Biz başarmıştık.İnsanların sevgisini ve hayranlığını kazanmayı başarmıştık.
Yoğun bir tempoyla çalışan Exo üyelerinin yanı sıra bende dışarıda olsun sosyal medya hesapları olsun her yerde kendimi sevdirmek için çabalamıştım.
Bir çok fandan tehdit mesajı alsamda beni koruyan fanlarda olmuştu.
Sosyal medyada takipçi sayım binleri aşmıştı.İnsanlar benle Chanyeol'un beraber fotoğraflarını ister olmuştu.
Chanyeol ve kendi hesabımdan paylaştığım fotoğraflar olay olmuştu.
Bunun yanı sıra Chanyeol'un müslüman olduğu duyulmuştu.Bir çok müslüman fan sevinç gözyaşı dökmüştü.Hıristiyan fanlar müslüman olmaya başlamıştı.
Biz böyle çabalarken en sonunda konserler başlamıştı.
Exo sahnede danslarını edip veda zamanı geldiğinde bende hazırlanıp sahneye çıkıyor ve Chanyeol ile fanların desteklerini istiyorduk.
---
Konserler bitmiş ve biz çok yorulmuştuk.
Gitmediğim ülkelere gitmiş görmediğim yerleri görmüştüm.
Endonezya'ya gittiğimde en çok arkadaşlarım Afra ve Shanisa ile görüştüğüme sevinmiştim.
Onlarla ortaokulda yabancı okullar etkinliğinde tanışmıştım.Bizim evde kalmalarıyla birbirimizle daha çok kaynaşmıştık.Ülkelerine döndüklerinde bile görüşmeye devam etmiştik.(Bu bir gerçek.Ve onları çok özledim.)İkisiylede hasret giderirken bütün yaşadıklarımı anlatmış ve gününü belirlediğimiz düğüne davet etmiştim.
Geleceklerine dair söz vermişlerdi.---
Düğün gününe iki aydan az bir zaman kalmıştı ve biz Dilan'la koşturmaktan mahvolmuştuk.
Bu arada sizlere söylemeyi unuttum.Dilan'la çifte düğün yapıyoruz!!!
Aslında bu bizim hayalimizdi ve damatlarda kabul edince hayalimiz gerçekleşmiş oldu.O mağaza benim,şu mağaza senin derken neredeyse tüm hazırlıklar bitmişti.
Kına ve düğün için davetiye,bindallı,kına sonrası için güzel bir elbise,kına,çerezler,konuklar için süslü hediyelik el aynaları,salon,gelinlik,damatlık,kız kardeşler için elbise,düğün arabası,fotoğrafçısı,kuaförü ve en zevkli yeri düğün pastası.
Düğün pastamızı seçerken tüm pastaları tatmış ve bir tanesi arasında karar vermek zorunda bırakılmıştım.Bana kalsa hepsini isterdim ama işte ne yapacaksın kural bu BİR TANE SEÇECEKSİN!!!
Kore'de ve Türkiye'de olmak üzere iki kez düğün yapacaktık.Ben Türkiye'de yapılan düğünü camide istiyordum.Allah'ın evinde evlenmenin benim için daha hayırlı olacağını düşünüyordum.
Bizimkilerde bu fikre sıcak bakınca Dilan için biraz daha kapalı bir gelinlik arayışına geçtik.Sonunda kendime ve Dilan'a hem Kore hem de Türkiye'de giymek üzere iki çift gelinlik almıştık.
Damatlık konusunda ise Chanyeol ile çok çatışmıştık.Neymiş efendim kravatsız damatlık istiyormuş.Kravatsız damatlık mı olurmuş canım.Bir de diyor ki papyonada razıymış,daha çabuk takılıp çıkarılabiliyormuş.Kore'de papyon takabilir ama Türkiye'de papyon taktırmam arkadaş.Mis gibi kravat dururken hiç papyon olur mu?
Tabi biz böyle tartışırken mağazadaki kadın görevli minicik siyah eteği,bağrına kadar
açtığı gömleği,ayağındaki 13 santim topuklusuyla kıvırta kıvırta bize yaklaştı."Seçmenize yardım etmemi ister misiniz Bay Park?"
Kadın bana hiç bakmadan Chanyeol ile konuşunca araya girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AH BU HYUNGLAR~
HumorYeni bir ülke,yeni bir üniversite,yeni insanlar ve yeni bir iş yeri. Birde bunların üstesinden tek başına geliyorsan bunlara çılgın hyunglarda eklenince daha da zorlaşmaz mı? Bizlere de bu serüveni okumak düşer.^-^