"Danbi sucuklar!"
"Geldi."
Karın ortasında ben,Danbi,Dilan ve Kai mangal yapıyorduk.Diğer üyeler ise Lotto konserindelerdi.İş yeri benide gönderecekti ama üniversitem olduğu için göndermediler ve benim kepçük yarimle ayrı düştük.
Danbi elindeki sucukları uzattığında tek tek mangala yerleştirdim.
" 'A' yap bakayım ağzını.Bak bak uçak geliyor vuuuu."
Kai gözlerini devirerek ağzını açtığında Dilan elindeki eti Kai'nin ağzına tıkıştırdı.
Ben onların halini izlerken hem gülüyordum hem de Chanyeol'ü özlüyordum.
Telefonumdan bildirim sesi gelirken montumun cebinden çıkardım.İki yeni mesaj vardı.Baktığımda bunların Chan'den olduğunu gördüm.
Yeolli ❤
Seni özledim.
(Bu resmi görünce aşık olasım geldi.❤)
Zehra
Bende.Sahnede kendine dikkat et.
Yeolli ❤
Tamam birtanem sende kendine dikkat et.
Mesajlarımıza bakan Danbi iç çekti.
"Yon nasıl kendine aşık ettin Chan Oppayı ya.Ben Xiumin'i bir türlü kendime aşık edemedim."
"Bende bilmiyorum Danbi.Zamana bırak belki bir şeyler olur."
Danbi kafasını sallayarak mangala geri döndü.
Mangalı bitirmiş iki saattir salonda Kai'yle kumanda savaşı yapıyorduk.
"Enişte demem kumandayla dalarım sana."
"Hastayım ben hasta.Kumanda benim."
"Görende yatalak sanır ver onu bana."
Ben Kai'nin elini ısırırken Kai'de benim elimi ısırmaya çalışıyordu.Danbi ise sadece videoya alıyordu bu anları.
"Köpek misiniz siz be?Ayrılın.Hoşt.Ne diyorum ben!"
Dilan Kai ile benim kulaklarımdan tutup çekince Kai ile anca birbirimize kötü bakışlar atabilmiştik.
"Hayatım ben hastayım.Kumanda benim olmalı."
"Zehra Kai haklı aşkım onun ayağı uf oldu.Oy oy kıyamam."
Kai Dilan'a sırnaşırken ikisinin bu cıvıklığını daha fazla izleyemezdim.
"Gel kız Danbi biz konseri fancam izleyelim."
Danbi beni onaylarken Lotto fancam çekim video açıp izlemeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AH BU HYUNGLAR~
HumorYeni bir ülke,yeni bir üniversite,yeni insanlar ve yeni bir iş yeri. Birde bunların üstesinden tek başına geliyorsan bunlara çılgın hyunglarda eklenince daha da zorlaşmaz mı? Bizlere de bu serüveni okumak düşer.^-^