopuścić do siebie żadnego więcej dźwięku z zewnątrz. Najchętniej, to nigdzie by się dziś nie ruszała, ale biorąc pod uwagę fakt, że nie skończyła rozpakowywać wszystkich pudeł z ich zawartości do swojego nowego pokoju, musiała. Po kilku minutach postanowiła ruszyć się z miejsca, i chociaż trochę ogarnąć swój wygląd na tyle, by nie wyglądać jak trup zza grobu.
Po wejściu do łazienki wzięła szybki prysznic, i rozczesała swoje rude włosy przypominające płomienie, wpinając w nie czarno-szarą spinkę. Ubrała się w krótkie dżinsowe spodnie, czerwoną koszulkę i czarne adidasy. Na koniec założyła naszyjnik który dostała od ojca na zakończenie gimnazjum.
Po wyjściu z łazienki, zjadła szybkie śniadanie i bez pożegnania wyszła z domu, ignorując wołającą ją mamę.
Założyła słuchawki, i wolnym krokiem ruszyła w stronę parku. Postanowiła zwiedzić nieco okolicę, biorąc pod uwagę fakt, iż ma to być od dziś jej nowy "dom". Chcąc skorzystać z pięknej pogody, usiadła pod drzewem i zamykając oczy wsłuchując się w jedną ze swoich ulubionych piosenek.
Próbuję przejść przez swoje życie
Na mojej drodze, stajesz Ty
Próbuję znieść te kłamstwa
To wszystko, co mogę zrobić
Tylko nie zaprzeczaj
Nie próbuj z tym walczyć
I pogódź się z tym
To tylko część tego wszystkiego
Jeśli jesteś martwa lub nadal żywa
Nie obchodzi mnie to
Nie obchodzi mnie to
Po prostu odejdź i zostaw to wszystko
Bo obiecuję, (obiecuje), że nie interesuje mnie to.
Próbuję sprawić, byś dostrzegła moje racje
Zawsze starając się nie wyjść przed szereg
Lecz twoje oczy widzą prawdę
To wszystko, co mogą zrobić
Zostaję pochowany w tym miejscu
Nie wiem, co robić, działasz mi na nerwy
Nic nie mów, po prostu odejdź
Jeśli jesteś martwa lub nadal żywa
Nie obchodzi mnie to
Nie obchodzi mnie to
Po prostu odejdź i zostaw to wszystko
Bo obiecuję, (obiecuje), że nie interesuje mnie to.
(Zmieniłem wszystko, ponieważ nie było Cię dla mnie.)
(Zmieniłem wszystko, ponieważ nie było Cię dla mnie.)
Jeśli jesteś martwa lub nadal żywa
Nie obchodzi mnie to
Nie obchodzi mnie to