M O Z K O M O R Ů V P O L I B E K

2.8K 304 22
                                    

Počet slov:687
35 let/24.června 1995

Brumbál přešel ke mně a Severus také.

,,Vaše Znamení se vybarvilo?" zeptal se mě tiše.

,,Ano, pane. Takhle syté předtím nebylo. Jen v době, kdy Voldemort -" trhla jsem sebou a zbledla. ,,On se vrátil..."

,,Ano, slečno, obávám se, že ano. Musel zabít mladého Diggoryho," pokýval hlavou Brumbál a unaveně si povzdechl. ,,Ten Pohár byl přenášedlo."

,,Někdo ho musel očarovat, aby Harryho přenesl k Voldemortovi. Zřejmě se ho dotkli s Cedricem oba..." zauvažovala jsem.

,,Jistě. Ale kdo by z Poháru udělal přenášedlo?" nadzvedl obočí Severus. McGonagallová se k nám natočila.

,,Někdo Harryho jméno vhodil do Ohnivého poháru. Někdo ho chtěl dostat přímo k Voldemortovi. Aby mohl Harryho zabít. Mnozí by si třeba mysleli, že je to náhoda," vydechla jsem.

,,Kdo by to ale byl, slečno?" zeptal se Brumbál a já si vyměnila pohled se Severusem.

,,Kdo vše je tu ze smrtijedů?"

,,Je tu Severus a já, my jsme to nebyli. Karkarov -" rozhlédla jsem se kolem sebe, jeho místo však bylo prázdné, ,,vzal nohy na ramena. To je všechno."

,,Hmm," Brumbál se zadíval kolem sebe.

Najednou jsem zalapala po dechu a vypadalo to, že Brumbála napadlo to samé, když jsem řekla: ,,Moody." a on: ,,Alastor."

,,No jistě, takhle by se pravý Moody nezachoval!" souhlasila profesorka McGonagallová a rychle jsem se vydali k hradu. Doufala jsem, že nebude příliš pozdě.

Do Moodyho kabinetu jsme se dostali akorát na vteřinu přesně a Brumbál ho omráčil. Harry si tiskl předloktí a Minerva ho ihned přitáhla k sobě. Já stála kousíček od nich a sledovala Brumbála a Severuse, který Moodymu vylil do úst čirou tekutinu.

Veritasérum.

Brumbál ho donutil to spolknout.

,,Rennervate! Jsem Albus Brumbál? Tak jsem?" křikl na něj.

,,A-Ano," zachraptěl Moody.

,,Jste pravý Alastor Moody?"

,,Ne."

,,A kde se ten pravý nachází?!"

Moodyho oko se zadívalo na truhlu a profesorka s Harrym odstoupili stranou, zatímco ji Severus kouzlem otevřel.

Nakoukli dovnitř. ,,Alastore? Jste v pořádku?" Z truhly se ozvalo zasténání a hned za mnou křik. Otočila jsem se a znechuceně se zašklebila.

Moody se přeměňoval. Škubal sebou a hodil čarodějné oko na zem. Pak škubl hlavou dozadu, sklonil ji a zhluboka dýchal.

Harry se na něj zespoda podíval a osoba rychle zvedla hlavu. Vyjekla jsem a stoupla si před Harryho.

,,Barty Skrk?"

,,Ach, ano, Millie, po dlouhé době se vidíme," ušklíbl se.

,,Nikdy jsme se nepřátelili," ohradila jsem se.

,,Ale já tě pozoroval. Tak mladou, krásnou, chytrou -"

,,To už by stačilo," zavrčel Severus.

Brumbál mu začal pokládat otázky. Barty nám řekl, že když byl uvrhnut do Azkabanu, jeho matka umírala, a tak začala pít mnoholičný lektvar, aby se přeměnila ve svého syna. Barty žil pak se svým otcem, který ho nikam nepouštěl. Pak si pro mladého Bartyho přišel Voldemort a zasvětil ho do svých plánů. Skrk starší byl pod Imperiem a Barty na Voldemortův příkaz napadl Moodyho a používal jeho vlasy do mnoholičného lektvaru. Hodil do Ohnivého poháru Harryho jméno a postaral se o to, aby se dostal až k Poháru Tří kouzelníků.

,,Minervo, Severusi, Millie, zůstaňte tu s ním a já sem pošlu Korneliuse. Harry, ty pojď se mnou do ředitelny, někdo tam na tebe čeká, a pak půjdeš na ošetřovnu." Brumbál s Harrym odešel a my hlídali spoutaného Bartyho. Po chvilce přišel Popletal a sám začal Bartyho vyslýchat.

,,Neuvěřitelné," kroutil hlavou. ,,To prostě není možné. Dám vědět na Ministerstvo, ať mi pošlou mozkomora. Skrk dostane polibek."

,,Ne, pane ministře, Brumbál by nic takového neschválil!" křikla na něj profesorka, on ji však ignoroval a pomocí letaxu se spojil s Ministerstvem. Snažili jsme se ho zastavit, ale marně. Během několika dalších minut se tu objevil mozkomor a nějaký muž z Ministerstva, který byl zřejmě chráněn nějakým kouzlem, jelikož na něj mozkomor nepůsobil.

,,Jste šílený, Popletale!" zaječela Minerva.

,,Brumbál vám tohle neschválí, pane ministře," přidal se Severus.

,,K čertu s Brumbálem. Skrk si to zaslouží," zamnul si Popletal krutě ruce a pokynul mozkomorovi.

,,Ne! Nechte toho! Brumbál s tímhle nesouhlasí!" vykřikla jsem, ale bylo pozdě.

Barty vyděšeně kulil oči a mozkomor se k němu nahnul. Přitiskl svá mrtvolná ústa na ta jeho a já se otočila zády. Severus si mě k sobě přitiskl a také uhýbal pohledem.

A Barty Skrk naposledy vydechl.

Other Slytherin girl II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat