(Şarkıyı dediğim yerde açınız lütfen.)
"She is my black pearl
She is my black pearl~"Sevdiğim şarkılardan biri olan Black Pearl'ü mırıldanırken bir yandan da mutfağı topluyordum.
Yaşanan olaydan sonra yemek boyu Chan'in yüzüne bakamamıştım.
"You are my black pearl."
Arkamdan gelen sesle sıçrarken kalbimi tuttum.
"Korkuttun beni Chanyeol Hyung."
Elimdeki tabağı bırakarak ona döndüm.
"Siyah incimi korkuttuğum için özür dilerim."
Gözlerimi devirerek ona baktım.
"Affedildiniz Yoda Hyung."
Kaşlarını çatarak konuştu.
"Hey bana Yoda deme küçük hanım.Ama Yeolli diyebilirsin."
Sonda aegyolu bir şekilde konuşunca çok sevimli olmuştu.
"Hyung!"
Bıkkınca nefesimi verirken mutfaktan çıkmıştım.Peşimden gelirken konuşuyordu.
"Bana Yeolli demelisin."
"Demeyeceğim."
"Ama bak ne kadar Yeolli'yim."
Yüzüme eğilerek gözlerini büyütüp yanaklarını şişirirken komik gözüküyordu.
"Ah peki,peki istediğini yapacağım Yeolli!"
Sevinçle sırıtırken gülerek kendimi koltuklara attım.
(Şarkıyı açınız lütfen.)
"Sıkıldım."
"Gel benimle."
Beni bir anda kolumdan tutup evdeki spor salonuna indirdi.
Kocaman basket sahası olan yere sürükleyerek eline bir tane basket topu aldı."Benimle bir maça var mısınız hanımefendi?"
"Keyifle beyefendi."
Topu yavaş yavaş sektirerek gözlerime baktı.Seri adımlarla bana ilerlerken arkamdaki potayı korumak adına önünde bariyer olmaya çalıştım ama sadece çalıştım.Bir anda ters dönerek topu etrafımdan geçirip potaya soktuğunda havalı bir şekilde elini saçlarından geçirmişti.Topu bana atarak bana hak tanırken topu potaya sürmeye başladım.Önümde kocaman bir savunma oluştururken topu bacak arasından geçirip potaya soktum.Hey benim branşım basketboldu.
Bana şaşkınlıkla bakarken göz kırpıp atış sıramı ona devrettim.Topu parmağında çevirerek yandan bir gülüş attı.Biz böyle atışlara devam ederken Chan öndeydi.Yine top ondayken ona engel olmaya çalışırken koca bedenine resmen kafa atmıştım.
Dengemi kaybederken kollarını belime sarmıştı.Bedenimi bedenine yaslarken gözlerimi kaçırdım.Gözlerini benden ayırmazken elindeki topu potaya fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AH BU HYUNGLAR~
HumorYeni bir ülke,yeni bir üniversite,yeni insanlar ve yeni bir iş yeri. Birde bunların üstesinden tek başına geliyorsan bunlara çılgın hyunglarda eklenince daha da zorlaşmaz mı? Bizlere de bu serüveni okumak düşer.^-^