VUHHUUU GENCOLAR!

217 25 31
                                    

Size kendimi biraz tanıtmak istiyorum.

MADDELER HALİNDE BEN

•1.73 cm boyunda bembeyaz tenli ela gözlü koyu kumral(aslında saçımda her rengi görüyorum o yüzden adlandıramadım) orta kiloda biriyim.

•Tesettürlüyüm.

•Güzel bir anadolu lisesinin 10.sınıf öğrencisiyim.

•Bana göre en kötü huylarım insanlara çok değer vermek ve aşırı derecede kıskançlık.

•En sevdiğim renk siyah.

•En sevdiğim hayvan yoktur hepsini severim ama baykuş,koala gibi hayvanlara özel ilgim var.

•İlk izlediğim kore dizisi Playfull kiss.

•Korelileri Kim Hyun Joong'dan ibaret sanıyordum ilk zamanlar o yüzden beğendiğim ilk kişidir.

•Benim için ilk aşk Kim Sang Bum'dur.

•Exo'yu Wolf ile tanıdım.

•Exo Playboy hastasıyım.

•Huang ZiTao(Tao)'nun Black&White ve tüm şarkılarını çok severim.

•D.O ve Chanyeol'u birbirine karıştıyordum,Xiumin'e ojeli manyak diyordum,Tao'ya psikopatım diyordum ve Lay'i o sarı saçları ile hiç beğenmiyordum.

•İlk biasım psikopat izlenimi ile Tao aşkımdı.Şimdilerde rapi ile gönlümü çalan Chanyeol.

•Makedon Türk'lerindenim.Yani eski Batı Trakya Rumeli'liyim.Savaş zamanı topraklarından sürülmüş muhacir bir Türk olarak.

•İki ismim var.Ama ailem ve akrabalarım hariç herkes bana Zehra der.

•Chanyeol'un baby don't cry daki rapi beni bitiriyor.

•Kris,Tao ve Luhan'ı hala seviyorum.

•Hello Venus I'm I'll şarkısını çok severim.

•Mad Clown dinlerim.Kim Na Young&Mad Clown Once again ilk dinlediğim rapidir.

Evet arkadaşlar baya bir uzattım.Son olarak Şeyma benim gerçek kardeşimdir ve biası Kris'tir.Dilan kardeşimden ayırt etmediğim bir diğer insandır ve Kore ile alakası yoktur.Başlarda bahsettiğim Kore'li İnci teyze gerçekten benim öz teyzemin Koreli arkadaşıdır.

Benden bu kadar.Seviliyorsunuz💜😘

~AH BU HYUNGLAR~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin