Medya(Sırıtan,sevilesi bir Kai)
************
Kahkahalarım gülme krizine dönerken Kai hala daha Dilan'ın taklidini yapıyordu.
"Bu kadar yakışıklıyken beni bırakamazsın Jongin.Gitme Jongin."
Kai elini kalbine koyarak gözlerini kırpıştırınca artık kendimi kaybetmiştim.
Gülme krizinden nefes alamıyordum.Dilan beni gördükçe sinirlenip dahada kızarıyordu.
"Çok mu komik?"
Kafamı onaylar biçimde sallayıp elimle bir dakika işareti yaptım.
"Ay yoruldum.Enerjimi toplayayım tekrar güleceğim."
Odadaki herkes dediğime gülerken Dilan eline aldığı yastığı bana fırlattı.
"Sehun sen hele hiç gülme.Nasıl şaka o öyle.Kai'nin gerçekten ağır yaralandığını sandım."
Dilan somurturken Kai onu kolunun altına aldı.
"Oy oy kıyamam ben sevgilime."
Ben ikisine gülümserken neredeyse tamamiyle iyileşen Chanyeol ile gözlerimiz kesişti.
"İnatçı adam."
"Güzel kadın."
Gülerken hafiften koluna dokundum.
"Şumartıyorsunuz beni."
"Hak ediyorsunuz hanımefendi."
Hımlayarak yatakta uzanan dev bedene baktım.
"Ama unutmayın böyle yaparak size yapacaklarımdan kurtulamazsınız."
"Yon,hayatım hala yoğun bakımdaki sözlerini unutmadın mı sen?"
"Biliyorsunki hafızam kuvvetlidir canım.Şuan için geçerli olmasada tam olarak iyileşince beni korkutmanın cezasını sürünerek vereceksin."
"Hayatım olacağı varmış."
"Olacağı varmış ama içimde bir sıkıntı olduğunu söylediğimde gitme dediğimdede beni geçiştirende sendin beyefendi."
Trip atarak kafamı başka yere çevirirken Chanyeol yerinden doğrulup elini uzatarak burnumu parmakları arasına alıp kıstırdı.
Nefes alamazken ağzımı açıp nefes almaya çalıştım."Seni inatçı balık."
Bak bak bide dalga geçiyor benimle.
"Çek be elini nefes alamıyorum."
"Kocaya be denilmez seni terbiyesiz kadın."
"Bırak burnuma ya.Sansürlerim burayı sonra görürsün terbiyesizi."
Parmakları çekerken derin derin nefes aldım.
Manyak herif öldürecek beni.Biz kendi alemimizde odada takılırken büyüklerin odaya girmesiyle biz kendimize çeki düzen verirken birbiri ile cilveleşen Şeyma ve Sehun far görmüş tavşan gibi kalakalmışlardı.
Durumu kurtarmak adına Şeyma'yı yanıma çekip saçlarını okşar gibi çektim."Canım,canım."
Annem bize lazer bakışlarını gönderirken kızları toplayıp hafiften odadan sıvıştım.
"Allah aşkına ben evleneyim sonra Sehun'la ne halt ediyorsan et ama ben evlenmeden yapma bari."
"Abla ne yapayım.Annemler odaya girince bir anda şey edemedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AH BU HYUNGLAR~
HumorYeni bir ülke,yeni bir üniversite,yeni insanlar ve yeni bir iş yeri. Birde bunların üstesinden tek başına geliyorsan bunlara çılgın hyunglarda eklenince daha da zorlaşmaz mı? Bizlere de bu serüveni okumak düşer.^-^