V Y L O U Č E N Í ?

3.5K 384 25
                                    

Počet slov:542
32 let/1.září 1992

,,Měl bych se vydat do Velké síně... jinak přijdu o Zařazování -"

,,Děláš, jako by tě nějaké Zařazování zajímalo," sykla jsem.

,,Tak přijdu o večeři -"

,,Řekni to! Řekni, že chceš ty dva při něčem konečně nachytat!" vykřikla jsem. Jeho černé oči se zúžily a začal se ke mně pomalu přibližovat. Za sebou jsem nahmatala zeď.

,,Měla by sis už konečně uvědomit," zasyčel, když už jsem neměla kam utéct, ,,že jsi ze Zmijozelu!"

Opustil místnost a nechal mě tu samotnou. Vztekle jsem udeřila pěstí do zdi a propalovala pohledem dveře, kterými prošel.

Sedla jsem si na zem do tureckého sedu a hlavu si opřela o zeď. Zavřela jsem oči a poslouchala to ticho... to ticho....

Dveře se otevřely a mně připadalo, že neuběhla ani minuta. Ve skutečnosti těch minut uběhlo šest.

Prošel jimi Severus, ale nebyl sám. Za ním se se sklopenými hlavami ploužili dva chlapci. Chlapci, jejichž kolej je Nebelvír.

,,Rone? Harry?" zamrkala jsem a všichni tři na mně spočinuli pohledem.

,,Proč sedíš na zemi?" zeptal se mě chladně Severus.

,,Protože chci," odsekla jsem a svou pozornost soustředila pouze na dvanáctileté chlapce.

A až teď mi došlo, čeho jsem se dopustila. Harry mě viděl a moje vlasy v tu chvíli zmodraly.

Harry zalapal po dechu, ale Ron vykřikl: ,,Vy jste Millie!"

,,Dost," vložil se do toho Severus a pomalým krokem přešel k chlapcům. V ruce svíral výtisk Denního Věštce, který nahlas a pomalu začal předčítat.

,,Vidělo vás sedm mudlů!" zahřímal a vztekle hodil výtisk na stůl. ,,Víte vy dva, co to znamená?! Mudlové mohli objevit náš svět! A to jenom kvůli dvěma malým, hloupým -"

,,Severusi!"

,,- klukům, kterým není školní vlak dost dobrý! Chtěl jste být zase středem pozornosti, že, Pottere? A Weasley se na tom samozřejmě musel přiživit..." odříkával pomalu slovo od slova a já protočila očima.

,,Kdybyste byli ze Zmijozelu, poslal bych vás dva hned teď domů! Už nikdy byste se v téhle škole neobjevili, ale bohužel mi toto skvělé právo vyloučit vás, nenáleží. Dojdu tedy pro ředitelku vaší koleje," ušklíbl se a zase odešel.

,,Taťka s mamkou mě zabijou," řekl tiše Ron, který už se považoval za ztraceného, ,,a moje hůlka je zlomená."

,,Máš zlomenou hůlku?" vstala jsem a přešla k němu. Ukázal mi ji. ,,Nevím jestli by se dala opravit, Rone, ale zkusím to."

Vytáhla jsem svou hůlku a tu jeho položila na stůl. ,,Reparo!" Nic se nestalo, a tak jsem mu ji podala zpátky. ,,Budeš potřebovat novou hůlku."

,,U Dursleyových to nepřežiju," řekl konečně něco Harry.

,,Kluci," začala jsem, ,,vím, že jste se dopustili vážné věci, ale profesorka McGonagallová je spravedlivá a určitě -"

,,O to je to horší! Je spravedlivější než Snape!" zasténal Ron.

,,Pottere! Weasley!" Profesorka McGonagallová se tu objevila se Severusem v patách a její studenti sklopili hlavu. ,,Jak vás mohlo napadnout přijet do školy létajícím autem?! Zvlášť, když vás viděli mudlové!"

,,Vyloučíte nás, že ano?" špitl Ron a vyhýbal se jejímu pohledu.

Po odmlce Minerva odpověděla: ,,Dnes ne, pane Weasley. Napíšu ale vašim rodinám a sdělím jim, co jste provedli. Budete mít ale několik týdnů školní tresty. Teď pojďte se mnou do Velké síně."

Oba ji radostně následovali a Severus je zachmuřeně sledoval. Ušklíbla jsem se.

,,Je stejný jako jeho otec. Kdyby James Potter měl létající auto, také by s Blackem přiletěli do školy."

Other Slytherin girl II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat