Bir hafta çoktan geçmiş kardeşim Türkiye'ye dönerken benim için değilde Sehun'dan ayrıldığı için ağlama krizlerine grip fenalaşmış ve en sonunda Sehun'un tesellileri ile Türkiye uçağına binip gidebilmişti.
Kris'lerde Çin'e dönmüşlerdi ve giderken tekrar geleceklerini söylemişlerdi.Chanyeol'le ise yürüyüş yaptığımız geceden beri pek konuşmamıştık.
Hayatım normal seğrinde ilerliyordu.
Üniversite,iş,ev ve hyungların yaramazlıkları.
Binada başkanın odasını girdiğimde telefonuyla konuşuyordu.Bir anda bağırınca yerimden sıçradım.
"Ne demek hasta oldular.Hepsi birden mi?Konsere bir hafta kaldı hemen iyileşmeleri gerek...Tamam şimdi iki görevli ve doktor gönderiyorum."
Telefonu kapattığın gelen evrakları önüne koydum.
Odadan çıkmak için müsade isteyip kapıya doğru yöneldim.Tam çıkacakken seslenmesiyle olduğum yerde başkana döndüm.
"Hasta insanlardan anlayan bir görevli bul ve onunla aşağıda hazırlattığım arabaya bin."
Şaşkınca onaylarken talihime güldüm.Hasta hyunglar bekleyin beni yihuuuu!
Bir tane kız görevli bulup arabaya bindim.
Yol uzun sürerken kulaklıklarımı takıp Mad Clown raplerinden bir tanesini dinlemeye başladım.Bu adam harika rap yapıyordu.
Yolculuğumuz bitmesiyle arabadan inip kocaman bahçesi ve devasa eve baktım.
Dışı beyaz,boydan camları bulunan,gömme balkonu olan iki katlı bir evdi.
Bahçeyi aşıp özel şifrelemeyle korunan evin kapısının önüne geldik.Zile basıp beklemeye başladım.Kısa süre sonra sarındığı battaniyesi,burnunun tekini tıkadığı peçetesi ve dağınık saçlarıyla bizi Kai karşıladı.
Yanımızdaki doktorla içeri girdiğimizde heryerin peçetelerle kaplandığını gördüm.
Diğer görevli üst kattaki üyelere yönelirken ben de bulunduğumuz yerdeki üyelerin odalarına yöneldim.
İlk odada Suho ve Xiumin kalıyordu.İkiside yataklarında sarınmış uyuyolardı.Yanlarına yaklaşıp yavaşça uyandırdım.Doktor onları muayene ederken vücutlarına değen soğuk stateskop yüzünden sızlanıyorlardı.Sızlanmakta haklılardıda,benim bile düşündükçe içim ürperiyordu en sevmediğim şey soğuk stateskop!Kontrollerden sonra gerekli ilaçları yazdı.
Diğer odalar yukarıdaydı.Onlarada bakıp kontrol ettim.
Doktorla girdiğim odada Kai,Sehun ve D.O kalıyordu.Ve onlarında Suho'lardan farkı yoktu.Ama Kai tam bir sızlanma makinesi.Sus-mu-yor!
Doktorun muayenelerinden sonra onlarında ilaçları tamamdı.Doktor Sehun'la ilgilenirkdn D.O ile konuşmaya başladık.
"Hyung hepiniz bir anda hasta olmayı nasıl başardınız?"
"Hep bu Jongin yüzünden ne olacak.O'na o kadar söyledik'Bak jongin hastasın maske tak,yat dinlen.' Ama yok beyefendi illa zıpırlık peşinde ve sonuç bu!"
D.O sinirlenirken onu yatıştırmaya çalıştım ama Kai'yi yinede sert yastık darbelerinden koruyamamıştım.
Bir diğer odaya geçtik.Burada Chen ve Baek vardı.
Odaya girdiğimizde Baekhyun'un burnuna kalem sokan Chen'i yerine oturttum.Neymiş efendim kalemle burun tıkanıklığını açmaya çalışıyorlarmış.Akıllılar!
Doktorun onlarlada işi bitince en son odaya girdik.
Chanyeol ve Lay'in odası."Yooon!"
Odada beni görmeleriyle koro halinde bağırmışlardı.
"Hasta olduk.Bak bize."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AH BU HYUNGLAR~
HumorYeni bir ülke,yeni bir üniversite,yeni insanlar ve yeni bir iş yeri. Birde bunların üstesinden tek başına geliyorsan bunlara çılgın hyunglarda eklenince daha da zorlaşmaz mı? Bizlere de bu serüveni okumak düşer.^-^