Seni Seviyorum

438 38 3
                                    

Fısıltıdan farksız sesim etrafa yayılırken sonsuz sessizlik beni içine çekmeye başlamıştı.
Bazı üyeler ayağa kalkıp Lay'in peşinden giderken ben yerimden hareket edemiyordum.

"Şakaydı dimi?Bak güleceğiz ve bu şaka son bulacak."

Ben sesimi bulmuş ve şaka olduğuna ikna etmeye çalışıyordum.
Umutla Chanyeol'e bakarken sadece kafasını eğmekle yetinmişti.
O anda son umudumda tükenmişken D.O beni kollarımdan tutarak ayağa kaldırmış ve üst kata çıkarmıştı.
Odaya girmemle titreyerek ağlamaya başlamıştım.

"Hyung...hyung bu gerçek olamaz.Hyung bu yanlış.Ben aşktan anlamam.Üzerim ben insanları üzülürüz."

D.O beni kollarının arasına alırken sayıklamaya devam ettim.

"Üzülürüz."

-Yazar-

Yon D.O'nun kollarında uyuya kalırken D.O onu yatağa yatırıp üzerine yorganı örttü.

"Her şey geçecek ufaklık,her şey geçecek."

D.O Yon'un yanağını okşayarak odadan çıktı.
Aşağı indiğinde harabeden farksız üyeleri koltuğa yığılmış olarak buldu.

"O nasıl?"

Xiumin sessizce sorarken D.O cevapladı.

"Uyuyor."

Konuşma sona ererken Lay yanındaki bir kaç üyeyle salona geri dönmüştü.

"Yon nerede?"

İçeri girer girmez ilk sorduğu soru bu olmuştu.Suho Lay'e dönerek cevapladı.

"Yukarıda uyuyor."

Lay üst katın merdivenlerine yönelirken Chanyeol onu kolundan tutmuştu.

"Nereye gidiyorsun?Uyuyor dedik."

"Bırak kolumu."

Chanyeol kolunu daha çok çekerken Lay sinirle onu geri itti.

"Bana karışma,onu görmek istiyorum."

Lay yukarı çıktığında Chanyeol aşağıda kalmıştı.

D.O'nun odasının kapısını hafif aralayıp baktığında Yon'un hala uyuduğunu gördü.
İçeri girerek Yon'un yatağının kenarına diz çöktü.

"Ben şimdi ne yapacağım.Senide kaybedemem.Diğerleri gibi sende beni bırakamazsın.Seni ondan alacağım."

Lay mırıldanarak Yon'u izlerken kapıda onu dinleyen üyelerden habersizdi.

-Yon(Zehra Kıvanç)-

Sabah gözlerimin ağrısıyla uyanırken etrafa baktım.
Odada Kai,Sehun yatakta ve D.O'da yerde yatıyordu.
Ayağa kalkarak kapıya yöneldim.Ortalıkta kimse gözükmüyordu.Saate baktığımda sabahın yedisi olduğunu gördüm.Banyoya yönelerek yüzümü yıkayıp bozulan şalımı yaptım.
Yanımda getirdiğim çantamdan kapatıcımı çıkartıp kızarıp şişmiş göz altlarımı kapattım.Hafif bir makyajla eski halime dönerken banyodan çıkıp aşağı indim.Dağılan etrafı toplayıp mutfağa geçtim.

Dağılan etrafı toplayıp mutfağa geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
~AH BU HYUNGLAR~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin