Počet slov:711
34 let/24.listopadu 1994Nelámat si hlavu s článkem nebylo tak lehké. Kdykoliv, když jsem vyšla ze sklepení, slyšela jsem studenty, jak o nás a o článku ne moc tiše mluví.
Když nastal den prvního úkolu Turnaje Tří kouzelníků, konečně se to trochu ututlalo, jelikož všichni byli na úkol natěšení. Rita Holoubková se po článku o nás opět činila. O Harrym napsala samé lži.
Doneslo se ale ke mně to, co nebyla lež. Draco Malfoy byl přeměňen v bílou fretku a neměl to na svědomí nikdo jiný než Pošuk Moody.
Řeknu vám, mám z toho chlapa respekt. A vyhýbám se mu.
,,Millie?!" Otočila jsem se a spatřila Draca. Bedlivě se kolem sebe rozhlížel. Snad proto, aby se vyhnul Moodymu. ,,Ahoj. Jak se máš?"
,,Četl jsi článek?" odfrkla jsem si.
,,Jistě. Ten článek musel číst snad i Temný pán," zažertoval, ale já se otřásla. Sice ještě nepovstal, ale pořád tady je. Může povstat zítra. Nechci se ukolébat k falešnému pocitu bezpečí.
,,Úžasné," zabručela jsem, ,,jaký na to máš názor?"
,,Že je vaše věc, zda spolu jste nebo ne," pokrčil rameny. ,,Oni to rozebírají jen proto, že nemají na práci nic důležitého. A Rita se nudí."
Zasmála jsem se. ,,Jdeš na tribuny?"
,,Samozřejmě, ty taky, nebo ne?" otázal se zpátky.
,,Jdu," přikývla jsem, ,,a komu budeš fandit?"
,,Krumovi nebo Diggorymu," sdělil mi. Alespoň jsem k tribunám nemířila sama.
,,Kde máš Crabbea a Goyla?" zeptala jsem se překvapeně. Obvykle chodí všude s ním.
,,Víš, že ani nevím?" uchechtl se. ,,Kam si vlastně jdeš sednout? Mezi studenty nebo k profesorům?"
,,K profesorům. Řekl mi to Brumbál," pokrčila jsem rameny. Byli jsme už skoro u tribun. ,,Opravdu tě Moody proměnil ve fretku?"
,,Jo," přiznal naštvaně.
,,Proč?"
,,Viděla jsi ty odznaky 'Podporujte Cedrica Diggoryho' u kterých se nápis mění na 'Potter je hnusák'?"
,,Ne, neviděla."
,,To se celkem divím, jelikož je nosili skoro všichni. No, tak trochu jsme na sebe díky těm odznakům s Potterem vyjeli. A když se otočil k odchodu, vytáhl jsem hůlku a najednou tam byl Moody a proměnil mě ve fretku. Naprosto mě znemožnil, dělal se mnou přemety ve vzduchu a zpátky mě proměnila McGonagallová. Měl jsem úplně zničené vlasy," zaskuhral.
,,Moodymu se vyhýbej, je podivný," řekla jsem tiše, a pak jsme se rozloučili. Posadila jsem se vedle profesorky McGonagallové, se kterou jsme se pozdravily. Usoudila jsem, že šampioni už jsou ve stanu a pomalu začali přicházet studenti. Po chvilce přišel Severus a sedl si vedle mě.
,,Myslel jsem, že na mě počkáš," řekl, ale já na to neodpověděla. Zajímalo mě, co bude jako první úkol.
,,Naši šampioni budou muset sebrat zlaté vejce drakovi, kterého si vylosovali!" Drakovi? To myslí vážně? Se úplně pomátli, ne?!
,,Jako první se pokusí sebrat drakovi zlaté vejce pan Diggory!" Za pokřiku vyšel Cedric ze stanu, v ruce měl hůlku. Namířil ji na balvan před sebou a pronesl nějakou formuli. Z kamene se stal pes a švédský krátkonosý drak upřel pozornost na něj.
Cedric prošel kolem draka a už už držel vejce, když si to drak rozmyslel a radši se vrhl na Cedrica. Publikum zalapalo po dechu, pak se ale ozval potlesk, jelikož Cedric vejce získal. Bohužel i pár popálenin.
,,Prosím, slečno Delacour!" Fleur byla bílá a upřeně draka sledovala. Mířila na něj hůlkou a mumlala nějaká zaklínadla. Velšský zelený drak byl pomalu ospalý, a pak hlasitě zachrápal. Z tlamy mu vyšlehly plameny a dav vykřikl - Fleur měla podpálenou sukni, uhasila ji ale včas. Vejce ale také získala a další na řadu přišel Krum. Pak musí jít Harry...
I Krum namířil hůlkou na draka a čínský ohnivý najednou hromově zařval, až jsem sebou trhla. Plácl sebou na zem a začal se převalovat, Krum ho obešel a získal vejce. Odečetli mu body za opravdová rozmačkaná vejce, ale byl zatím první.
Nakonec šel Harry. Skousla jsem si ret. Jeho drak byl ze všech nejhrozivější. Byl to maďarský trnoocasý. Málem ho zasáhl ocasem, ale Harry se skryl za kámen a křikl: ,,Accio Kulový blesk!"
Za okamžik se k němu přihnalo koště a Harry začal kroužit kolem draka, který si div nevykroutil krk. Najednou se drak ohnal a ocasem Harryho zasáhl do ramene. Harry se sklonil, snesl se k vejcím a než stačil drak cokoliv udělat, Harry jednou rukou svíral vejce.
Úlevně jsem vydechla. Zvládl to a navíc se dělil s Viktorem o první místo!
ČTEŠ
Other Slytherin girl II. ✔
Fiksi PenggemarCo se stalo dál, když Millie našla jediného syna Potterových? Dodrží slib, že bude malého Harryho ochraňovat, i když má za bratra Temného pána? Kterou se vydá cestou, když lord Voldemort znovu povstane? ❝Where there is desire, there is gonna be a...