Bu bölüm adındanda anlaşıldığı gibi bayrama özel bir bölüm.
Chanyeol'un iyileştikten sonraki zamanını anlatacağım.Diğer bölümde tam iyileşmediği zamanlardan devam edeceğiz.
Sevgi ve eğlence adına iyi okumalar.HAYIRLI BAYRAMLAR!!!
BOL BOL ET YİYİN :)
************
"Hayatım babamlarla kurbanlık bakmaya gideceksiniz hadi çabuk hazırlan."
"Hazırım!"Chanyeol hazırlandığında otel odasından çıkıp aşağıda bekleyen babamların yanına indik.
Onlar kurbanlık bakmaya giderken benimle bayram alış verişi yapmak için tutturan iki deliye baktım.
Ah hadi ama bunlar bayram alış verişinden ne anlar ki.Bizim kızlardan habersiz ben bu iki çatlakla çarşıya çıktığımda elleri ne geçiyorsa evirip çevirip inceliyorlardı.
Bir ara yapmayın oğlum aa ayıp demeyi düşünmüştüm.Şuan resmen kendimi iki çocuklu kadın gibi hissediyordum.
"Evet yavrularım şimdi size yeni ciciler alacağım."
Sevinç nidaları yükselirken konuştum.
"Tabiki sizin paranızla alacağım."
Sevinç nidaları yerlerini isyana bırakırken Sehun ve Kai'nin kollarına girip ilk bulduğum mağazadan içeri girdim.
Yanımıza gelen erkek görevliyle kıyafetlere bakmaya başlamıştım."Hoşgeldiniz hanımefendi.Nasıl yardımcı olabilirim?"
"Bu iki arkadaşıma spor bir takım bakmak istiyorum."
"Buyrun bu taraftan."Görevliyle beraber takımları seçip Sehun ve Kai'yi kabinlere ittirdim.
Her kabinden çıktıklarında bir bahane bulup onlara yeni takımları denettiriyordum.
Bu benim açımdan ne kadar eğlenceli olsada çatlak ikiliye yormaya ve sinirlendirmeye başlamıştı.Sehun ve Kai aynı anda kabinden çıktıklarında üstündekilere baktım.
"Bu da olmadı sanki."
"YON!"İkiside sinirle bağırırken oturduğum koltukta yerime pıstım.
"Tamam canım ne bağırıyorsunuz."
Kabinlerden çıkıp kasaya geldiğimizde en son beğendiğim takımları alıp mağazadan ayrıldık.
Kendi kıyafetlerimi seçerken banada aynı işkenceyi uygulayıp intikamlarını almış ve aradada fotoğrafımı çekip Chanyeol'e yollayıp nispet yapmışlardı.
Tabi sonuç sinirden kudurmuş bir Chanyeol ve şaheser tehditleri.
Eğer bir daha onu kıskandırmaya çalışırsalar kurban pazarındaki bütün inekleri ikilinin üstüne salacağına yemin etmişti.Neyseki sorunsuz kıyafet alış verişinden sonra sıra çikolata,baklava ve daha bir çok ikramlık alış verişine gelmişti.
Her girdiğimiz dükkandan tadımlıkları avuçlayan ikili gün sonunda şiş ve ağrıyan bir karınla bizim eve misafir olmuştu.
Bu durum Sehun ve kardeşimin işine gelirken başıma gelecek felaketlerden korunmak için Allah'a sığındım.Saat akşam altıda kamyonet ve bağırış sesleriyle kurbanın geldiğini anlayıp merakla kapıya çıktık.
Chanyeol arabadan inip kamyonetten indirilmeye çalışılan hayvana yardım ederken Sehun bu anları kameraya almaya başlamıştı.
Chanyeol yardım ederken gerçekten komik gözüküyordu.
"Gel maviş,gel oğlum."
Köpek çağırır gibi sesler çıkartarak hayvana seslenirken hayvanın bir iki adım Chanyeol'un üzerine gitmesiyle Chanyeol korkuyla geri çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AH BU HYUNGLAR~
HumorYeni bir ülke,yeni bir üniversite,yeni insanlar ve yeni bir iş yeri. Birde bunların üstesinden tek başına geliyorsan bunlara çılgın hyunglarda eklenince daha da zorlaşmaz mı? Bizlere de bu serüveni okumak düşer.^-^