Počet slov:641
32 let/26.května 1992Když jsem spatřila, kdo to je, nestihla jsem ani překvapením vypísknout, protože mi hned zakryl ústa.
Byl to Quirrell.Vyděšeně jsem vykulila oči a on se na mě vražedně díval.
,,Pomáháš Harrymu Potterovi, že?" zavrčel a vůbec při tom nekoktal. Kousla jsem ho do ruky a on ji s tichým výkřikem odtáhl od mé pusy.
,,I kdyby ano, co je vám do toho, Quirrelle," vyprskla jsem a on mě ještě víc přitlačil ke zdi.
,,Moc dobře vím, že jsi jeho sestra. On povstane, já to vím. A já mu budu nápomocen," vyštěkl.
V tu chvíli mi došlo, že se opravdu chce zmocnit Kamene mudrců.
,,To se vám nepodaří," odsekla jsem.
,,Že ne?" zavrčel.
,,Ne! Je tu Brumbál a Kámen střeží všechny možné ochrany," řekla jsem mu.
,,Brumbál. Pche. Můj pán je mocnější než on."
,,To tedy ne! A," snažila jsem se vyškubnout z jeho sevření, ,,mohl byste mě sakra pustit?! Celkem to bolí!"
Zachechtal se. ,,Snape mi udělal to samé. Dost mu na tobě záleží, takže až ti ublížím -"
Vtom Quirrell vypískl a v tu chvíli měl hlavu jen pár centimetrů nad zemí. Vydechla jsem a podívala se po člověku, který mu to způsobil.
Ze stínu vystoupil Severus a držel hůlku. Mířil jí na Quirrella. Poznala jsem, že před chvílí použil neverbální kouzlo.
,,Quirrele," zavrčel.
,,S-S-Snap-p-e," oplatil mu stejnou mincí, tentokrát už ale nezapomněl koktat.
,,Proč jste v tak pozdní noční hodině ve Vstupní síni? Někam odcházíte? Nebo jste schválně čekal na svou vyhlídnutou oběť? Nebo mi snad chcete říct, že vy dva spolu něco máte?" Severusův hlas byl zahořklý a já jen zírala s otevřenou pusou.
Přistoupil k němu blíž a Quirrell se nepatrně otřásl. ,,Nevím, co jste jí chtěl tak důležitého, ale očividně z vašeho přístupu nebyla nadšená," střelil po mně černýma očima.
Quirrell chtěl něco říct, ale nedařilo se mu to. Severus švihl hůlkou a profesor OPČM spadl na zem.
Snape se otočil a rychlým krokem odcházel. Doběhla jsem ho, ale vypadalo to, že mě ignoruje.
,,Děkuju," špitla jsem tiše. Zastavil se. K mé smůle byla všude zeď.
A hádejte, kde jsem se zase ocitla? Na zdi.
Lekla jsem se a zrychleně dýchala. Severus mlčel, jen se na mě díval.
,,Copak jsem se nevyjádřil dost jasně?" řekl po chvíli potichu. Nechápala jsem, co tím myslel. ,,Neřekl jsem ti snad jasně, že nechci, aby jsi chodila do toho Zapovězeného lesa?"
,,Nemáš mi co rozkazovat!"
Zúžil oči.
,,Chceš mi teda říct, že prvákům se klidně mohlo něco stát? Copak jsem mohla jen tak být na hradě a vědět, že ti malí jsou v nebezpečí? Ty bys to dokázal?"
Mlčel.
,,Co se tam stalo?" zeptal se nakonec. Sklopila jsem pohled.
,,Měli jsme pravdu. Určitě je to on. Zabíjí jednorožce. A Quirrell chce získat Kámen."
I v tom přítmí, které zde panovalo, jsem uviděla, že Severus ještě víc zbledl.
,,Ale ti tři nebelvíři tě podezírají. A Merlin ví, co pak podniknou," zasténala jsem.
Chvíli mezi námi bylo ticho. Pak se ke mně Severus ještě víc naklonil a mně začalo rychle bušit srdce.
,,Jestli ti na tom tak záleží," začal pomalu a vpíjel se mi do očí, ,,můžeme hlídkovat na chodbách."
Šokovaně jsem se na něj podívala. To že by vážně udělal?
,,Severusi," řekla jsem, ,,když už ti nezáleží na těch dětech, na tom Kameni by ti záležet mohlo. Vždyť díky němu by se vrátil. A pak by zase zabíjel. Mohl by zabít někoho, na kom ti záleží. Stejně jako zabil Lily..."
V tu chvíli mě pustil. ,,Proč ji do toho taháš?" zašeptal.
,,Omlouvám se. Stále ji miluješ?" zeptala jsem se tiše. Odvrátil se.
,,Možná. Jdi si ale lehnout, já si vezmu první hlídku," řekl mi.
,,Půjdu do sovince -"
,,Ne, jdi ke mně. Tam se líp vyspíš. Dobrou noc."
Ještě, než jsem zmizela za rohem, jsem se ohlédla. Vytahoval si hůlku a pak zmizel díky zastíracímu kouzlu.
Překvapení, co?:DDD
Vlastně jste všichni měli pravdu, +97,462 bodů pro vaši kolej:DD
Neplecha ukončena. (A že to byla velká neplecha, co? xD)
Thx, ILY❤
-Milka
ČTEŠ
Other Slytherin girl II. ✔
FanficCo se stalo dál, když Millie našla jediného syna Potterových? Dodrží slib, že bude malého Harryho ochraňovat, i když má za bratra Temného pána? Kterou se vydá cestou, když lord Voldemort znovu povstane? ❝Where there is desire, there is gonna be a...