Seccademi katlayıp salona baktım.Bütün üyeler ve babam Chen'in imamlığı eşliğinde namaz kılıyordu.Bizim bıdılıklar ise babalarını taklit ediyordu.
Chanyeol ve Sehun rükuya eğilmişken Chanyeol'un önüne benim ikizler,Sehun'un önüne ise Young Nam dikildi.
Babaları eğilmiş dururken kafalarını eğip babalarının yüzüne bakmaya çalışıyorlardı.
"Hümeyra bebeğim kardeşlerinizi babanızın ve Sehun amcanın önünden al."
Hümeyra,Dilan'ın kızıyla beraber seccadeden kalkıp çocukları babalarının önünden çektiler.
"Anne~!"
İkizler ve Hümeyra'm bacaklarıma sarıldığında güldüm.Üçüde ayaklarımın üzerine basmış dururken bacaklarımı yavaş yavaş hareket ettirerek beraberimde onlarıda mutfağa soktum.
Bu yaptığım bizimkiler için günlük oyun haline gelmişti.
"Teyze~!"
Sümeyra koşarak mutfağa girdi.
O da belime sarıldığında bir eksiğimiz Kağan kalmıştı.
O da artık büyüdüğünde katılırdı bize.
Şeyma ve Dilan mutfak kapısında somurtarak bize baktı.
"Şunlara bak!Ben de sizin teyzenizim bıcırıklar!"
Şeyma kucağında Kağan'la kapıda sitem ederken Dilan somurtmakla meşguldü.
"Kızım benden çok sana sarılıyor Zehra!"
Belime sarılan Sümeyra'nın saçlarını okşadım.
"Bulmuş benim gibi tatlı bir teyzeyi,tabi bana daha çok sarılacak."
Chanyeol mutfak kapısından halimize bakıp güldü.
"Çocuklar annenizi rahat bırakın."
Babalarının sesini duyan çocuklarım hızla koşarak Chanyeol'un kucağına atılırken Sümeyra çekinerek bakıyordu.
"Amcam sende gel bakalım."
Chanyeol ona da kollarını açtığında Sümeyra koşarak gitmişti.
Chanyeol çocukları içeri götürdüğünde tezgaha dönüp tatlılar için tabak hazırlamaya başladım.
Dilan da çayları koyarken Şeyma bir yaşını doldurmasına saatler kalmış olan Kağan'ı zaptedmeye çalışıyordu.
Şimdiden çok yaramazdı.Bugün toplanmamızın sebebide Kağan'dı.Birinci yani Kore'ye göre ikinci yaş gününü kutlayacaktık.
Yaşına özel büyük bir pasta hazırlanmıştı.
Tezgahta duran pastaya bakarken tek tek çocuklarımın doğum günü geldi aklıma
*-*-*-*
"Evet baba!B-A-B-A!"
Hümeyra'nın elbisesinin uclarını düzeltip Chanyeol'e baktım.
"İlk önce anne diyecek Chanyeol.Hiç boşuna uğraşma.Dimi kızım.Oy annesinin birtanesi."
Hümeyra bana gülücük atarken Xiumin Hümeyra'nın kafasına kendi aldığı parti şapkalarından birini taktı.
"Hiç boşuna uğraşmayın gençler.Hümoşum amcasını daha çok seviyor.Bu yüzden ilk benim ismimi duymaya hazır olun."
Chanyeol ile ben Xiumin'e gözlerimizi kısarak baktığımızda sırıtarak Hümeyra'yı kucağına aldı.
Hümeyra amcasının kafasındaki parti şapkasını çekiştirirken ben mutfağa geçmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AH BU HYUNGLAR~
HumorYeni bir ülke,yeni bir üniversite,yeni insanlar ve yeni bir iş yeri. Birde bunların üstesinden tek başına geliyorsan bunlara çılgın hyunglarda eklenince daha da zorlaşmaz mı? Bizlere de bu serüveni okumak düşer.^-^