"Hayır bu olmaz,bu da olmaz,bu hiç değil-"Elimdeki resimleri sinirle masaya fırlattım.
"Ağzının üstüne bir tane çarparsam o zaman görürsün o olmazı bu olmazı.Sana seçme hakkımı sundum lan?!O randevulara gidilecek!"
Kris oturduğu sandelyede büzülerek yok olma çabalarına girişti.
"Tamam ya ne kızıyordun.Hem bak sana ne sipariş ettim ballı çöreklerim."
Kris eliyle garsona işaret ettiğinde önümüze iki tabak limonlu dondurma getirilmişti.
"Ay Kris~"
Çipil çipil gözlerimle Kris'e bakarken sırıtarak dudaklarının arasından mıraldandığını işittim.
"Ah hamilelik hormonları ah..."
Dondurmaları yedikten sonra kızlar hakkında Kris'e belli başlı bilgiler vermiştim.
"Evet Yifan efendi.Şimdi marş marş kuaföre."
Gözlerini şaşkınca açtı.
"Allah’ım!Bana Yifan dedin.Başımıza taş yağacak."
Kris'in haline gülüp ayağa kalktım.Onu kuaföre yolladıktan sonra bende SM şirketine doğru arabamla yola çıktım.Çocukları anneme bırakmam iyi olmuştu.Çünkü bugün oldukça sıcak ve kalabalık bir gündü.
Şirketin önlerine geldiğimde telefonumdan Chanyeol'u aradım.
"Hayatım ben şirketin önündeyim."
"Tamam yavrum iniyorum şimdi."
Telefonu kapattıktan on dakika sonra Chanyeol iki tane korumayla kapıda gözüktü.
Arabadan indiğimde koşarak yanıma gelip bir kolunu omzuma sarıp korumalarla beraber şirkete yöneldi.
Şirketin önünü sarmış olan fanların arasından zorla geçip içeri girdiğimizde rahat bir nefes almıştık.
Pratik odasına girdiğimizde bizim kuduruk üyeler yine kudurukluk yapıyorlardı.
"Ey kuduruk cemaat.Az düzgün olun be.Bir hafta sonra Ramazan geliyor."
Bunu diyen Chen iki saniye sonra Rihanna Work açarak salonun ortasında twerk yapmaya başlamıştı.
Allah’ım akıl ihsan eyle!
Benim geldiğimi fark ettiklerinde zıplaya hoplaya yanıma gelip tek tek sarılmışlardı.
"Hoşgeldin~"
"Hoşbuldum Hyunglar."
Biraz sohbetten sonra onlar pratiklerine döndüklerinde bende odadaki koltuğa çökmüştüm.
Her geçen gün karnım biraz daha büyüyordu.Haliyle bu süreç benide yoruyordu.
Önümde dans eden üyeleri her zamanki geçmeyen heyecanımla izlerken bir yandanda şarkılara eşlik ediyordum.
Playboy çalmaya başladığında heyecanla bakmaya başladım.
En sevdiğim parçaydı.Dans ederlerken Chanyeol aynaya arkasını dönüp bana baktığında göz kırpıp gülümsedi.Kendi rap yeri geldiğinde ellerimi çırpıp bağırdım.
"Chanyeol Oppa en iyisi!"
Üyeler bana kahkaha attıktan sonra pratiklerine devam ettiler.
Telefonumun melodisi odada yankılandığında elime alıp açtım.
"Yon bunlar bana ağda yapıyor!"
Kris telefonda çığlık atarken sırıtarak cevap verdim.
"Aa öyle mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AH BU HYUNGLAR~
HumorYeni bir ülke,yeni bir üniversite,yeni insanlar ve yeni bir iş yeri. Birde bunların üstesinden tek başına geliyorsan bunlara çılgın hyunglarda eklenince daha da zorlaşmaz mı? Bizlere de bu serüveni okumak düşer.^-^