Doğum gününü erkenden kutluyorum birtanem.Seni herzaman seveceğim.
Hayaller belki birgün gerçek olabilir.Bunun ne zaman olacağını bilmiyorum ama seninle yaşlandığında bile karşılaşmak isterim.CHANYEOL'UMUZUN DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN!!!💜😘😄
••••••••••••"SEHUUUUUUN!!!"
Tüm sesim evde yankılanırken elimdeki gelin ayakkabısıyla oturma odasına ilerledim.
Odanın kapısını açıp kızgın gözlerle içeride oturan üyelerin üzerinde gözlerimi gezdirdim.
En sonunda Sehun'u ayaklı lambaderin altında saklanırken buldum.Ne kadar gizli bir yer ama!"Küçük Sehun'cuk neredeymiş acaba?"
Yavaş adımlarla lambadere yaklaşırken üyeler gülmeye başlamıştı.
"BULDUM SENİ!"
Sehun tiz bir çığlık attı.
"Canım yengem."
(Hayal edince...Yengen sana kurban olsun!😄)"Enişte!Bu ayakkabının hali ne ha!Hali ne!Ya düğüne bir hafta kala gelin ayakkabısının içine pişmiş fasulye koymak ne demek!?"
"Eheh sen onu şey ediyorsun...ya o ufak bir şaka şeysi olabilir,olmayadabilir."
Ağlamaklı bir tavırla sızlanarak koltukta kendimi Kris'in yanına attım.
"Kriiis döv onu."
Kris yumruğunu avucuna vurarak ayaklandı.
"Benim şu kalın demir borum neredeydi canım?"
Sehun tedirgin gözlerle baksada yalandan bir kahkaha attı.
"Hyung şakan güzeldi,hadi otur."
"Yok Sehun'cum ben oturmak yerine senin son duanı alayım şöyle."
Ne ara içeri gidip demir boruyu aldığını bilmediğim Chen,boruyu Kris'e uzatarak sırıttı.
"Hyung daha kuvvetli vurasın diye boruya okuyup üfledim.Sağlam bir dayak bekliyorum senden."
Kris boruyu avucuna bir iki kez vurarak havaya kaldırdı.
"Ya Allah bismillah."(Kris'i de müslüman yaptım 😎)
Sehun kelime-i şehadet getirerek topuklarını kıçına vura vura odadan çıktı.
Kris Sehun'un ardından bakarken elindeki boruyu omzuna yaslayıp elini cebine soktu."Kovalamak tarzım değil."
İki saniye sonra Sehun odaya dönerek hepimize bakıp sırıttı.
"Bir Sehun'a vurmak kolay değil bebeğim."
Kris hala ayakta dikilirken boruyu omuzundan indirip Sehun'a yandan bir gülüş attı.
Ve boru havada uçarak hedefe ulaşır.
Hepimiz yerde boylu boyunca yatan Sehun'a bakıp tekrar bakışlarımızı Kris'e çevirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AH BU HYUNGLAR~
HumorYeni bir ülke,yeni bir üniversite,yeni insanlar ve yeni bir iş yeri. Birde bunların üstesinden tek başına geliyorsan bunlara çılgın hyunglarda eklenince daha da zorlaşmaz mı? Bizlere de bu serüveni okumak düşer.^-^