MaşAllah

276 24 10
                                    

Arkadaşlar şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum.Hepimizin başı sağolsun.
Bu bölümü moral olsun diye yazdım yanlış anlaşılmalara maal vermeyeyim.
Tekrardan başımız sağolsun.
İyi okumalar.

°°°°°°°°°°
İçerideki müzik sesleri devam ederken biz de odada Dilan'la karşılıklı oynuyorduk.

"Ya Zehra ne zaman bizi çağıracaklar? Ben yerimde duramıyorum."

"Bilmiyorum kanka bilmiyorum;ama bende yerimde duramıyorum."

Biz oynamaya devam ederken kapı hızla açıldı.Şeyma ve Danbi'de kapıdan içeri oynayarak girerken arkalarından biri daha girdi.

"Hale!"

Çocukluk arkadaşımı karşımda görmemle boynuna sarıldım.

"Kız boğucaksın beni!"

Kollarımı üzerinden çekerek sevinçle yüzüne baktım.

"Çok özlemişim seni."

"Özlersin tabi,aradığın sorduğun yok ki.Evlendiğini öğrenmesem Allah bilir daha ne zaman görüşürdük?"

"Sanki fırsat buldum da seni aramadım gıcık.O'nu bunu bırakta Aynur yenge burda mı?"

"Burda,burda o da geldi."

"Ay dışarıda çıkamıyorum.Şeyma ne zaman kına yakılacak?"

"Biz de o'nun için geldik abla.İçeride ki kızlara mumları dağıttık bir tek sizi hazırlamak kaldı."

Heyecanla el çırpıp koltuğa oturdum.Şeyma ve Danbi ellerinde tuttukları kırmızı tülleri kafamıza örttüklerinde Hale eline kına tepsisini alarak kapıya yöneldi.

Kına gecesine özel türküyü söylemeye başladığında biz de yerimizden kalkıp kapının önüne çıktık.

Kapının önünde kollarını tepede birleştirip bizim için tünel oluşturan grubun içinden geçtik.
Sahnenin ortasına geldiğimizde kırmızı puf şeklindeki taburelere oturduk.
Kızlar etrafımızda dönerek türküyü söylerken ben de onlara eşlik ediyordum.

Koluma cimcik yememle yerimden sıçradım.

"Benim akıllı arkadaşım türküyü söylemeyeceksin,ağlayacaksın."

"Tamam ya!"

Kendimi ağlamak için ne kadar zorlasamda ağlayamıyordum.
Etrafımızda dönen kızların arasından annemin yaşlı gözleriyle karşı karşıya kalınca istemsizce gözlerim doldu.

Benim güzel annem ayrılmıyoruz ya niye böyle akıtıyorsun o güzel incilerini gözünden?

Hüngür hüngür ağlarken etrafımızda ki kızlar sevinçle bağırdı.

"Gelinler ağlıyor!"

"Biri ağlıyor diye insan sevinir mi pis çiyanlar!"

Kızlar benim yakınmama kahkaha atarken Hale elinde kınay tepsisiyle önümüze çöktü.

"Kaynanalar,kaynanalar!Gelinler elini açmıyor!"

Bayan Park ve Bayan Kim önümüze gelip ellerimizi açıp içlerine birer tam altın koyduklarında etrafımızda ki kızlar gülerek zilli teflere vurdular.

Elimize kına koyup eldivenleride geçirdiklerinde atmosfer bir anda değişmişti.
Herkes mezdeke eşliğinde göbek atmaya başlamıştı.
Biz de onlara eşlik ederken yavaş yavaş bekleme odasına yöneldik.

Asıl eğlence şimdi başlıyordu.

Üzerimizde ki kıyafetleri çıkararak özel olarak aldığımız kıyafetleri üzerimize geçirdik.

~AH BU HYUNGLAR~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin