The Weeknd-Earned it
Elimdeki saten pijama takımına bakarken sırıtıyordum.
Demek hamileyken çok sinirli oluyormuşum.
Demek duygusallağı psikopatlık derecesine yükseltebiliyormuşum.
Demek çok limon aşeriyormuşum.
Bunu sen istedin bebeğim!
Üstümdekileri çıkarıp saten mini siyah şortu bacaklarımdan geçirip,ince ipli bol saten üstünüde giyip,saçlarımı açıp elimdeki maşayla dalgalarımı biraz belirginleştirip dalgaları dağıttım.Kirpiklerimi biraz belirginleştirdikten sonra en sevdiği dudak balmımı sürdüm ve parfümü boynuma,saçlarıma sıkıp ayağıma siyah havlu terlikleri geçirip odadan çıktım.
Merdivenlerden çocuklar uyanmasın diye sessiz sessiz indim.
Yavaş adımlarla masumane bir şekilde televizyon izleyen Chanyeol'e yaklaşıp dibinden geçip koltuğun öbür ucuna oturdum.
Chanyeol bana bakarken bir şey yok havasında televizyona bakarken bacaklarımı Chanyeol'un dizlerine doğru uzatıp sehpadaki mısırı kucağıma aldım.
"Bebeğim?"
Chanyeol yüzüme bakarken hala daha televizyona bakıyordum.
"Efendim Yeolli?"
Kalın ve kemikli parmakları ayak bileklerimde ince bir gezinti yapıyordu.
"Ben bu geceliği daha önce görmemiştim sanki."
Kucağımdaki mısırdan bir tane alıp kafamı salladım.
"Dün aldım hayatım."
"Hım."
Eli diz kapağıma doğru ulaştığında Chanyeol'de bana biraz daha yaklaşmıştı.
"Güzelmiş."
"Hım evet,güzel."
Chanyeol'un eli rahat durmazken kucağımdaki mısırı sehpaya bırakıp bacaklarımı dizlerinden çekip koltukta bacaklarımı altımda toplayıp Chanyeol'e yaklaştım.
Hevesli hevesli gözlerini kırpıştırırken biraz daha yaklaşıp yüzlerimiz arasında az bir mesafe bıraktım.
Chanyeol gözlerini kısıp dudaklarını öne uzattığında gülümsedim.
"Aşkım ben bir çocukları kontrol edeyim."
Ayağa kalktığımda hüzünlü ve şaşkın gözlerle bana bakarken kıvırta kıvırta merdivenlere yöneldim.
Arkadan yastığa gömdüğü kafasından dolayı boğuk çıkan çığlığını duydum.
"Sen bana aşkım demezsin!"
Kıkırdayarak yukarı çıkıp çocukların üstleri açılmışmı diye kontrol edip tekrar aşağı indim.
Chanyeol aynı pozisyonda dururken çatık kaşlarla merdivenlerin sonundaki bana bakıyordu.
"Neler çeviriyorsun sen hanımefendi?!"
Omuzlarımı silkip dudaklarımı büzdüm.
"Hiiiiç."
Chanyeol inanmamış gözlerle bana baksada sesini çıkarmadı.
°°°°°
Üstümdeki yazlık mini hamilelik elbisesi ve başımdaki sevimli kedi tacıyla Chanyeol'u bekliyordum.
Ev zili çaldığında hızlı adımlarla kapıya gidip açtım.
"Hoşgeldin birtanem."
Chanyeol elindeki poşetleri girişe bırakıp arkamdan koşarak gelen çocuklara ve bana sarılıp içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AH BU HYUNGLAR~
HumorYeni bir ülke,yeni bir üniversite,yeni insanlar ve yeni bir iş yeri. Birde bunların üstesinden tek başına geliyorsan bunlara çılgın hyunglarda eklenince daha da zorlaşmaz mı? Bizlere de bu serüveni okumak düşer.^-^