MEDYA!(Ay siz ne tatlısınız ya!)
************
"Ne demek ben geliyorum ya!"
Telefondan kıkırtı sesleri yükselirken herkesin kafayı sıyırdığını düşünmeye başladım.
Normal biride yok ki etrafımda!"Şöyle oluyor ki,ben okuldan bir buçuk haftalığına izin almış bulunmaktayım.Ve canım ablacım bu izinde de Kore'de olacağım."
"Ya manyak mısın kızım?Otur oturduğun yerde.Hem bir Kore bileti ne kadar biliyor musun sen?Para mı sıçıyor babam?"
"Ablacım ben almadım zaten bileti.Sehun sağolsun halletti bileti.Şimdi kapatıyorum yarın oradayım bebek bye."
Telefonun kapanmasıyla bakışlarımı Sehun'a çevirdim.Dik bakışlarımı ona yollarken Dilan konuştu.
"Arayan kimdi kanka?"
Sehun'dan gözlerimi ayırmıyordum ve o da bana bakmamakta ısrarcı gibi gözüküyordu.
"Şeyma'ydı."
"Ne diyordu?"
"Bir haftalığına Kore'ye geliyor hem de yarın."
Üyelerde dahil herkes şaşırırken Sehun gözlerini tavanda ve çevrede gezdirmeye devam ediyordu.
"Bu kadar yakın bir zamana bilet bulmak gerçekten zor.Çok şanslı olmalı."
"Ben o şansın nereden geldiğini çok iyi biliyorum."
İğmamla herkes Sehun'a çevirirken gözlerini Sehun ayağa kalktı.
"Boğazım kurudu.Ben bir su içip geleyim."
Masada bulunan suyu işaret ederek kafamı kaldırdım.
"Burada su var hyung boşuna gitme."
Yerine otururken konuştum.
"Fazla tedirgin gözüküyorsun bir şey mi oldu?"
Terlemeye başlamıştı.Biraz daha zorlasam bayılacak gibi duruyordu.Biliyor benim huyumu bir de bana sormadan işler çeviriyor beyefendi.
"Yok ne tedirgin olacağım."
"Sen öyle diyorsan.Şeyma seninle konuştu mu bunun hakkında."
"Şey yani haberim var."
Artık bu aradaki gizemi herkesin öğrenmesi gerekiyordu değil mi?
"Benim de sorduğum soru mu şimdi?İnsan kendi aldığı biletten habersiz olur mu canım?"
Baekhyun lafa atlarken Suho'nun koltuğun arkasına yasladığı koluna kafamı koydum.
"Sen ona bilet mi aldın."
"Öyle yapmış olabilirim."
Gözlerimi kapatarak ter döken eniştemi biraz daha terletmeye çalıştım.
"Ve kardeşim olmasına rağmen bana haber verilmeden alınmış bir bilet."
"Ama o benim sevgilim ve buraya gelmesine hakkı var."
"Okulu varken gelmeye hakkı yok."
"Ne zararı olacak ki?"
"Mesela derslerden geri kalıp sınavları geçemeye bilir ve sırf bu yüzden sınıfta kalabilir."
Yutkunurken konuştu.
"Bunu hiç düşünmedim."
"Neyse enişte olan oldu.Gelsin bakalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AH BU HYUNGLAR~
HumorYeni bir ülke,yeni bir üniversite,yeni insanlar ve yeni bir iş yeri. Birde bunların üstesinden tek başına geliyorsan bunlara çılgın hyunglarda eklenince daha da zorlaşmaz mı? Bizlere de bu serüveni okumak düşer.^-^