Arkadaşlar bölümü daha erken yayınlayacaktım lakin Jonghyun'un ölümü hepimizi üzdü bu üç gündür paylaşılan videolar ve fotoğrafları gördükçe ağlamaktan içim dışıma çıktı.Lütfen mazur görün.
Hepimizin başı sağolsun.
İyi okumalar.
***
Yon çocuklarla beraber büyük yatakta uyurken Chanyeol gece vakti konserden yeni dönüyordu.
Japonya'daki konser turundan yeni dönmüşlerdi.
Chanyeol sessizce anahtarla kapıyı açıp içeri girdi.
Üstündeki montu ve çantayı portmantoya asıp gerindi.
Fazlaca yorgun hissediyordu.
Hol ışığında yavaşça merdivenleri çıktı.
İlk önce çocukların odasına baktı.
Onları yerinde göremeyince ilk önce kaşlarını çattı ardından seri ve sessiz adımlarla kendi odasına girdi.
Gördüğü manzara karşısında rahatça bir nefes alıp gülümsedi.
Bu tabloyu özlemişti.
Evine girdiğinde hissettiği büyüleyici aitlik kokusunu özlemişti.
Yatağa yaklaşıp çocukları tek tek kucağına alarak odalarına götürdü ve yataklarına yatırıp üstlerini sıkıca örttü.
Koreye kış bu sene erken gelmişti.
Kar her yeri kaplamıştı.
Chanyeol son kez çocukları kontrol edip güzelce uyuduklarından emin olduktan sonra odadan çıktı.
Kendi odasına girdiğinde kendi yastığına sarılmış karısına baktı.
Bir an önce yanına uzanıp sarılmak istiyordu.
Üstündekileri çıkarıp kısa bir duş aldı ve üstüne geçirdiği beyaz v yaka tişört,gri eşofman altıyla başını kuruladığı havluyla yatağa yaklaştı.
Havluyu başından atıp yorgunca yatağa serildi.
Eşini kendine çekip eşinin göğsüne kafasını yasladı ve bedeninin yarısını eşinin üstüne bıraktı.
Burnunu eşinin boynuna sürterek kokusunu içine çekti ardından bir öpücük bahşeddi.
Beline sıkıca sarılarak gözlerini yumduğunda ince parmakları ıslak saçlarının arasında hissetti.
-Yon-
Boynumdaki huylanma ve üstümdeki ağırlıkla gözlerimi araladım.
Tanıdık kokuyu aldığımda gülümseyerek ıslak saçların arasına elimi koydum ve yavaşça okşamaya başladım.
"Hayatım."
Pürüzlü sesimle konuştuğumda Chanyeol yorgunca mırıldandı.
Üzerime daha çok çıkıp bacaklarımın arasına giren bedeniyle kafasını göğüs kafesime daha çok yasladı.
Bir bacağımı bacaklarının üstüne atıp onu daha çok sarmaladım.
Saçlarını okşarken belimdeki gevşeyen kolları ve hafif çıkan horultu sesiyle uyuduğunu anlamıştım.
Çok yorulmuştu.
Saçlarının arasına öpücük kondurup gözlerimi kapattım.
Beni böyle sarmalamasını özlemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AH BU HYUNGLAR~
HumorYeni bir ülke,yeni bir üniversite,yeni insanlar ve yeni bir iş yeri. Birde bunların üstesinden tek başına geliyorsan bunlara çılgın hyunglarda eklenince daha da zorlaşmaz mı? Bizlere de bu serüveni okumak düşer.^-^