"Bavulları kontrol ettiniz mi?"Aşağı inen kızlar beni cevaplarken arkalarından gelen Xiumin ve Suho Hyungun haline acıdım.
"Anne bir hafta için beş büyük valiz sencede biraz fazla değil mi?"
"Değil,değil karışma sen!"
Kafamı iki yana sallayarak acıyan gözlerle hyunglara vaktım.O kadar kas yapmasaydınız annem de size taşıtmazdı valizleri be hyunglar.
Sonunda evden çıktığımızda Chanyeol'ler arabada bizi bekliyordu.
Arabayla yaptığımız kısa süreli yolculuktan sonra hava alanına gelmiştik.
V.I.P bölümünü sadece bizim aile kaplamıştı.
Annemlerin uyumasını fırsat bilen Chanyeol,Kai,Sehun,Xiumin ve Suho rahat durmuyordu.
"Yeolli o elin bir rahat dursun!"
Hala daha yanağımı dürtmeye devam ederken konuştu.
"Benimle ilgilen."
Bıkkınlıkla kafamı ona çevirdim.
"Ne yapayım burada sana ben?"
"Evlendikten sonra çok değiştin Yon.Önceden hep benimle ilgilenirdin."
Büyümüş gözlerimle şaşkınlık ve sinirle Chanyeol'e bakmayı sürdürdüm.
"Daha evleneli bir gün oldu ve sen değiştiğimi söylüyorsun.Allah aşkına ne yapayım sana?Kucağıma mı oturtayım?Benim şikayet etmem gerekirken sen ediyorsun.Bu ilişkide kadın benim ben!"
Sanki hiç birini dinlememiş gibi kafasını boynuma gömerek kucağını patpatladı.
"Kucağıma gel bebeğim."
Sinirle kafasına vurdum.
"Kafayımı yedin sen?Ateşin falan mı çıktı?Farkındaysan babamlar burada!"
Kafasını kaldırarak horlayan babama baktı.
"Ohoo o çoktan bir milyonuncu rüyasını görüyordur.Gel kız azcık seveceğim seni vallaha bak azcık."
Eliyle az diye işaret yaparken kafayı yediğini düşünmeye başlamıştım.
"Hayatım senin içine Sehun mu kaçtı,ne oldu sana?"
"Bilmiyorum Sehun en son bana bir şeyler yedirdi o zamandan beri çok enerjik ve tuhaf hissediyorum."
Kafamı hızla Sehun'a çevirerek konuştum.
"Allah'ın cezası ne yedirdin kocama?Adama bi haller oldu."
Sehun yerinde kıs kıs gülerken bir yandan da yanda rahat durmayan Chanyeol'u durdurmaya çalışıyordum.
"Hm.Bir avuç ceviz,biraz fındık,cevizli sucuk,bir mesir macunu."
"Yuh!"
Korkarak Chanyeol'e döndüğümde sırıttığını gördüm.
"Birtanem bizim balayını diyorum çok ertelemesek mi?Hem şu balayını iki haftadan bir aya çıkartıyorum ne dersin?"
Yutkunarak Chanyeol'e tedirgince gülümsedim.
"Nasıl istersen hayatım."
°°°
Chanyeol yol boyunca uyumamış benide uyutmamıştı.
Sergilediği davranışlar bende korku yaparken köşe bucak kaçma isteğide uyandırıyordu.
Sonunda Kore'ye vardığımızda Chanyeol normale dönmüştü ama benim halim kalmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AH BU HYUNGLAR~
HumorYeni bir ülke,yeni bir üniversite,yeni insanlar ve yeni bir iş yeri. Birde bunların üstesinden tek başına geliyorsan bunlara çılgın hyunglarda eklenince daha da zorlaşmaz mı? Bizlere de bu serüveni okumak düşer.^-^