P R A S I N K Y

4.3K 414 14
                                    

Počet slov:538
31 let/5.září 1991

Millie,
ani bys nevěřila, jak moc se ten Potterovic kluk podobá svému otci. A to nejen vzhledem, ale i jeho příšerným chováním. Je stejně arogantní a líný, přesně jako James Potter. Navíc se zřejmě vyžívá ve své slávě. Obyčejná jizva...
V mé koleji je Narcissin syn, Draco. Budu rád, když se první zářijový víkend ukážeš v Bradavicích.

Severus

S úsměvem jsem dočetla dopis a uložila ho zpět do obálky adresované mně. Ačkoliv byl dopis krátký, potěšil.

Ihned jsem si k sobě přivolala brk, inkoust a pergamen, abych mu mohla odpovědět, jelikož zítra byla sobota.

Milý Severusi,
to byl první týden s Harrym tak náročný?
Viděla jsem ho na nástupišti a v jednu chvíli jsem měla pocit, že snad vidím samotného Jamese... Jenom očima se Harry liší od svého otce, má je po Lily, všiml sis?
Neřekla bych, že by Harry byl problémové dítě, ale jestli opravdu zdědil chování po svém otci, tak se očividně mýlím. Buď k němu prosím alespoň trochu ohleduplný. Úplně vidím, jak jsi mu v jeho první hodině lektvarů strhl hromadu bodů kvůli ničemu...
Nebylo by lepší, kdybys za mnou přišel do Prasinek? Pochybuji, že bych se do Bradavic dostala, jelikož se tam NELZE PŘEMISŤOVAT.
Najdeš mě kdyžtak v sobotu v deset u Tří košťat.

M.

Složila jsem dopis, našla obálku a napsala na ni, pro koho dopis je. Sova, která byla zřejmě z Bradavic, ještě postávala na okně, a tak jsem jí dopis dala.

,,Odnes ho do Bradavic, Severusi Snapeovi," řekla jsem jí a sovička zahoukala. Pak se rozletěla pryč.

Asi bych si vážně měla koupit sovu, pomyslela jsem si.

•••

6.září 1991

Při pohledu na hodiny jsem se zděsila. Bylo půl desáté a já měla být v deset v Prasinkách u Tří košťat!

Rychle jsem vstala z postele a přeběhla ke skříni. Vytáhla jsem z ní jeden z mých starých hábitů a převlékla se. Pak jsem zaběhla do koupelny, učesala se a vyčistila si zuby.

Na snídani nebyl čas, a tak jsem zkontrolovala svůj vzhled, popadla hůlku a přemístila se do Prasinek.

Urychleně jsem zamířila ke Třem košťatům a k mému obrovskému uspokojení jsem tam dorazila chviličku před desátou.

Ještě jsem si ani nevybrala stůl, u kterého bych se posadila, když mě někdo popadl za ruku a odvlekl pryč.

,,Severusi!" protočila jsem očima a snažila se vymanit z jeho sevření. On mě však pevně držel.

,,Severusi Snape!" křikla jsem a to ho donutilo zastavit se.

,,Tomu říkám krásné uvítání," odfrkla jsem si.

On se jen ušklíbl. ,,Čekal jsem, že přijdeš o hodně později -"

,,Ne každý má to štěstí přicházet přesně na minutu, Severusi."

,,Jenže ty dokážeš mít zpoždění i půl hodiny."

,,To bylo jen jednou!" ohradila jsem se a trošku zčervenala. On se znovu ušklíbl. ,,Co Harry? Nejsi na něj moc zlý?"


,,S ním si budeš moct popovídat v Bradavicích, když ti na něm tak záleží."

,,Nepřipadalo by ti to divné?"

,,Připadalo."

,,Tak vidíš. Alespoň mi řekni, jak se učí."

,,Je tam první týden, Millie -"

,,A ty jsi jeho koleji strhl nejméně padesát bodů!"

,,To opravdu nevím. Mám totiž jiné věci na práci, než sčítat body, které jsem odečetl koleji, v níž studuje slavný Potter! Na rozdíl od tebe mám práce až až."

A já si začala říkat, proč jsem to místo přece jen nepřijala.

Jelikož zítra jedu se třídou na výlet, (budeme spát na hradě, budu si připadat jak Harry, když spal ve spacáku v Bradavicích:3) nevím, jestli stihnu díl publikovat:D
Kdyžtak díl zveřejním až v pondělí odpoledne, případně úterý:P
Neplecha ukončena.
Thx, ILY❤
-Milka

Other Slytherin girl II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat