"Yunnie~"Küçük kızımız babasının sesini duyduğu gibi göremesede kucağımda kafasını o tarafa çevirmişti.
"Anneden daha mı güzelmiş benim kızım?Bütün erkekleri peşinden koşturtup beni katil mi edecekmiş?!Ayş!Bu kadar güzel olursan ben ne yapacağım?!"
Kıkırdayarak Chanyeol'ün komik yüz ifadesine baktım.
"Hayatım doğumdan çıktığımdan beri buna tam kırk kez üzüldün.Yorulmadın mı?Allah aşkına!"
Chanyeol,kucağımdaki kızımızın elini uzatıp Chanyeol'un işaret parmağını tutmasıyla şapşal şapşal gülümseyerek ufacık eli okşadı.
"Ama çok güzel~"
Odanın kapısının gürültüyle açılmasıyla bebeğimizde dahil üçümüzde korkuyla sıçramıştık.Kucağımdaki Yun ağlayacağının sinyallerini verirken yavaş yavaş sakinleştirmeye çalıştım.
"Amcalarının birtanesi Yun!Biz geldik.Hem de bununla!"
Tao yanında nasıl getirdiğini bilmediğim odanın ortasına koyduğu pandayı gösterdi.Panda elinde siyah bir wuşhu sopası tutuyordu!
"Dayıcığım bunuda sana ben yaptırdım!"
Kris elindeki kutuyu bizi çevirdiğinde Chanyeol kadar kıskanç bir insan daha olduğunu öğrenmiştim.
Kutuda ufak bir tişört,bere,pantalon ve ayakkabı vardı.Tişört ve berenin üstünde ise 'Erkekler Tarzım Değil' yazıyordu.
"Kris!"
Şirince sırıtıp kutuyu komodine bırakıp kucağımdaki ufaklığın yanaklarını okşadı.
"Dayım,güzelim,sen anneye bakma.Senin tarzın benim."
Chanyeol Kris'in koluna vurarak uzaklaştırıp Yun'u kucağına aldı.
"Kızımın tarzı bir tek ben olabilirim!"
Kris tam ağzını açmışken D.O Kris'in ağzını eliyle kapatıp yanıma geldi.
"Hayırlı olsun Yonnie."
"Teşekkürler Hyung."
D.O miniğime gülümsedikten sonra bütün üyeler tek tek hediyelerini verip iyi dilekleriyle odadanın kenarına çekilmişti.
Odanın kapısı tekrar açılıp içeri annemler girdi.
"Kuzumun kuzusu mu oldu?Oy maşAllah!"
Annem baş ucumda durarak Yun'u seviyordu.
Dilan karnı burnunda yanımda durarak ağlıyordu.
Kardeşim hem Yun'u seviyor hem de Sehun ile cilveleşiyordu.
Babam...babamda ağlıyordu.
Babam başımı öpüp kucağımdaki kızımı korkarak kucağına aldığında burnunu Yun'un boynuna yerleştirip derince nefes aldı.
Bu görüntüyle gözlerim doldu.
Babamın beni kucağına aldığında ilk tepkisi 'Bunca yıl seni bekledik.' diyerek sıkı sıkı sarılıp ağlaması olmuş.Anneannem kucağından zor olmuş.
Şimdi ise benim bebeğimi seviyordu.-2 YIL SONRA-
Exo hala Kore'nin ve Dünya'nın en sevilen gurubuydu.Yeni şarkılarıyla fanlarını coşturmaya devam ediyordu.
Bense okulumu bitirmiş ve bir psikolog olmuştum.SM binasında çalışmayı bırakmış olsamda oradan çıktığım pek söylenemezdi.
Çünkü Yun ve Dilan'ın kızı Sun Hi SM çalışanlarının maskotu haline gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AH BU HYUNGLAR~
HumorYeni bir ülke,yeni bir üniversite,yeni insanlar ve yeni bir iş yeri. Birde bunların üstesinden tek başına geliyorsan bunlara çılgın hyunglarda eklenince daha da zorlaşmaz mı? Bizlere de bu serüveni okumak düşer.^-^