Gruplarla Tanış

650 44 11
                                    

Tao ne kadar olmasada bu resimde özlettiler ya kendilerini.
***

Sabah 7'de sürenerek yataktan kalkmıştım.Duş alıp kahvaltı ettikten sonra asker yeşili önü boydan boya düğmeli spor yazlık elbisemi,siyah eşarbımı,kahverengi kayışlı saatimi,siyah spor kol çantam,hasır örme siyah bez babetlerimle çalışmaya hazır hale gelmiştim.

Danbi'yi uyandırmadan ufak bir not bırakıp kapıdaki taxiye bindim.Sabahın bu saatlerinde çok kalabalık olmayan SM binasının önünde ücreti ödeyip binaya giriş yaptım.

Şimdi ilk işim Bayan Gi'yi bulup bana yardımcı olacak görevliyi ayarlamasıydı.

Bayan Gi'nin odasına giden koridora girdiğimde koridorun sonunda biriyle konuştuğunu görüp yanına gittim.

"Bayan Gi"

Seslenmemle gülümseyerek bana döndü.

"Hoşgeldin.Gel bu arkadaşın bugün sana yardımcı olacak.Eğer bir şey de sıkıntı olursa ona söylemen yeterli."

Önünde gösterdiği kız gülümseyerek kendini tanıttı.

"Merhaba ben Mi Ok,sende Zehra olmalısın."

"Tanıştığımıza memnun oldum Mi Ok."

"Bende."

Kız sevecen bir insana benziyordu.Açık kahve gözleri,siyah dağınık örük saçları,kalın dudakları,hafif kemerli küçük burnuyla tatlı bir izlenim veriyordu insana.

Bayan Gi yanımızdan uzaklaştıktan sonra beraber üst kata çıktık.

İlk önce kafeterya,pratik odaları,ses ayarlamalarının olduğu odalar,tuvalet,dinlenme odaları gibi yerleri gösterdi.

"Zehra şimdi sıra gruplara kendini tanıtmada,ilk önce kız grupları mı yoksa erkek grupları mı?"

"Kız gruplarından başlayalım o zaman."

Mi Ok önden yürüyerek Red Velvet yazan kapıdan içeri girdi.

"Merhaba bugün size yeni çalışanımızı tanıtmaya geldim."

Ben arkasında dururken önümden çekildi ve meraklı 5 kızın ilgi odağı olmamı sağladı.

"Merhaba ben Zehra Kıvanç"

"Merhaba ben Irene"

"Ben Kang Seul Gi"

"Ben Joy"

"Ben Wendy"

"Ben de Kim Ye Rim"

"Tanıştığımıza memnun oldum."

"Bizde memnun olduk."

Joy du sanırsam merakla konuşmaya başladı.

"Türk müsün konuşman Korelilere benzemiyor."

"Evet Türk'üm."

Hepsinden şaşkınlık ve sevinç nidası yükselirken gelecek sorulara kendimi hazırlamaya çalışıyordum.

"Bize Türkiye'yi anlatırmısın,insanları nasıl,yemekleri gerçekten güzel mi?"

Ve daha bir çok soru.
Böyle ayakta yorulacağımı düşünüp bana koltukta yer açıp heyecanla konuşmamı beklemeye başladılar.

"Peki başlıyorum..."

Bir saat boyunca her sorduklarını cevaplamıştım sonraki bir saat boyuncada kız,erkek bir çok grupla tanışmıştım ama erkeklerde çok utanmıştım heleki Türk kızlarına olan hayranlıklarını duyduktan sonra domatesle yarışabilirdim renk konusunda.

~AH BU HYUNGLAR~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin