Kayınvalide

384 26 5
                                    

"Anne ütüyü nereye koydun."

Odadan aşağı bağırırken dış kapının çalmasıyla kafama başörtüsü geçirip pandalı pijamalarımla merdivenlerden aşağı indim.
Annem kapıyı açmış karşısındaki kişiye bakarken o kalın sesi duydum.

"Selamünaleyküm efendim ben Ömer Ali."
"Aleykümselam evladım.Kimsin,kime bakmıştın."
"Şey efendim daha önce tanışma fırsatımız olmadı ben-"

Annemin yanına gelip Chanyeol'un sözünü kesip ben devam ettim.

"Damadın annem."

Annem baştan aşağı Chanyeol'u süzerek bana döndü.

"Pekte yakışıklıymış.Sen ne güzel Türk'çe konuşuyorsun tü tü tü tü maşAllah nazar deymesin inşAllah."

Chanyeol annemin nazar tükürüklerine maruz kalırken zoraki bir şekilde gülümsüyordu.

"Efendim-"
"Anne de bana oğlum."
"Anne müsadenizle bugün Zehra'yı alabilir miyim?Annemlerin geliş saati daha erkene alındı,öğlen bir gibi burada olurlar.Onları karşılamaya beraber gidebilir miyiz?"
"Tabi evladım.Hatta otele gitmesinler bizim evde kalsınlar daha rahat ederler."
"Size zahmet olmasın zaten otelde rahat bir yer gerçekten gerek yok."
"Peki evladım.Sen yinede söyle annenlere,gelmek isterlerse kapımız açık."
"Tamam anne iletirim."

Annem bana dönerek ilk önce gözlerini kıstı ve sonra konuştu.

"Benim mutfakta işim var.Sende çabuk odaya,hemen hazırlan."

Kafasını Chanyeol'e çevirip güler yüzle konuştu.

"Geç içeri Ömer.Bekleme kapıda."

Annemin komutuyla ayakkabıları çıkarıp içeri geçerken göz ucuyla bana bakarak kısık bir sesle konuştu.

"Yakışmış."

Sırıtarak baktığında anlamsız gözlerle ona baktım.Gözleriyle üzerimi işaret ettiğinde pandalı pijamalarımla durduğumu fark ettim.Büyük gözlerle ona baktığımda sırıtması daha da genişlemiş ve salona geçmişti.Koşarak yukarıya çıkıp odama girdiğimde dolabımdan çıkardığım elbiseyi üzerime geçirdim.

Koşarak yukarıya çıkıp odama girdiğimde dolabımdan çıkardığım elbiseyi üzerime geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başıma mor şal takıp makyaj masama yöneldim.Seçtiğim elbiseyle şık ve güzel bir görünüm yakalarken makyajımı sade tutmaya özen gösterdim.Göz altımdaki kendini belli eden damarlarımı kapatıcıyla kapatıp ince bir eyeliner çektim.Kıvrık uzun kirpiklerime maskara ile hafif bir siyahlık verip cansız dudaklarıma toz pembe parlatıcımla renk verdim.Yeni aldığım topuklu ayakkabılarıda giyip aşağı indim.
Chanyeol benim inmemle ayağa kalkarken annemde mutfaktan çıkıp kapıda bizi geçirmeye geldi.
Kapıyı açıp çıkarken annem ikimizede sarıldı.

"İkinizde selametle gidin.Allah'a emanet olun."
"Sende annem."

Ben annemi cevalarken Chanyeol annemin elini öpüp geri çekildi.

~AH BU HYUNGLAR~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin