"Allah cezanı vermesin!"Elimdeki kırlenti yüzüne fırlattım.
"Sen beni katil mi edeceksin?!"
Elime geçen başka bir şeyi fırlattığımda Chanyeol eğilerek kurtuldu.
"Ama hayatım vallahi ben sarkmadım rus kızları bana sarktı."
Sinirle ayağımı yere vurdum.
"Sen ne yaptın!Pişmiş kelle gibi sırıttın!"
Suçlu suçlu sırıtırken elimdeki telefondan Chanyeol'un hesabından rus kızlarının isteklerini reddetiyordum.
"Bak bak nataşa nedir ya!Birde merhaba yazmaya çalışmış korece!Seni yolarım kızım!O hesapta ne yazıyor!Evli mutlu ÇOCUKLU!"
Chanyeol yavaş adımlarla yanıma yaklaşıp beni kolları arasına aldı.
"Tamam hayatım sakin.Yarın Türkiye'ye gidiyoruz hem.Biraz sakinleş."
Kafamı göğsüne yaslayıp derince nefes aldım.
"Yarın Türkiye'deyiz.Nataşalar yok."
Gelen bildirim sesiyle sinirle telefonu koltuğa fırlattım.
"Senin ağzına tükürürüm kızım!"
Chanyeol kahkaha atarak saçlarımı okşayıp öpücük kondurdu.
"Vahşi kedim benim."
°°°
Uçaktan indiğimizde özlediğim İstanbul havasının kokusuyla ağlamak üzereydim.
Güzel ülkem benim.
Chanyeol,ben ve çocuklar havaalanından çıktığımızda her ihtimale karşı yüzümüze maske takmıştık.
Havaalanının kapısında bizi bekleyen kuzenlerim bizi gördüklerinde sevinçle bize koştu.
"Hoşgeldiniz!"
Baran Mert Eymen Sena ve Kübra bize sarıldıktan sonra çekingence arkama saklanmış olan ufaklıklara yöneldiler.
"Merhaba ben Baran Dayınız!"
"Ben Mert Dayınız!"
"Ben Eymen Dayınız!"
"Ben Sena Teyzeniz!"
"Ben de Kübra Teyzeniz!"
Allah'tan çocuklar ben evde Türkçe konuştuğum için Türkçe biliyorlardı.
"Hadi çocuklar merhaba deyin."
Çocuklar sessiz sessiz mırıldandıklarında bizimkiler ufak bir çığlık atıp çocukları kucakladılar.
"Ay bunlar çok tatlı!"
Kübra ve Sena bir ağızdan fangirllük yaparken hallerine güldüm.
Yol boyu bizim çocuklar çekingenliklerini üstlerinden atmış tam yaramazlık modlarına geçmişlerdi.
Eymen adaşı olduğu dayısının kucağından inmezken Hümeyra Baran'ı çok sevmişti.Enes ise kızların arasında harem kurmuş keyfini sürüyordu.
Çocukların bu hallerini çekip Kris'e attığımda Kris sinir krizi geçirme aşamasına gelmişti.
Eğlenceli yolculuğumuz sonunda burdan aldığımız eve gelmişti.
Türkiye'ye gelmeden önce evi toparlatmış her yeri temizletmiştik o yüzden pek sorunumuz olmayacaktı.
"Gençler bizden buraya kadar hadi kendinize dikkat edin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AH BU HYUNGLAR~
ЮморYeni bir ülke,yeni bir üniversite,yeni insanlar ve yeni bir iş yeri. Birde bunların üstesinden tek başına geliyorsan bunlara çılgın hyunglarda eklenince daha da zorlaşmaz mı? Bizlere de bu serüveni okumak düşer.^-^