Baba

128 19 6
                                    

Arkadaşlar Wattys2017'ye katıldım.Lütfen destek verin.Etrafınıza önerin.Herkese şimdiden teşekkürler.

°°°°°°°°°°°°

"Chanyeol~!"

Odadan Chanyeol'e bağırdığımdan koridardan bana bağırarak cevap verdi.

"Efendim~!"

"Valizine başka ne koyacaksın!"

Chanyeol odaya girip valizin içine baktıktan sonra gülümseyip kollarını etrafıma doladı.

"Birde sizi koyabilsem daha mutlu olacağım."

Kıkırdayarak kollarından ayrılıp komodinin üzerindeki resmi alıp valize koydum.

"Şimdilik bununla yetineceksin hayatım."

Dudaklarını büzüp omuz silkti.

"Hong Kong'da ne işimiz var bizim ya!Seul'da mutluyuz biz işte!"

Chanyeol söylenirken uzanıp yanaklarını sıktım.

"Hayatım işin bu senin.Hem sen böyle turnelere çıkmasan hayranların nasıl üzülür biliyor musun?Şahsen ben senin hayranın olsam SM binasını basardım.(Birgün yapmayı düşünüyorum 😡)"

Chanyeol gülerek baktı.

"He yani onca kızın oppa diye bağırıp bana sarılmaya çalışması sorun değil."

"Ufak onlar Chanyeol."

"Büyük Noonalarda geliyor Yon Hanım."

Tek kaşını kaldırıp bilmiş bilmiş suratıma bakarken gülümsedim.

"O zaman ne yapıyoruz Chanyeol Bey?O parmaktaki yüzüğü gözlerine soka soka gösteriyoruz ve bacımsın diyoruz değil mi?!"

Alt dudağını dışarı sarkıtarak ellerini havaya kaldırdı.

"Ben bilmem.Sonuçta bu benim işim.Fan servis yapmam gerekiyor."

Kaşlarımı çattım.

"Fan servis man servis anlamam ben!Kızlara fazla sırıtılmayacak.O kol kaslarıyla hava atılmayacak.Özellikle şarkıların rap kısımlarında seksi seksi hareketler hiç yapılmayacak!Ha birde söyle o Suho Hyunga Red Velvet hayranı olup kızlara yaklaşmak için senide yanında sürüklemesin.Yoksa vallahi Red Velvet yurdunun önünde pataklarım onu!"

Chanyeol sırıtarak belimden tuttu.

"Demek rap yaparken seksi oluyorum."

"E yani işte.Bu tiplede ne kadar seksi olunabilirse."

Kaşlarını çattı.

"He tamam o zaman.Rap yaparken her zamanki hareketlerimi sergilesem sorun olmaz."

Gözlerimi kıstım.

"Tamam be çok seksi oluyorsun.Böyle tam yemelik yutmalık oluyorsun.Oldu mu?!"

Chanyeol kahkaha atıp sıkıca sarıldı.

"Tamam,tamam.Hadi gel çocuklara bakalım."

Chanyeol beni peşinden çekiştirirken gülümsedim.Ben onsuz yapamazdım.

-2 Hafta Sonra-

Hye Min parketi suratıma fırlattığında daha çok ağlamaya başladım.

"Lan gerizekalı!Chanyeol'un iyi olduğunu duydun!Daha niye ağlıyorsun?!"

Peçeteye sesli bir şekilde sümkürüp peçeteyi Hye'ye fırlattım.

~AH BU HYUNGLAR~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin